Stran 32 od 70

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 17. Apr 2009 ob 07:23
Napisal/-a Cobane
Ker je spremljanje porabe še vedno v nedelujočem stanju in bo tako ostalo po vsej verjetnosti še do 18.11.2007, imamo naročene mesečne izpiske, ki pridejo po navadni pošti (bog ne daj, da bi to pošiljali po mailu):
- februarja je prišel izpisek za januar. OK!
- marca sta prišla izpiska za januar in februar. OK!?
- za april sem pričakoval, da bodo prišli izpiski za januar, februar in marec (poskusil sem logično sklepati), pa se se za.jebal. Prišla sta spet za januar in februar. Kje je pa za marec? NOK!

Ali na T-2ju sploh kdo kaj pogleda, kaj pošilja strankam? Sploh nočem vedeti, kaj bom dobil maja! Opažam, da je T-2 administracija še vedno v spolnem organu in bo tako po vsej verjetnosti ostala do 18.11.2007. Po tem datumu pa bodo šle zadeve mogoče celo na bolje!

NN, prosim urgiraj pri vaših nesposobnežih, da se tole ekspresno zrihta!

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 17. Apr 2009 ob 08:26
Napisal/-a Krypto
Če jim na konceptu kaže naroben datum no :)
18.11.2007 :owned:

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 17. Apr 2009 ob 09:32
Napisal/-a riki
a lahko se tudi na mail posiljajo izpiski ?

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 17. Apr 2009 ob 09:35
Napisal/-a Cobane
Ja, ampak samo za mobilno telefonijo, ker jim sprotna poraba ne servisnih straneh (še) ne dela!

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 17. Apr 2009 ob 09:49
Napisal/-a riki
ja , kje lahko to narocim *?

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 17. Apr 2009 ob 10:37
Napisal/-a Cobane
Z dopisom ali v poslovalnici.

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 17. Apr 2009 ob 13:44
Napisal/-a riki
a posiljajo tudi izpiske klicev recimo na e-mail , kot recimo eRacun ?

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 17. Apr 2009 ob 14:31
Napisal/-a Cobane
Cobane napisal/-a:imamo naročene mesečne izpiske, ki pridejo po navadni pošti (bog ne daj, da bi to pošiljali po mailu)

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 18. Apr 2009 ob 17:52
Napisal/-a S57BMU
Evo da se še avtor teme oglasi po dooolgem času, torej bomo kako svečko prižgali ko bo čez dobra dva meseca eno leto odkar sem odprl to temo :?: :hudicek:
ali pa če,ahm, pobiramo kake stave da bo/ne bo do takrat kaj kooončno :hmm: :nevem:

Lp& vseeno :rtmT2:

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 18. Apr 2009 ob 19:46
Napisal/-a voyager2
Še dobro da ste taki na forumu ki na te pomanjkljivosti opozarjate, da se ostali prehitro ne zaletimo pri izbiri operaterja, kljub nekaterim prednostim. Kvaliteta storitev je pri meni prioriteta, polovičarskih, izpadajočih, šlampastih in posledično cenenih pa ne rabim.

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 18. Apr 2009 ob 20:17
Napisal/-a kaka13
Vse kar mi ponuja t-2 je pri meni zadovoljivo oz. odlično , problem je še samo spremljanje porabe za mobilce, lahko bi zadevo kljub nepopolnemu delovanju spustili v pogled, da si vsaj malo pomagamo ali pa vidimo koliko in kako deluje, zraven pa bi napisali ,da pač zadeva še ni 100% . Verjamem , da bi se vsi strinjali stem, in bi bilo manj komentarjev kot pa je sedaj ko nič ne veš kam in koliko si porabil, oziroma zadevo bi lahko sproti kontroliral , brez obtoževanj, saj bi vedel da pač na tem delajo in še ni kot bi moralo biti.... :pivo: :car: :rtmT2:

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 22. Apr 2009 ob 16:38
Napisal/-a predator3
Pozor:

Vse uporabnike mobilne telefonije obveščamo, da spremljanje porabe prek Servisnih strani še ni na voljo.
:grr:

ko bo to odpravljeno bom začel resno razmišljat o mobilni telefoniji t-2, pa ko bo uštelana cela obala z UMTSom

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 24. Apr 2009 ob 14:08
Napisal/-a pier
se kr nc a kva, keri luzerji nesposobni :plosk:

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 24. Apr 2009 ob 16:42
Napisal/-a Tosho
pier napisal/-a:
Pozor:

se kr nc a kva, keri luzerji nesposobni :plosk:
Sej te nobeden ne sili, da (če) si na T-2. Če ti kaj ne paše, imaš polno drugih ponudnikov naokoli... :namrec:

Re: Spremljanje porabe?

Objavljeno: 25. Apr 2009 ob 11:54
Napisal/-a Cobane
Proeski, ta tvoja izjava je precej neandertalska!

T-2 se mora truditi, da bo zadovolji tudi največje petičneže... le tako mu bo uspelo! Edino pravilno je da uporabniki težijo, če določene stvari ne delujejo tako, kot bi morale!