Stran 31 od 93

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 18. Feb 2015 ob 00:56
Napisal/-a Ruckus
atepej napisal/-a:kot je napisal g33k - naj kdo proba ki ima v60-u
Slika

200/20 je 190/20.

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 18. Feb 2015 ob 00:57
Napisal/-a g33k
:roll:

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 18. Feb 2015 ob 03:57
Napisal/-a weidah
Lahko tudi jaz potrdim. Ko sem imel 100/20 je bila povezava dejansko 89.7/20

Potem ko smo šli na 200/20 je bilo pa 190/20

V obeh primerih na Level one switchu. Smo mel pa kakšno leto nazaj tudi Milana ki je prav tako šel do 89 neki downloada

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 18. Feb 2015 ob 14:17
Napisal/-a atepej
g33k napisal/-a::roll:
Opažam, da čakaš na moj odziv :mrgreen:

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 18. Feb 2015 ob 21:43
Napisal/-a Mr.G.
No še jest mal.

17.2.2015 priklop na T2.
Naročeno 10/1 prenosa. Na dan priklopa 7.4/0.7, kar je mal čudno.
Danes 4.95/0.7 .
Kako bo jutri?

Ko sem se dogovarjal glede priklopa in kakšno hitrost lahko pričakujem so mi zagarantirali 10/1. OK, torej!!
Kam se zgubi ostalo?
Na službo za pomoč naročnikom, sem že poslal mail, ker na 080 6464 se tako al drugače nobedn ne javi in so vsi zasedeni.

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 18. Feb 2015 ob 22:04
Napisal/-a RobertM
Si se že odločil v kateri temi bi želel odgovor ?
Pred nekaj minutami si iz naftalina povlekel temo in te je MrTwelveTrees prosil za podatke na ZS (Zasebno Sporočilo - siv pravokotnik na levi).
Pa še malo lepšo Slovenščino uporabljaj, da ne zdražimo še kakšnega prleka v "Piši kao govoriš" ;-)

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 18. Feb 2015 ob 22:46
Napisal/-a pier
Na kratko se moja zgodba..
Najprej sem imel BRO 20/20, kjer je vse delalo s polno hitrostjo, ko pa so uredili preklop na LLU sem spremenil hitrost na 100/10, narocen imam samo internet kot samostojno storitev. Po preklopu je bila hitrost seveda 89/10, kot pri vseh vas in kmalu sem zacel klicat na HD in pisat na info, zakaj mi ne zagotavljajo polne hitrosti. Vedno so se izgovarjali na mojo opremo, kljub temu, da sem jim omenil, da imam vse relevantne stvari gigabitne. Potem smo se nekaj casa pregovarjali, prisli pa nikamor, zato se mi ni vec zdelo smiselno vztrajati. Po kaksnih dveh tednih pa sem cisto nakljucno na arnesu opravil speedtest preko IPv6 (predhodno sem vedno testiral samo na IPv4) in izmerjena hitrost je znasala cca. 101Mbit. Sedaj sem imel "dokaz", da moja oprema ni problem :hudicek: Naredil sem screenshota obeh testov in jim poslal mail. Nadaljni potek pa lahko kar skopiram iz mailov:
Pozdravljeni se enkrat,
> tokrat bi vas prosil za obrazlozitev, zakaj na ENAKI opremi lahko preko
> protokola IPv6 dosegam POLNO NAROCENO hitrost, preko IPv4 pa skromnih 90%
> le-te? Prilagam sliki.
Razlike med IPV6 in IPV4 protokolom praktično ni zato je težje
> natančno opredeliti težavo. Ker gre za samo postavitev na omrežju in
> posebne konfiguracije, pri tem kot kaže pride do manjšega odstopanja.
> Natančnih tehničnih podatkov žal ni možno podati vendar lahko v obeh
> primerih prihaja do manjših procentualnih odstopanj. Uporabnikom tako
> nudimo hitrosti do naročene in ne natančno tolikšno hitrost.
>
> Odstopanje je lahko odvisno od večih dejavnikov zato hitrost ne bo vedno
> maksimalno dosežena.
>
> Za pomoč pri uporabi storitev ali kakršen koli nasvet, se lahko vedno
> obrnete na našo tehnično podporo na številki 0806464.
> Tehniki vam bodo z veseljem svetovali.
Pozdravljeni,
- "Razlike med IPV6 in IPV4 protokolom praktično ni.", ce bi to bilo res, zakaj bi potem definirali nov (IPv6) protokol? Ste zal se ena, ki nima pojma o cem govori.
- "Ker gre za samo postavitev na omrežju in posebne konfiguracije, pri tem kot kaže pride do manjšega odstopanja.", prvi del stavka spet ne pove nic in je odraz vasega neznanja, kar se pa tice manjsega odstopanja, 10% oz. 10Mbit je za vas manjse odstopanje?

