Katastrofa od t2 računovodstva!!
- avgustin
- Novinec
- Prispevkov: 18
- Pridružen: 25. Feb 2007 ob 18:50
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Optimum
- Kraj: Solkan
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Tudi meni so poslali napačno obračunano naročnino na Brezčasni VDSL. Izgleda, da so zašuštrali celi skupini ali pa bi radi na skriti način malo zaslužili. Danes pišem že tretjo reklamacijo računa v zadnjem letu. Res žalostno.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 3
- Pridružen: 11. Jan 2010 ob 17:04
- T-2: Že imam
- Paket: brezčasna optika + 2*TEL
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Hojlahttps://t-2.rula.net/viewtopic.php?f=6&t=4025 napisal/-a:1. Neuradniki vam niso dolžni odgovoriti, reagirati, posredovati, jamčiti ali zagovarjati česarkoli v zvezi s T-2, ker so tukaj prostovoljno in izven delavnega časa.
Drži, niso dolžni, bi se pa spodobilo. Če že ne tukaj na neuradnem forumu z neuradnim odgovorom, lahko zaradi mene odgovorijo z uradnim odgovorom na njihovi uradni spletni strani.
Pa lep pozdrav
PS: Ampak si ne delam utvar. Ne pričakujem ne "neuradnega" pa tudi ne "uradnega" odgovora, ker od "tretjerazrednih vaških firm" ga tudi ne morem pričakovati.
Ali pa se morda motim in bo nekdo le dokazal, da je to firma, ki ji ni vseeno za svoje uporabnike, ter prizna svoje napake in se jih tudi trudi odpraviti. Pa brez zamere.
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Koma, upravičeno si jezen. Če jim že ostale nekako deluje (bom popolnoma odmislil, servisne strani in vsakodnevne izpade TV programov), jim računovodstvo peša že o vsega začetka. Kot kaže, je novi direktor prinesel samo višje cene. Tak direktor znam biti tudi jaz!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Moram povedati, da tudi sam bijem bitke s T-2 računovodstvom.
Od 14 računov sem moral reklamirati 6 računov; napake so; nekajkrat zaračunane posamezne postavke namesto brezčasnega VDSL paketa, po odjavi stacionarnega telefona še trikrat računanje stacionarnega telefona... In to tako vedno znova; reklamiram, priznajo reklamacijo in zopet računajo pri naslednjem računu 4 evre za stacionarni telefon. Na koncu mi priznajo dobropis slabih 10 evrov (prej sem sam odštel in plačal nesporni del, sedaj pa imam trajnik) in obvestijo, da bodo odšteli pri naslednjem računu. Ker imam sedaj trajnik čakam. Včeraj dobim mesečni račun; račun je hvala bogu brez napake, dobropis pa spet ni upoštevan. Enkrat sem poslal obvestilo (reklamacijo), da je zopet račun napačen in naj ga popravijo, pa mi pošljejo nazaj, češ pozabili ste se podpisati. JA res je, ampak to še ne pomeni, da ni najbolj enostavno prebrati dopisa in odpraviti vaše napake, četudi se nisem podpisal. Ne, oni raje zavrnejo vlogo, češ ni podpisano, na kaj nas pa opozarjate, pa sploh ni pomembno...
Te stvari res mečejo slabo luč na T-2. Se boste mogli usesti in dogovoriti.
Mimogrede, kot zanimivost, naj še omenim, da sem že oktobra/novembra dobil sklep o vrnitvi 10 evrov za strošek za prenos dveh mobilnih številk, denarja pa še vedno ni...Sicer teh deset evrov sem že odmislil, moti pa me, da ponujate denar, pa ga ne nakažete. Raje prekličite povrnitev stroškov mobilnih številk, pa se vam s takimi stvarmi ne bo treba ukvarjati.
Sicer držim pesti za T-2, ampak verjemite, da to moti mnogo uporabnikov in dolgoročno za podjetje takšen odnos do strank ni zdrav.
Pošiljam kot prijazen nasvet za izboljšanje prakse.
Od 14 računov sem moral reklamirati 6 računov; napake so; nekajkrat zaračunane posamezne postavke namesto brezčasnega VDSL paketa, po odjavi stacionarnega telefona še trikrat računanje stacionarnega telefona... In to tako vedno znova; reklamiram, priznajo reklamacijo in zopet računajo pri naslednjem računu 4 evre za stacionarni telefon. Na koncu mi priznajo dobropis slabih 10 evrov (prej sem sam odštel in plačal nesporni del, sedaj pa imam trajnik) in obvestijo, da bodo odšteli pri naslednjem računu. Ker imam sedaj trajnik čakam. Včeraj dobim mesečni račun; račun je hvala bogu brez napake, dobropis pa spet ni upoštevan. Enkrat sem poslal obvestilo (reklamacijo), da je zopet račun napačen in naj ga popravijo, pa mi pošljejo nazaj, češ pozabili ste se podpisati. JA res je, ampak to še ne pomeni, da ni najbolj enostavno prebrati dopisa in odpraviti vaše napake, četudi se nisem podpisal. Ne, oni raje zavrnejo vlogo, češ ni podpisano, na kaj nas pa opozarjate, pa sploh ni pomembno...
Te stvari res mečejo slabo luč na T-2. Se boste mogli usesti in dogovoriti.
