Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
@prdec2: Kar v redu je če prva oprema zastonj ( ali pa tudi ne), vsaka zamenjava se pač nekaj doplača.
Tu te bi pa jaz vprašal za tvoje zdravje. Po tej teoriji bi naj plačal, ker so mi zamenjali crknjeno motorolo (ki se ji je sfuzlalo ob nadgradnji), pa dvakrat crknjen napajalnik za modem?!
Tu te bi pa jaz vprašal za tvoje zdravje. Po tej teoriji bi naj plačal, ker so mi zamenjali crknjeno motorolo (ki se ji je sfuzlalo ob nadgradnji), pa dvakrat crknjen napajalnik za modem?!
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Se ji je sfuzlalo ali si jo resetiral med upgradeom?
Opremi se ne sfuzla kr tak.
Včasih je pač treba malo počakat 

Opremi se ne sfuzla kr tak.


Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Mogoče nisem bil precizen.
Glede na prejšnje slike; mišljeno je, če nekdo namerno ali kako drugače poškoduje opremo, ki je last T2, bi pač moral poravnati škodo.
Da ne bi po liniji najmanjšega odpora : saj ni moje ...
Kar se pa tiče daljinca. Če se že pokvari
in če bi prodajali nove, bi ga rajši kupili, kot pa da dobimo enega popravljenega iz druge roke.
To je pač moje mnenje.

Glede na prejšnje slike; mišljeno je, če nekdo namerno ali kako drugače poškoduje opremo, ki je last T2, bi pač moral poravnati škodo.
Da ne bi po liniji najmanjšega odpora : saj ni moje ...

Kar se pa tiče daljinca. Če se že pokvari

To je pač moje mnenje.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Ko sem jo vključil in je nalagala tiste krogce, je prišla do rdečega in konec (tudi po eni uri je stala na rdečem). Evo, še zdaj čuvam slikoMalkec napisal/-a:Se ji je sfuzlalo ali si jo resetiral med upgradeom?![]()
Opremi se ne sfuzla kr tak.Včasih je pač treba malo počakat

Na drugi, ki je delala normalno, pa sem opazil, da ste umaknili takrat božično-novoletno voščilo. Torej se je po škatlah nekaj spreminjalo


Zadnjič spremenil lithium, dne 11. Feb 2010 ob 09:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Če gre za softwaresko napako potem to definitivno ni napaka uporabnika. Če gre za poškodbe pa mislim da ni dileme.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Po izskušnjah je mogoče težava napajalnik motorole. Včasih se zaradi tega pri tretjem krogcu zadeva ustavi in gre na novo.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Ta ni šla na novo, ampak je pri rdečem (ki ponavadi sploh ni rdeče barve) obvisela.
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Em kako pa imaš zadevo napeljano od motorole do modema me zanima a je kaj vmes?
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Saj to je že rešeno
, gre se samo zaradi debate da bi po neki logiki plačal za okvarjeno motorolo (zmrznjen software).

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Ja to je bilo rešeno že pred dvemi leti, z menjavo motorole 
Gre se za to, da nikoli nebi plačal za menjavo motorole, ki se ji je sfuzlalo

Gre se za to, da nikoli nebi plačal za menjavo motorole, ki se ji je sfuzlalo

-
- Legenda
- Prispevkov: 1286
- Pridružen: 17. Sep 2006 ob 12:58
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO na FTTH
- Kraj: Ljubljana
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Napisal bom nekaj bogokletnega, ampak mislim, da bi bilo za vse bolje (za uporabnike in za T-2), če bi se oprema plačevala, tako kot na primer pri SiOLu. Tako bi T-2 kar precej prihranil, uporabniki bi pa tudi veliko bolj pazili na opremo. Če ne o plačevanju, predlagam, da T-2 razmisli vsaj o kavcijah za najeto opremo.
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 631
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 18:03
- T-2: Že imam
- Paket: 20Mbps / 2Mbs
- Kraj: maribor
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
vse je samo v uporabnikih in njihovem odnosu. Eni pač niso zreli, in ne cenijo "stvari, ki jih dobijo". Dokler se to ne bo spremenilo je vseeno al je oprema plačljiva al dana v najem.

-
- Legenda
- Prispevkov: 1286
- Pridružen: 17. Sep 2006 ob 12:58
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO na FTTH
- Kraj: Ljubljana
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Ne, ni vseeno. Velika razlika je, če jo dobilo ali če jo plačajo. Tako za uporabnika, kot tudi za T-2.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Meni je pa ravno to prednost, da se oprema ne plačuje.
Primer, po treh letih ti crkne STB (ko ni nobene garancije več). In T-2 jo zamenja - seveda brez vezave.
Tisti, ki jo namerno poškodujejo, jo pa itak morajo že sedaj plačevati.
Primer, po treh letih ti crkne STB (ko ni nobene garancije več). In T-2 jo zamenja - seveda brez vezave.
Tisti, ki jo namerno poškodujejo, jo pa itak morajo že sedaj plačevati.