Cudno zakaj je to manjse odstopanje navzdol, zakaj ni navzgor na 110Mbit? Lahko potem pride tudi pri placilu racuna do manjsega (10%) odstopanja?
Spoštovani,

dovolite, da se vam najprej iskreno opravičimo za nevšečnosti.

Radi bi vas obvestili, da smo zadevo predali višji tehnični službi, ki bo podrobneje preverila težavo. Glede odprave težave vas bodo
v kratkem tudi kontaktirali na vašo mobilno številko.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
Po tem mailu me je naslednji dan poklical tehnik, ce lahko naredim speedtest in zadeva je cudezno zacela delovat s polno hitrostjo. Ko sem vprasal v cem je bil problem, mi je rekel, da nekaj ni bilo nastavljeno v profilu :owned:

Kakorkoli, vsi vemo da nategujejo, sedaj pa kakor se vam da, ce boste vztrajni vam bodo pravilno "nastavil profil" :pivo:

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 18. Feb 2015 ob 22:57
Napisal/-a g33k
Seveda, limit na profilu je nastavljen 90M, sklepam da ga je tebi tehnik potem rocno nastavil na 100M. Ostali imajo pa se vedno nastavljeno na 90.

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 19. Feb 2015 ob 08:48
Napisal/-a Tempus fugit
RobertM,lahko od tebe v kratkem pričakujem odgovor,včeraj zvečer sem klical na HD,ker ne dela NICKELODEON HD,otrok ga gleda,sem mu preklopil na SD,obenem pa želel tretjič "ponovno" prijaviti napako zaradi nedoseganja hitrosti interneta(ker prejšnje dve prijavljene enkrat na HD,drugič na info@-sploh niso bile zabeležene), mi je sogovornik na drugi strani "prijazno" obrazložil,da mora delati internet do 45Mb/s,kar je manj je pa potem napaka,želel da prekapljam utp kable direktno iz stikala v računalnik in podobne že ponovno slišane kozlarije,mu povem, da meni pa dela nekje do 47Mb/s,odgovor je bil: ja, gospod to je čisto uredu,ker se teh 5-10% zgubi na utp kablu,ki gre iz vašega stikala,pa sej ste na optiki,kar je čisto uredu,ter ni potrebe po prijavi napake, :rtfm: in to je bil zaključek najinega pogovora! :jao:

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 19. Feb 2015 ob 09:16
Napisal/-a roCkY
Namesto, da bi profile nastavili na + 7-10% in bi sloveli kot prodajalec, ki prodaja dobro vago se pa raje stranke prepričuje kako je vse OK. :nevem: Kakšen je dodaten strošek za firmo, če je nastavljeno nekaj prek administrativne vrednosti seveda ob predpostavki da ni hardverskih omejitev?
Na bakru so fizične omejitve in je logično, da zadeva pač ne gre. Optika pa...

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 19. Feb 2015 ob 12:51
Napisal/-a g33k
Ja to sem tudi sam razmišljal, zakaj se limit ne nastavi +10% in potem če se karkoli izgubi naročnik še vedno dobi zakupljeno hitrost.

