Stran 4 od 5

Objavljeno: 11. Sep 2006 ob 11:58
Napisal/-a Shrek
Še malo pa boš srečen uporabnik T-2 :D. Kaj v naslovu t. ( [Naročil sem] 1/512 ) si mislil na 1024/256, ali je to kašen vmesen paket.

Objavljeno: 11. Sep 2006 ob 13:12
Napisal/-a letherhosen
Popravil naslov topica.
Zatipkal sem se in napisal 512 namesto 256.

Dan D + 21, Ponedeljek, 12.9.2006, [Priključitev služba]

Objavljeno: 13. Sep 2006 ob 09:11
Napisal/-a letherhosen
Super,

Danes je monter T2 prišel ob 8:00 in naredil sledeče:

1. priključil modem >> modem je takoj vzpostavil LINK
2. priključil telefon
3. pridobil podatke o IP naslovu

Vem, da ni lepo, vendar monterja moram poimenovati z njegovim priimkom - si zasluži pohvalo!

Za monterja so nam poslali malce starejšega gospoda - g. Nastran, ki je zadeve zelo obvladal. Bil sem presenečen nad njegovo strokovnostjo in uglajenostjo.

Na tem mestu pohvale T2 monterju!!! :D :D :D

Zadevo je imel urejeno v 15 minutah in delal je zelo sistematično.

Seveda je pri testiranju ugotovil, da se modem poveže 10/2. Se pravi upload je bolj kilav.

Takoj nam je svetoval:
1. poiskušajte skrajšati razdaljo med PATCH pannelom in priključno dozo
2. če ne gre drugače, potem pritrdite mikro konektor direktno na telekomov kabel
3. po vsakem poizkusu pokličite T2 tehnično službo, da preveri hitrost modema
4. če se modem ne priključi 10/10 potem napišite pisno pritožbo na T2 in zahtevajte drugačen obračun paketa

Z eno besedo pohvale monterju g. Nastranu.

Še en hec, monter obvlada zelo dobro Linux. Ko smo priklopili Linux notebook za test, je kar zdrdral ukaza nastavitve, ki jih je potrebno vnesti v konzolo :P

Torej en del zgodbe z T2 je zaključen. Strokoven in uglajen monter je bil češnja na torti. Hvala bogu, da je bil vsaj konec na nivoju!

Naslednji koraki

1. služba: povečati upload na 10/10 >> bom o tem poročal
2. doma: pospešiti na Telekomu razvezo

Lp.

Objavljeno: 13. Sep 2006 ob 09:18
Napisal/-a andrejlj
No kul da si naletel na pravega monterja in končno rešil zadevo- ker dober monter, ki ve kaj dela je ful pomemben ne pa neki študenti,ki samo dostavijo opremo.

Objavljeno: 13. Sep 2006 ob 10:28
Napisal/-a Shrek
Verjetno so prebrali tvojo zgodbo, pa poslali strokoven kader.
Čim več takih priklopov. 8)

Dan D + 23, Sreda, 13.9.2006, [Klic Telekom Slovenije]

Objavljeno: 13. Sep 2006 ob 11:48
Napisal/-a letherhosen
Zdravo,

Glede na odločitev iz prejšnega posta, sem poklical Telekom Slovenije - osebo, ki je zadolžena za razveze T2.

Oseba ni bila dosegljiva po telefonu ...

Nato pa sem doživel lepo presenečenje, poklicala me je nazaj ...

:P Pohvala ....

Povedal sem, da še vedno ne vem termina priklopa in obljubila mi je klic v roku ene ure nazaj ....

... in ....

Dobil sem klic z naslednjo obrazložitvijo: "Na vašem domačem naslovu bomo naredili razvezo v petek 15.09.2006 v dopoldanskem času."

:P Pohvala ....

Super, sem vesel, da se najde tudi nekdo na Telekomu Slovenije, ki ima dober odnos do strank....

Sedaj pa grem obvestiti T2 o tem ...

