Stran 4 od 34

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 15. Dec 2009 ob 10:24
Napisal/-a mihamarinko
Pozdravljeni
Moj problem na kratko: Dobil sem račun za storitve t2. Prejšnji mesec sem naročil telegram, voščilnico in darilo preko pošte Slovenije. Na računu imam vse te tri postavke obračunane dvakrat. Takoj v četrtek (10.12.) sem klical na 059000000, zadevo so baje posredovali računovodstvu meni pa je gospa po telefonu dejala, da me bodo poklicali nazaj in povedali kaj naj storim z računom. Ker ni bilo v četrtek nobenega klica nazaj, sem jih klical v petek, dobil isto informacijo. Potem sem jih klical še včeraj, ponedeljek, gospa mi je rekla da vidi opombo pod mojim računom, ampak je najbolje, da ga kar plačam in potem napišem nek ugovor, pritožbo. Sedaj me pa zanima, kakšnen ugovor (obrazec?) je to in kam naj ga pošljem? Račun sem včeraj že poravnal (pač datum), sedaj bi pa rad da mi upoštevajo razliko naslednji mesec.
Hvala za odgovor, lp vsem na forumu.

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 15. Dec 2009 ob 10:27
Napisal/-a slow_slow
Reklamacijo lahko pošlješ po faxu, po navadni pošti ali pa skenirano(zaradi podpisa) po e-pošti.

Ni nobenga obrazca za tole, enostavno kot dopis napišeš, kaj je narobe in pošlješ.
lp

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 15. Dec 2009 ob 11:07
Napisal/-a Enter4
mihamarinko: Hm... plačaj položnico, če imaš klik jim nakaži manj ter pošlji skupaj potrdilo da si plačal ampak le tisto kar si porabil...
Banda hudičova... vsi rečejo samo plačaj in plačaj... enako je blo pri meni... ko sem plačal prvo položnico in po pomoti tudi opomin... Kličem in mi je blo rečeno da bo naslednji mesec dobropis... ampak v parih letih še ga nisem doživel...

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 15. Dec 2009 ob 11:15
Napisal/-a mitja_i
Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom)
94. člen
(4) Če naročnik na podlagi 92. člena tega zakona vloži ugovor oziroma pritožbo glede višine zneska na računu, operater do dokončne odločitve agencije ne sme izvesti ukrepov iz tega člena (začasni izklop op.), če je naročnik v roku poravnal nesporni del računa ali znesek, ki ustreza povprečni vrednosti zadnjih treh nespornih računov.

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 15. Dec 2009 ob 20:47
Napisal/-a erbi
Enter4:
Dobropisa ne boš dočakal. Jaz imam preplačilo že cca. 2 leti, pa ga še vedno ni, ne morem pa kar znižati plačila računa, ker mi potem računovodstvo v firmi ne štima.

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 16. Dec 2009 ob 11:55
Napisal/-a axi
Potem to kar reklamiraš in T-2 prizna, da je prišlo do napake, nikoli ne vrnejo nikomur? Lepo, tudi pri meni je minilo že več kot pol leta in o vračilu denarja ne duha ne sluha - kljub obljubi.

Mislim, da bi bilo tole zrelo za kakšno inšpekcijo. Ker dejansko razen, da plačaš manj kot je višina računa, očitno nimaš možnosti dobiti vrnjeno tisto, kar ti je bilo preveč zaračunano. Vračila denarja na TRR očitno ne zmorejo (zaradi takšnih ali drugačnih razlogov), računa za prihodnji mesec ti tudi ne znižajo (tudi ne bom ugibal o razlogih zakaj je to tako težko)...in na koncu se nas pač očitno večina sprijazni s tem, da jim podarimo par deset evrov, ker je izguba časa in živcev več vredna kot teh nekaj evrov :aa:

Očitno poleg tega, da imajo komuniciranje z javnostjo izredno slabo kot se je ugotovilo v eni drugi temi in s tem izgubljajo potencialne stranke, ker ne dajejo prepotrebnih pojasnil in si delajo škodo, izgubljajo dobro ime tudi pri reklamacijah in z delom njihovega "računovodskega oddelka", za katerega se mi vedno bolj dozdeva da je to one man band...
Da ob trženju recimo storitve HD TV niso sposobni zagotoviti niti STBjev več mesecev sploh ne govorim (razlog zakaj ni vmesnikov strank ne zanima!). Kako si lahko to nekdo sploh privošči? In zadnje čase je baje tudi problem za SD STB dobiti?

Pač, očitno nekaterim ni jasno, da nizka cena in načeloma kakovostne storitve niso dovolj v letu 2009...

