Stran 31 od 32
Re: Servisne strani
Objavljeno: 16. Jan 2010 ob 09:54
Napisal/-a gali
Napaka na servisnih straneh je že od novega leta dalje, 6.1. je spremljanje porabe en dan delovalo, potem pa ne več.
Lepo bi bilo, če bi T-2 preprosto sporočil, da napake ne more odpraviti v doglednem času, pa bi bilo nezadovoljstvo uporabnikov manjše.
Vzorec. da bo napaka kmalu odpravljena, se ponavlja.To je slaba komunikacija z uporabniki in mediji in je del kulture firme T-2. Lahko samo upamo, da se te slabe navade ne razširijo še na kvaliteto storitev interneta, IPTV in telefonije.
Re: Servisne strani
Objavljeno: 18. Jan 2010 ob 13:58
Napisal/-a gogi1
Lepo prosim zrihtajte servisne strani!Na telefoniji ne dela povzetek pogovorov!
Prosim še za kakšen datum, kdaj naj bi bilo to odpravljeno!

Hvala!LP Gorazd
Re: Servisne strani
Objavljeno: 21. Jan 2010 ob 15:17
Napisal/-a Hevidi
Niso vse stvari tako preproste, da bi bila odprava težav mogoče v nekaj dneh.
Kot novico lahko dodam, da imate sedaj z glavne
http://www.t-2.net strani olajšan dostop do servisnih strani, v meniju na desni strani

Re: Servisne strani
Objavljeno: 21. Jan 2010 ob 18:23
Napisal/-a dal
Deluje tudi samodejna preusmeritev z naslova
http://servis.t-2.net/ na
https://servis.t-2.net/.

Re: Servisne strani
Objavljeno: 21. Jan 2010 ob 18:55
Napisal/-a matjazc
Hevidi napisal/-a:Niso vse stvari tako preproste, da bi bila odprava težav mogoče v nekaj dneh.
Kot novico lahko dodam, da imate sedaj z glavne
http://www.t-2.net strani olajšan dostop do servisnih strani, v meniju na desni strani

Haleluja!! Za tole smo tečnarl cel cajt, zakaj je v eRačun, kjer sploh ne spada. No sedaj je videno tko kot je treba. Evo eni le poslušajo!

Še tako naprej T-2. Zakon ste.

Re: Servisne strani
Objavljeno: 21. Jan 2010 ob 18:57
Napisal/-a skymaniak
Tole smo tečnarl cel cajt, zakaj je v eRačuni, kjer sploh ne spada.
tole bi moral ti NN-ja vprašat.

Re: Servisne strani
Objavljeno: 21. Jan 2010 ob 19:20
Napisal/-a matjazc
Pri tej stvari nismo prišli skupi z NN. Sej zaradi mene lahko ostane tudi pod eRačun.
Važno, da je sedaj vidno na prvi strani, kar je najbolj važno. Pa je še ena malenkost rešena, pa čeprav je bila povezava oddaljena samo za en klik stran. Tako je povezava na servisne strani vsaj vsem vidna, sploh pa neveščim oz. novincem.
Re: Servisne strani
Objavljeno: 21. Jan 2010 ob 19:21
Napisal/-a gogi1
Poglejte fantje na T-2.Jaz govorim o beleženju klicev na servisnih straneh.

Ne se prosim norca delat,no!!
Ko kličem na HD nič ne vedo.Na spletni strani sploh ni obvestila o kakšni napaki!

To obveščanje je kriza na T-2
Rak rana T-2 -ja.Sem tudi pisal na Vaš mail in mi napiše ena Mateja ,da naj se obrnem na 059000000.Kaj pa oni vedo.
Saj ne rečem ,da so pridni,prijazni,...in se trudijo.Samo včasih imam tak občutek,kot da bi se norca delali z nami,
Dajte se malo skup vzet.LP Gorazd

Re: Servisne strani
Objavljeno: 21. Jan 2010 ob 19:24
Napisal/-a matjazc
Hevidi napisal/-a:Niso vse stvari tako preproste, da bi bila odprava težav mogoče v nekaj dneh.
Še enkrat si prosim preberi kaj je napisal Hevidi. Zadeva je znana in se odpravlja. Tvoje nezadovoljstvo pa je čisto opravičeno. Se strinjam s tabo, samo očitno bo potrebno še malo počakati, da uredijo zadevo. Na žalost.
Re: Servisne strani
Objavljeno: 21. Jan 2010 ob 19:35
Napisal/-a gogi1
Poglej matjazic.Mene zelo moti in mi ni všeč,da tega ne objavijo(napake,popravila,....).Saj se zgodi ,da kakšna stvar ne dela.Itak.Samo se to napiše .MI uporabniki pa bi imeli občutek,da vam ni vseeno za nas.
Razumeš v čem je poanta.S tem mislim tudi in apeliram na Vas t-2-jevce,da stvari tudi uradno objavite!
Smo na tem forumu že večkrat opozorili na te stvari!Pa vidimo ,da ni napredka.Zaenkrat seveda
Lp Gorazd
Re: Servisne strani
Objavljeno: 22. Jan 2010 ob 09:43
Napisal/-a erbi
Po moje je to nekaj takega kot radio ali TV. Če se napovedovalec zmoti in se ne opraviči bo o tem vedela le peščica poslušalcev/gledalcev, če se opraviči bodo vedeli pa vsi. Kaj je torej boljše?
Re: Servisne strani
Objavljeno: 22. Jan 2010 ob 22:32
Napisal/-a gogi1
Poglej erbi!Nihče ni brez napak.Če pa že je kaj narobe naj to jasno in glasno pove-napiše.Samo to si želim(o).Se razumemo!

Imam rad t-2 in zato mi ni vseeno kako in kaj dela!Razumete!

Lp Gorazd
Re: Servisne strani
Objavljeno: 23. Jan 2010 ob 09:01
Napisal/-a Locutus
Glede servisnih strani bi vas obvestil, da zaradi večjih del prihaja tudi do večjih napak. Te napake so npr. da ni podatkov za nekatere stranke, da so kakšni klici podvojeni, mogoče kdaj težava z prijavo v servisne.
Ne morem podat nobenega natančnega datuma, kdaj bodo strani delale "prfektno". Vam pa zagotavljam, da se pospešeno dela na večih koncih, kar bo v nekem doglednem času pripeljalo do posodobljenih servisnih strani.
Še enkrat pa vas opozarjam, da so servisne strani namenjene informativnemu pregledu in kot take ne morejo biti podlaga za reklamacije.
Vesel sem vsakega obvestila o napakah ki jih zasledite in jih tudi vedno resno vzamemo v obdelavo. Prej mi je vaše pripombe posredoval NN, sedaj pa vas prosim, da mi morebitne napake oz. vaša opažanja posredujete na ZS.
Re: Servisne strani
Objavljeno: 23. Jan 2010 ob 13:02
Napisal/-a gogi1
Hvala!

Za informacije!

To želimo!In bi želeli,da se to redno javlja.Karkoli je že.

Re: Servisne strani
Objavljeno: 5. Jul 2010 ob 11:50
Napisal/-a coldman
Kakšne so omejitve za geslo servisnih strani (dolžina, dovoljeni znaki), da se lažje spomnim, ker sem očitno pozabil.
lp