[Služba] V iskanju 10/10

Objavljeno: 13. Sep 2006 ob 14:29
Napisal/-a letherhosen
Naredili smo sledeče:

Začetno stanje 10/2 v vtičnici v pisarni.

1. Poiskus >> modem se poveže 13/3

Razcepnik smo iz stenske doze premaknili direktno na PATCH pannel

Dan D + 25, Petek 15.09.2006, [Razveza]

Objavljeno: 18. Sep 2006 ob 08:48
Napisal/-a letherhosen
Zdravo,

Telekom Slovenije je ob 10:00 naredil razvezo. Telekomov monter me je o posegu obvestil po GSMju.

Ker ni bilo ne duha in sluha o monterju T2 sem seveda povprašal klicni center T2 in .........

:x :x :x :x :x :x :x

Dan D + 25, Petek 15.09.2006, [Čudoviti svet T2 monterjev]

Objavljeno: 18. Sep 2006 ob 09:00
Napisal/-a letherhosen
...........

Spoznal sem novi svet - "Čudoviti svet T2 monterjev"

:x :x :x

Za T2 izvajajo priklope različni podpogodbeniki. Pod vtisom dobre storitve, ki sem jo doživel v službi, sem pričakoval enako storitev tudi za domači priklop. Vendar so med podpogodbeniki velike razlike ...

:x :x :x

Zgodba še sledi, ker trenutno še nimam zadeve priključene ...

... če bo vse posreči bo se ta zadeva zgodila v torek 19.09.2006

:x :x :x

Do takrat se bom verjetno že ohladil, če bi sedaj napisal zgodbo, bi me verjetno "Komar" zradiral iz foruma ...

:x :x :x

Pognal sem še novi števec dnevov, T2 mi mora v 5 delovnih dnevih po razvezi zanke narediti priključitev modema ...

Objavljeno: 18. Sep 2006 ob 09:16
Napisal/-a T2_Delavec
Ne paničari - tej pogodbeniki so čisto v redu. Če ne bo vse, kot mora biti, se pa lahko pritožiš tu na Forumu! :wink:

Dan D + 25, Petek 15.09.2006, [Željena telefonska številka]

Objavljeno: 18. Sep 2006 ob 09:39
Napisal/-a letherhosen
T2 ponuja še eno "dobroto". Lahko si izberete "poljubno" telefonsko številko.


Postopek je sledeč:

1. Izberi si nekaj števil z obliko 0590 - ab - cde
2. Pokliči na izbrane številke
3. Če številka ni zasedana (mislim, da ne kliče - v osnovi te centrala obvesti, da številka ni obstoječa), jo daj na seznam
4. Seznam številk pošlji po faxu ali po pošti na T2

Seveda sem naredil enako ...

:shock:

Ker sem pričakoval v petek priklop, sem poklical T2 klicni center in preveril, kako je z mojo novo bodočo številko. Pač zle slutnje ....

:cry:

Seveda je sledil nato zanimiv pogovor z operaterjem:

T2: "Ja gospod dobili smo vaš fax in email. Joj koliko številk imate na seznamu"
LetherHosen: "Po navodilih vašega klicnega centra sem pripravil seznam nekaj številk in jih preveril preko telefona."
T2: "Aha razumem. Dodeljena vam je bila številka xx-yyy"
LetherHosen: "Hmmm, te številke ni na seznamu .... . Ali ste mogoče sploh obravnavali prošnjo?"
T2: "Vse številke, ki ste jih predlagali so žal že zasedene ...."
LetherHosen: "Smola, pa ravno sem sam vse številke preveril pred dvema dnevoma preko telefona ..."

Iz tega sledi:

1. T2 ni sprocesiral moje prošne za telefonsko številko :?

ali

2. Imel sem neverjetno smolo, da so v 48 urah izbrali ravno takšne številke drugi pred mano (cca 10 številk - celo tista z dnevom poroke in rojstnimi dnevi) :D

Ne paničarim ...

