Stran 5 od 5

Objavljeno: 5. Apr 2007 ob 22:48
Napisal/-a Pankrt
Odhajam! :twisted:

Objavljeno: 5. Apr 2007 ob 22:51
Napisal/-a kitl
Boš mogel še pred tem biti na T-2 predno boš lahko odšel.

Objavljeno: 9. Apr 2007 ob 18:35
Napisal/-a Markovski
A to pa prvič slišm. Upam da se ti tisto s požarom nav zgodil. Sam pa kuko maš ti napeljavo če pržgeš luč. Ti priporočam. Če hočeš it na internet zvečer uzem svečo pa svet tko drgač pa nevem.

Re: Odhajam iz T-2 - (ne)zadovoljen uporabnik

Objavljeno: 22. Jun 2007 ob 19:12
Napisal/-a Samiam
Tudi sam sem imel podobne težave kot avtor te teme (stalno padanje linije, kljub upoštevanju "nasvetov" T2-jevih "ekspertov"). Sedaj sem že en mesec spet pri Siolu (VDSL2), kjer zadeva deluje kot je treba (kakovostna storitev je vredna par evrov več na mesec).

Re: Odhajam iz T-2 - (ne)zadovoljen uporabnik

Objavljeno: 23. Jun 2007 ob 11:28
Napisal/-a bostjank
"Nategovanje" paričnih tehnologij in vzdrževanje infrastrukture iz obdobja socializma, ko smo parico uporabljali le za pogovor, marsikje povzroča probleme in celostna ter trajna rešitev je v vzporednem omrežju in ničemer drugim. Sam že nekaj mesecev uporabljam takšno rešitev in razlika je neprimerljiva (seveda ne v prid T-2).

T-2-ju tudi ne morem šteti v prid administracije in urejanje reklamacij. Še ni tako dolgo nazaj, ko sem prejel od njih dopis - T-2 temu pravi odgovor na moje vprašanje v zadnjih mesecih prejšnjega leta, zakaj nimajo brezplačne številke 080, ker vsak še tako naiven uporabnik ugotovi, da ga klic iz mobilnih omrežij v primeru nedelovanja T-2 telefonije ali če se zaplete ob dobavi ali vzpostavitvi priključka (seveda zaradi T-2 in amaterskih podizvajalcev), ko storitve niti vzpostavljene še niso, krepko stane. Pravijo, da imajo številko 0590..., ki je brezplačna za klice iz njihovega omrežja.

Volk sit in koza cela? Lahko imajo in gozd in hlev z vso pripadajočo opremo, filozofijo in politiko komuniciranja, kar se mene tiče.