In je res škoda, da se s takimi rečmi meče slabo luč še na vse ostale zaposlene, ki naredijo vse, da bi zadeve laufale kot je treba - od monterjev, zaposlenih na T-2, ki pomagajo po najboljših močeh tukaj na forumu in ostalih. :car: - ampak pač, vse ni v njihovih močeh.

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 16. Dec 2009 ob 12:03
Napisal/-a Cobane
Imaš mojo moralno podporo. Strinjam se z vsem povedanim! To je to, za kar pi*dakam po forumu že od nekdaj!

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 16. Dec 2009 ob 12:03
Napisal/-a mitja_i
Vsaka reklamacija se reši sproti. Če je izplačilo poslano naročniku se izvede v največ mesecu ali dveh. če je prišlo do daljše zamude me lahko kontaktirate na ZS in bomo skupaj ugotovili, kje se je ustavilo. lahko se tudi pokliče na 0590 00 000 in povpraša. Vsekakor pa nobeno izplačilo ne traja 2 leti. Niti ne more.
Treba pa je striktno ločevati pravne osebe, ki dobropise uveljavljajo na povsem drugačen način kot navadni uporabniki.

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 17. Dec 2009 ob 07:19
Napisal/-a erbi
Ne vem če bo ravno držala tvoja trditev glede hitrega reševanja. Jaz imam 3 preplačila in sicer 27.08.2007, in pa dve 17.07.2008. Gre za en mali drobiž, tako da se mi sploh ne da ukvarjat s tem, mislim pa, da bi to morala biti neka avtomatika kot jo imajo drugje (elektro, ......).

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 18. Dec 2009 ob 09:00
Napisal/-a Hevidi
Če je res šlo za prepračila potrjena tudi s T-2 strani, bi se lahko v TEKOČEM LETU to odbilo od računa, nikakor pa ne po 2 letih.

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 18. Dec 2009 ob 09:40
Napisal/-a erbi
Preplačila so resnična, potrjena s strani T-2 in tudi vidna na servisnih straneh

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 18. Dec 2009 ob 10:05
Napisal/-a Hevidi
Lahko ZS, da pogledajo...

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 24. Dec 2009 ob 11:20
Napisal/-a Slycer
Ehrehehe... Letos februarja naredil preplacilo v znesku cirka 55EUR. 4 obiske na Celovski, vec klicev, ena navadna in ena priporocena posta kaseje - nic vrnjenega.

Sem se avgusta odlocil da imam dovolj in nehal placevati racune... In opice v racunovodstvu so kljub zahtevi da tega ne naredijo, opravili pobot konec septembra. Da mi nakazejo kes s katerim bi potem jaz kot vedno poprej placal sem hotel zato da imam vsak odrezek poloznice spet s poloznico. Njihove zahtevke so poracunali z mojimi in mi rekli da naj presezek [14 centov] sam odbijem pri naslednji poloznici. Seveda, za 14 centov bom sel izpolnjevati novo poloznico. Poleg tega nisem dobil nikakrsnega potrdila, samo dopis v katerem pise da je bil opravljen pobot. Dopis ki bi ga lahko jaz sam sprintal.

Niti centa obresti nisem dobil za 8 mesecno posojilo, seveda pa oni veselo zaracunajo zamudne obresti za vsako poloznico. Pac, -----.

edit: prosim, če paziš na besede. slow_slow

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 24. Dec 2009 ob 12:33
Napisal/-a mihamarinko
mihamarinko napisal/-a:Pozdravljeni
Moj problem na kratko: Dobil sem račun za storitve t2. Prejšnji mesec sem naročil telegram, voščilnico in darilo preko pošte Slovenije. Na računu imam vse te tri postavke obračunane dvakrat. Takoj v četrtek (10.12.) sem klical na 059000000, zadevo so baje posredovali računovodstvu meni pa je gospa po telefonu dejala, da me bodo poklicali nazaj in povedali kaj naj storim z računom. Ker ni bilo v četrtek nobenega klica nazaj, sem jih klical v petek, dobil isto informacijo. Potem sem jih klical še včeraj, ponedeljek, gospa mi je rekla da vidi opombo pod mojim računom, ampak je najbolje, da ga kar plačam in potem napišem nek ugovor, pritožbo. Sedaj me pa zanima, kakšnen ugovor (obrazec?) je to in kam naj ga pošljem? Račun sem včeraj že poravnal (pač datum), sedaj bi pa rad da mi upoštevajo razliko naslednji mesec.
Hvala za odgovor, lp vsem na forumu.
Pozdravljeni
Rad bi povedal, glede na prebrano, so mi zadevo hitro rešili. Ravno danes sem dobil pošto od T2, da imam dobropis.
Lp

Re: Mesečni račun

Objavljeno: 6. Jan 2010 ob 10:32
Napisal/-a robbe
So že spet problemi pri računu? Jaz nimam obračunanih sms sporočil.