Primer: 20Mbit = 20480Kbps, limit bi komot lahko bil nastavljen na 22528Kbps (če že prihaja do izgub), tako imajo pri TS nastavljeno za nekatere hitrosti na Innboxih.

Mogoče kdo ve, kje je opredeljeno kaj točno pomeni "DO", ker v splošnih pogojih nič ne piše, drugje pa tudi nisem zasledil.

lp

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 19. Feb 2015 ob 13:22
Napisal/-a Tempus fugit
Tempus fugit napisal/-a:RobertM,lahko od tebe v kratkem pričakujem odgovor,včeraj zvečer sem klical na HD,ker ne dela NICKELODEON HD,otrok ga gleda,sem mu preklopil na SD,obenem pa želel tretjič "ponovno" prijaviti napako zaradi nedoseganja hitrosti interneta(ker prejšnje dve prijavljene enkrat na HD,drugič na info@-sploh niso bile zabeležene), mi je sogovornik na drugi strani "prijazno" obrazložil,da mora delati internet do 45Mb/s,kar je manj je pa potem napaka,želel da prekapljam utp kable direktno iz stikala v računalnik in podobne že ponovno slišane kozlarije,mu povem, da meni pa dela nekje do 47Mb/s,odgovor je bil: ja, gospod to je čisto uredu,ker se teh 5-10% zgubi na utp kablu,ki gre iz vašega stikala,pa sej ste na optiki,kar je čisto uredu,ter ni potrebe po prijavi napake, :rtfm: in to je bil zaključek najinega pogovora! :jao:
Danes dopoldne sem še enkrat poskusil "srečo" in hotel še enkrat prijaviti napako na HD,ko sem komaj začel govoriti,mi je takoj rekel: kaj 47 Mb/s DL,to je uredu pa na optiki ste pa podobne koz....je,ampak zanimivo vsakič drugačen odgovor,kot ,da imajo več scenarijev pripravljenih,pogovor poteka v sproščenem duhu :? nakar jaz še vedno vztrajam naj zabeleži napako na mojem priključku,odgovor je bil :žal gospod ne bom prijavil napake,ker je vse uredu,mislim halo,kaj se pa gre zdej ta T-2,ponovno ga vprašam zakaj pa ne,odgovor 47 Mb/s je uredu,nekateri še toliko nimajo,pa ne moreš si dovoliti ,da stranki rečeš to halo,če stranka želi ,da se napaka zabeleži in posreduje naprej tehnični službi ,narediš to brez debate,pika,stranka je kralj-aja pardon pri T-2 je to pač izjema kot pravilo :rtfm: .

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 19. Feb 2015 ob 13:54
Napisal/-a g33k
No comment..

Kakor si že sam opazil preko HD ne boš dosti dosegel. Najboljše bi bilo reklamirati mesečni račun, ampak tukaj se zatakne, ker pri reklamaciji se preveri ali je bila prijavljena napaka in v tvojem primeru nebi bila, ker je HD noče zabeležiti.

Sem pa prepričan da OTP tehniki, ki sodelujejo na temu forumu točno vedo zakaj prihaja do tega oz. zakaj se limit na profilih tako nastavlja kot se, ampak so pač tiho. Po drugi strani jih pa razumem, zakaj bi pljuvali v lastno skledo če ni treba.

lp

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 19. Feb 2015 ob 14:05
Napisal/-a Tempus fugit
Ja res je kar praviš,tulim zastonj v luno :lol: ,vstrajal bom še,upam da bo "enkrat" odboj dosegel T-2,pa se me bodo usmilili :?

Re: Težave s hitrostjo....

Objavljeno: 19. Feb 2015 ob 14:22
Napisal/-a jst1
Narobe si se izrazil. Ne usmilili ampak uslišal moraš napisat. Saj madona plačaš to kar zahtevaš. Razen, če ne, potem je prav usmilili.