Mimogrede, kot zanimivost, naj še omenim, da sem že oktobra/novembra dobil sklep o vrnitvi 10 evrov za strošek za prenos dveh mobilnih številk, denarja pa še vedno ni...Sicer teh deset evrov sem že odmislil, moti pa me, da ponujate denar, pa ga ne nakažete. Raje prekličite povrnitev stroškov mobilnih številk, pa se vam s takimi stvarmi ne bo treba ukvarjati.
Sicer držim pesti za T-2, ampak verjemite, da to moti mnogo uporabnikov in dolgoročno za podjetje takšen odnos do strank ni zdrav.
Pošiljam kot prijazen nasvet za izboljšanje prakse.
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Tudi pri nas spet problem...
Zaračunani so klici za mesec januar, ki so bili kao neobračunani. In sicer za telefonsko številko ki se jo uporablja samo za DOHODNE klice. Gledam
log naše centrale, nihče ni delal klicev ven iz te številke januarja, februarja ali marca 2010. WTF?!
Niti na servisnih straneh za to številko ni nikakršnega podatka da bi kdo klical ven iz te številke za katero nam zaračunavajo...
Smrdi po postranskem zaslužku, mogoče pa rata al kaj naj si mislimo?
Pa kaj bomo mogli zdej vsak račun reklamirat al kaj??!
Zaračunani so klici za mesec januar, ki so bili kao neobračunani. In sicer za telefonsko številko ki se jo uporablja samo za DOHODNE klice. Gledam
log naše centrale, nihče ni delal klicev ven iz te številke januarja, februarja ali marca 2010. WTF?!
Niti na servisnih straneh za to številko ni nikakršnega podatka da bi kdo klical ven iz te številke za katero nam zaračunavajo...
Smrdi po postranskem zaslužku, mogoče pa rata al kaj naj si mislimo?
Pa kaj bomo mogli zdej vsak račun reklamirat al kaj??!
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Kaj naj rečem... mislim, da se tega ne poslužujejo namerno, jim pa obračunavanje storitev dela hude probleme.Smrdi po postranskem zaslužku, mogoče pa rata al kaj naj si mislimo?
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- manic
- Nadebudnež
- Prispevkov: 393
- Pridružen: 25. Maj 2009 ob 12:17
- T-2: Že imam
- Paket: 2x ORANŽNI Diamant HBO
- Kraj: Maribor
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Na mojem računu je tudi ena postavka neobračunanega klica iz januarja. WTF? To več ne gre za napako, ker je vedno več uporabnikov iz foruma dobilo to "napako" in sploh si ne morem predstavljat koliko uporabnikov je dobilo to "napako", ki ne uporabljajo foruma (teh pa je itak več kot 90%). T2 igra nevarno igro, podražitve, nevračanje denarja, računanje izmišljenih postavk,... Mmmmmm bonbončki.
- Tosho
- Guru
- Prispevkov: 767
- Pridružen: 12. Jan 2007 ob 15:58
- T-2: Že imam
- Paket: Optično oranžen
- Kraj: Idrija
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Res zanimivo...v prejšnjem računu so bili neobračunani klici za december, v sedanjem pa so neobračunani klici za januar
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Pred 1 uro in pol mi je model iz HD-ja reku da bo poklical nazaj ko bo preveril tehnična dejstva.
Še nič me ni klical nazaj... 1.5 ure in več da se preveri za eno stranko kaj je delala z telefonijo...
Počasi me ima da bi se premaknil na drugega sip trunk ponudnika...
Škoda, tehnično smo z T-2 super sodelovali in tudi pomoč pri nastavitvah je bila super. Tole z obračuni je
pa katastrofa totalna...
Še nič me ni klical nazaj... 1.5 ure in več da se preveri za eno stranko kaj je delala z telefonijo...
Počasi me ima da bi se premaknil na drugega sip trunk ponudnika...
Škoda, tehnično smo z T-2 super sodelovali in tudi pomoč pri nastavitvah je bila super. Tole z obračuni je
pa katastrofa totalna...
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Imam log file iz naše centrale ki pravi za številko ki so mi jo obračunali takole: "No calls in your selection."Tosho napisal/-a:Res zanimivo...v prejšnjem računu so bili neobračunani klici za december, v sedanjem pa so neobračunani klici za januar
Selection je pa "neobračunana njihova cifra in 1.1. 2010 do danes"
lol
- veiztex
- Nadebudnež
- Prispevkov: 457
- Pridružen: 14. Dec 2006 ob 15:56
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10
- Kraj: Ljubljana
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
kaj pa ce vzames cas in pogledas ce je klicano bilo iz katere druge stevilke saj je pri vas ta stevilka glavna stevilka in je blo prilimano vse na njo...
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Katero številko pa naj gledam v tistem času?
- veiztex
- Nadebudnež
- Prispevkov: 457
- Pridružen: 14. Dec 2006 ob 15:56
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10
- Kraj: Ljubljana
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
sporocim na ZS
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 503
- Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
- T-2: Že imam
- Paket: t-3 mobil 100/10
- Kraj: Komenda
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Ma jaz imam pa težavo v tem ,da sem plačal pa mi pri njihovi evidenci hodi kot, da nisem plačal.Svašta!Pa še na telefon se nihče ne javi!Ma kdaj boste te stvari zrihtali,no!Lp Gorazd
KoMarEdit: Ni treba pretiravat s klicaji na koncu stavkov. Eden je povsem dovolj.
KoMarEdit: Ni treba pretiravat s klicaji na koncu stavkov. Eden je povsem dovolj.
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3980
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: Katastrofa od t2 računovodstva!!
Imaš potrjen odrezek od položnice? Faksiraj jim kopijo z dopisom, kjer razložiš situacijo...