Objavljeno: 18. Sep 2006 ob 09:54
Napisal/-a letherhosen
Ne paničari - tej pogodbeniki so čisto v redu. Če ne bo vse, kot mora biti, se pa lahko pritožiš tu na Forumu!
Ne paničarim ...

Samo bil sem preveč pod vtisom super monterja iz službe :D ...
Bil je zelo hiter in strokoven :D ...
Klic iz njihove centrale, dogovorjen termin, izvedba ... v glavnem pohvalno :D ...

Predvsem me boli termin priklopa doma po razvezi zanke.

In celo upal sem, da se bo tudi monter doma pojavil nekaj ur po razvezi zanke :D ... ali pa vsaj oglasil po telefonu :D ...

... ker se kot stranka pustim preveč razvajati :D ...

... ker nekako smatram, da ni higienično, če čakaš cca 60 dni na priklop, da moraš nato še čakati z razvezano zanko še 4 dni :D ...

Objavljeno: 18. Sep 2006 ob 10:02
Napisal/-a T2_Delavec
Sej če ne bo strokovno montirano, se lahko pritožiš tudi na Zasebno Sporočilo. Vsak feedback uporabnikov je koristen!

Telefonske številke: veliko je novih vsak dan! :)

Dan D + 29, Torek 19.09.2006, [Priklop]

Objavljeno: 19. Sep 2006 ob 16:27
Napisal/-a letherhosen
Super ...

:D :D :D :D

Končno sem tudi doma na T2 ...

Konec dober vse dobro ...

Monter je prišel ob dogovorjenem času. Modem se mu je takoj povezal, vzpostavil je telefon, nekaj malega je imel težav z vzpostavitvijo televizije.

Skratka brez pribomb glede monterja.

Deloval je solidno, čeprav ni bil podkovan kaj pretirano s tehničnim znanjem.


Zanimivo je bilo le to, da je takoj začel razlagati, da je on drugi monter in da naj tistega, ki sem klical v petek in v ponedeljek več ne kličem po GSM telefonu.

:wink: Ahh, verjetno sem bil zelo zoprn in je prvi monter obupal nad manao ...

Prav tako mi je razložil, da po tem, ko odide, naj več ne kličem na GSM številko s katero je preveril telefon. Za vse težave naj kličem 0590 00000.

Monterju sem postavil naslednja tehnična vprašanja:

1. S kolikšno največjo hitrostjo se modem lahko poveže. Ali je možno preveriti največjo možno hitrost.

>> Odgovoril mi je, da on tega ne more preveriti. Da to lahko preverijo samo monterji za podjetja in večje hitrosti !?!?! :(

2. Na vprašanje: Zakaj Amino (Set-Top-Box) ne sme biti priključen s kablom daljšim od 10 m, mi tudi ni znal dati nekega pametnega odgovora. V glavnem mi je trdil, da so kabli daljši od 10 m problematični. Slednje ne gre ravno skupaj s Cat.5 100 Mb povezavo med ponorom in izvorom ...

Telefonska številka je žal daleč od željene. Seveda mi žilica ni dala miru in sem preveril nekaj številk iz mojega seznama. Bile so še vedno proste. Torej moj dopis ni bil sprocesiran. Vendar zaradi tega se ne mislim pritoževati na T2. Z ženo sva se nove številke naučila takoj (lažje si je zapomniti 5 številk na T2, kot 7 na Telekomu :D)

Ok toliko za enkrat ...

Zgodbico o dogodivščini s prvim monterjem napišem v kratkem ...

Zdaj grem prvo gledati televizijo. Dva meseca sem bil obsojen na 4 TV ka nale in na španske telenovele. Prav želim si ene dve uri prestavljati 132 TV kanalov gor in dol ....

Objavljeno: 19. Sep 2006 ob 19:26
Napisal/-a Shrek
Če si težil kot si tukaj pisal, jim ni bila lahka. Važno da vse dela. :wink: