Problemi v omrežju...

Vse o T-2 mobilni telefoniji
Odgovori
Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3542
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a madpanter » 10. Feb 2025 ob 11:56

DustWolf napisal/-a:
6. Feb 2025 ob 17:38
madpanter napisal/-a:
5. Apr 2023 ob 09:20


Skratka po recimo da 5-6 mesečnem jajcanju s tem problemom sem v ponedeljek se oglasil v poslovalnici, kjer je prijazna gospodična poklical tehnika Blaža, ki je v dveh klikih rešil zadevo katero helpdesk ni bil sposoben rešit v pol leta... Kaj je spremenil nimam pojma ampak mi je samo podala info da neki parameter ni bil pravilno naštiman. Torej signala ne zgubljam več, prijava v omrežje je skoraj takoj (prej čakal do 5 minut ob vklopu aparata da se prijavi) tko da v kolikor omenjeni Blaž bereš to kapo dol :car:
Blaž pravi da je ob selitvi na drug priključkek prišlo do napake in LTE ni bil omogočen.

Moje razumevanje te napake je da ker telefon zarado nastavitev ne more uporabiti LTE za klic, prekine povezavo in zamenja tehnologijo za klic in potem rabi nekaj časa da prešalta nazaj za podatke. Ni pa to moje področje tako da se opravičujem če se izkaže da to ni res. :)

P.S.: Veliko strank potem ko ugotovi da ljudje na Level 2 supportu hitro rešijo tudi bolj zahrbtne težave, tako kot v tvojem primeru, si želi direkten kontakt z temi ljudmi in jih potem sprašuje vse. Ampak pač tako ne gre, ker Level 1 support še vedno odnese 90% ukvarjanja, pa tudi več kilometrine imajo s tem tako da Level 2 ne more prevzeti cele stranke in vseh potencialnih problemov. Zato se imena teh ljudi in direktne kontakte malce skriva. Je pa Blaž videl tvoje sporočilo.

LP,
Jure
Mislim, da takrat še VOLTE sploh še ni bil aktualen, dejansko so bili problemi kakor rečeno dolga prijava v omrežje, po klicu na 3g (takrat je še bil na telekom gostovanju) je omrežje dol padalo, pa še kaj drugega. Sedaj sem že cca pol leta naročnik A1 in načeloma vse deluje oziroma nisem opazil, da kaj ne bi delovalo in sem zadovoljen s storitvijo.
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

Uporabniški avatar
srus
Model
Prispevkov: 232
Pridružen: 26. Feb 2009 ob 12:08
T-2: Že imam
Paket: vse

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a srus » 15. Apr 2025 ob 17:30

Pri klicanju z mobilnega telefona običajno nimam težav. Nekaj dni nazaj pa kličem svoj avtoservis na 01 722 xxxx ali 01 729 xxxx pa imajo stalno zasedeno. Se mi je zdelo malo čudno, ker imajo privatno centralo in več linij, pa jih pokličem še prek skype-out in zvezo dobim takoj.

Danes se mi ponovno pri klicih z mobilnega telefona zgodi enako, vedno zasedeno, zato ročno zamenjam omrežje iz T-2 na A1 in dobim zvezo takoj.

Neuradniki, ali gre za feature ali za bug? Ali je kdo opazil kaj podobnega? Obe problematični številki sta v omrežju T-2.

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2187
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a NoName » 15. Apr 2025 ob 17:40

@srus verjetno bi bilo najbolje, da prijaviš napako na klicni center. če sta pa B številki res na T-2, pa lahko preveriš na npch.si
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

Uporabniški avatar
srus
Model
Prispevkov: 232
Pridružen: 26. Feb 2009 ob 12:08
T-2: Že imam
Paket: vse

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a srus » 15. Apr 2025 ob 17:55

NoName napisal/-a:
15. Apr 2025 ob 17:40
@srus verjetno bi bilo najbolje, da prijaviš napako na klicni center. če sta pa B številki res na T-2, pa lahko preveriš na npch.si
Hvala za namig, me ne moti toliko, da bi izgubljal čas še z enim klicnim centrom in bolj ali manj nesposobnim agentom, jih imam že običajno preko glave.

Sta pa obe B številki res v T-2 omrežju, preverjeno v Porabi na Horizontu.

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2187
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a NoName » 15. Apr 2025 ob 18:03

ja, ampak včasih se lahko tudi horizont zmoti - vseeno raje preveri na npch. lahko da gre za kakšno prenešeno številko, pa se pri t2 kaj ni posodobilo v ozadju.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

martindercar
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 5. Dec 2025 ob 04:12
T-2: Že imam
Paket: Oranžni king

Re: Problemi v omrežju...Hude težave z eSIM na T-2 – iMessage, SMS, aktivacija, roaming (iPhone 14 Pro Max) (več neuspel

Odgovor Napisal/-a martindercar » 5. Dec 2025 ob 08:48

Pozdravljeni,

odpiram to temo, ker imam z mobilno storitvijo T-2 tako velike težave, da jih več ne morem rešiti niti s tehnično podporo T-2, niti s ponovnimi eSIM karticami. Morda kdo tukaj ve več ali je imel podobno izkušnjo.



🔧 1. Naprava in okolje
• iPhone 14 Pro Max
• Prej brezhibno delovalo na Telekomu
• Po prehodu na T-2: katastrofalne težave
• Preizkušeno na iOS 18.1.1 in novejšem
• Uporabil sem več različnih eSIM profilov (5+)



🚨 2. Glavna težava

iMessage in FaceTime se sploh ne aktivirata.
iPhone nikoli ne prejme potrditvenega SMS povratka iz UK, številka ni nikjer vidna, niti v Send & Receive, niti v nastavitvah Apple ID.

V nastavitvah (Settings → Phone) iPhone sploh NE prikaže moje telefonske številke.
Polje je prazno in ga NI možno ročno urediti.



📡 3. Roaming NE deluje pravilno

Tu je ključna stvar:

Ko sem na meji (Bizeljsko, Imeno) ali na hrvaškem signalu, telefon sprejme HR omrežje, vendar:
• ne more poslati aktivacijskega SMS-a,
• ne delujejo izhodni SMS-i,
• iMessage se sploh ne aktivira,
• dejansko imam samo SOS klice.

To je ogromen problem, ker:
• ne morem aktivirati bančnih SMS kod,
• ne morem potrditi Apple ID,
• v tujini praktično ostanem brez identifikacije.

Roaming signal = DA. Storitev = NE.

To je jasen znak, da profil T-2 ne omogoča pravilne SMS signalizacije v roamingu.



🧪 4. Kaj vse je bilo preizkušeno (kronološko in dosledno)

✔️ Preizkušeno na mojem telefonu:
• Reset vseh omrežnih nastavitev
• Izklop/vklop iMessage & FaceTime
• Ročno izbiro omrežja
• 4G only / No 5G
• Ponovni zagon telefona
• Odstranitev celotne eSIM in sveža namestitev
• 5 × različni eSIM profili od T-2

✔️ Test z drugim telefonom:
• Fizično SIM T-2 vstavljeno v iPhone 5s → kaže operaterja, ampak ni funkcionalno uporabna za Apple storitve.
• Preplačniška Telekom SIM vstavljena v moj iPhone 14 Pro Max → aktivacija iMessage takoj.
→ To je dokaz, da naprava NI kriva.

✔️ Dodatni testi:
• Ko ujamem hrvaški signal → iMessage ponovno izpiše “Activation unsuccessful”.
• Pri Telekomu tega nikoli ni bilo.
• Na novem T-2 modemu doma nekatere naprave (PTZ kamere) prav tako izgubijo povezavo – možno, da je povezana tudi druga omrežna težava.



☎️ 5. Kaj so storili pri T-2 (njihova stran zgodbe)
• Menjali so mi eSIM profil 5×.
• En operater mi je poslal celo napačno številko (profil Silvijine številke).
• Z vsakim novim profilom ista težava:
• ni izhodnih SMS,
• ni aktivacije iMessage,
• v roamingu ne morem poslati ničesar.
• Po telefonu sem bil več kot 1 uro 45 minut, brez rezultata.
• Uradni odgovor podpore: “Pri nas storitev dela, pri iPhone uporabnikih ni težav, to je Appleova stvar.”
• Predlagali so mi, naj grem v fizično poslovalnico po fizično SIM, ker nimajo več idej.



💣 6. Zakaj to NI Appleova težava

Ker:
1. Telekom SIM → vse deluje takoj.
2. Moja T-2 SIM → ne deluje niti na drugem iPhonu.
3. Roaming test → HR signal je, storitev ne.
4. iPhone številke sploh ne prepozna → to je napaka v SIM/eSIM profilu.
5. Apple iMessage aktivacija vedno odpove zaradi neposlanega SMS-a.

To je 100% napaka na T-2 signalizaciji, ne na napravi.



⚠️ 7. Stanje danes
• iMessage in FaceTime NE delata.
• Telefonska številka se v iPhonu NE prikaže.
• Roaming NE deluje (razen SOS).
• Ne morem uporabljati spletne banke, ker ne morem prejeti niti poslati SMS potrditev.
• Podpora T-2 trdi, da na njihovi strani ni napake.

To je za uporabnika iPhone popolnoma neuporabna storitev.



🙏 8. Prosim za mnenja / izkušnje
• Je imel kdo podobne težave z eSIM na T-2?
• Ali ima kdo informacijo, ali T-2 res uporablja drugačen SMSC ali omejitve v roaming signalizaciji?
• Je komu pomagala menjava iz eSIM na fizično SIM?
• Je T-2 znan po težavah z Apple iMessage aktivacijo?

Vsak nasvet dobrodošel.
Hvala vsem!

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2187
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a NoName » 5. Dec 2025 ob 10:36

Is it just me, al je tole od martindercar AI generated?
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

martindercar
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 5. Dec 2025 ob 04:12
T-2: Že imam
Paket: Oranžni king

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a martindercar » 5. Dec 2025 ob 20:59

Ne to sem jaz noben ai in to je dejanski problem in sem se res potrudil to napisat in prosim če mi lahko kdo pomaga oz svetuje

martindercar
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 5. Dec 2025 ob 04:12
T-2: Že imam
Paket: Oranžni king

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a martindercar » 5. Dec 2025 ob 21:02

Bil danes še z apple support na tel 1 uro in malo in dobil tale odg
Carrier needs to reprovision the account for this feature, even if they say it is already provisioned. If the issue persists, the carrier should submit an internal escalation ticket to investigate this further.

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2187
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a NoName » 5. Dec 2025 ob 22:31

Lahko bi bil problem zaradi roaminga (si napisal da si nekje na meji), morda je lahko problem, če imaš portano številko (ni native T-2 range 064), za esim, pa skor malo dvomim.. mogoče ti lahko sprovisionajo navadno simko, če bi pomagalo... Če mi na ZS pošlješ naročniške podatke, lahko posredujem enim fejst dečkom v tehniki.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

martindercar
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 5. Dec 2025 ob 04:12
T-2: Že imam
Paket: Oranžni king

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a martindercar » 6. Dec 2025 ob 04:53

Imaš zs upam da si dobil

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2187
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a NoName » 7. Dec 2025 ob 11:02

Nisi mi poslal tega, kar bi rabil.. Ne vem kdo si :) Pošlji ime in priimek naročnika, naslov in telefonsko številko, pa bom javil naprej.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

ntadej
Faca
Prispevkov: 119
Pridružen: 15. Apr 2009 ob 20:41
T-2: Še nimam

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a ntadej » 9. Dec 2025 ob 11:39

So kake tezave z VoWiFi trenutno?

Meni se telefon ne poveze vec. Agenti trdijo, da je problem, ker ne gostujem v pravem omrezju, ampak to se slisi malo cudno, saj VoWiFi ne bi smel biti odvisen od omrezja (saj dela tudi v letalskem nacinu).

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2187
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a NoName » 9. Dec 2025 ob 12:43

Na mojem telefonu piše, da trenutno uporablja vowifi. Sem ga izklopil in vklopil, pa se je takoj prijavil nazaj. Dal v letalski način, vključil wifi, pa poskusil klic na drug telefon. tudi deluje. Cannot reproduce on my machine. Lahko privat pošlješ podatke o naročniku in telefonski številki, pa lahko pofirbcam naprej.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

Uporabniški avatar
DustWolf
T-2jevec
Prispevkov: 180
Pridružen: 3. Okt 2007 ob 18:59
T-2: Že imam
Paket: 50/20
Kraj: Zagradec
Kontakt:

Re: Problemi v omrežju...

Odgovor Napisal/-a DustWolf » 11. Dec 2025 ob 08:02

ntadej napisal/-a:
9. Dec 2025 ob 11:39
So kake tezave z VoWiFi trenutno?

Meni se telefon ne poveze vec. Agenti trdijo, da je problem, ker ne gostujem v pravem omrezju, ampak to se slisi malo cudno, saj VoWiFi ne bi smel biti odvisen od omrezja (saj dela tudi v letalskem nacinu).
Sem vprašal sodelavca na oddelku za mobilno telefonijo kako je. Torej... ne glede na to kaj agent reče, ti lahko vstrajaš da eskalirajo na 2. nivo supporta, pa bo tvoj primer dobil v roke nekdo ki zadevo razume. Imamo ljudi ki to počnejo in oni se ukvarjajo bolj individualno z problemi, tako da ko prideš 1x do tja bo zagotovo rešeno, je pa res da za agenta na 1. nivoju zanima samo da reši klic / mail in se ne bo ukvarjal naprej če izgleda rešeno. :)

Sodelavec je tudi rekel da če mi pošlješ IMSI/MSISDN številko na zasebno sporočilo, lahko v tvojem imenu posredujem direkt na Level 3 support za take zadeve kot je VoWiFi kjer še ni po firmi razširjenega razumevanja kako deluje.

Slika

LP,
Jure
--
Most problems are man-made.

Odgovori