Stran 5 od 5

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 18. Jul 2007 ob 17:16
Napisal/-a kitl
Ja no sam to je normalno sej to je na Siolu itak ista stvar.

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 18. Jul 2007 ob 21:28
Napisal/-a madpanter
Seveda je ista vendar z eno razliko oni imajo 080 cifro. Skratka neda mi miru ta 080 cifra, da se bom celo pri apeku pozanimal kako je z plačilom kljub dodeljenem "spektru" 080 cifer T-2

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 18. Jul 2007 ob 22:51
Napisal/-a OrionLady
madpanter napisal/-a:jah zato ker nikjer ni nič odletelo. Ko pa recimo pol ljubljani nic nedela pa verjemi da pregorijo linije :mrgreen:
Pa saj, če odleti pol ljubljane jim ti s svojim klicom ne boš čisto nič pomagal... jaz se držim ponavadi takega pravila... če mi nič ne dela vzamem gsm v roke in če v roku dveh minut ne pridem do nikogar pač probam še enkrat čez par ur...če pa v tem času stvar začne delat pa še tolk bolje...

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 18. Jul 2007 ob 22:57
Napisal/-a pack
Na obstoječem odzivniku bi vsaj lahko dodali možnost izbire in pod #1 recimo dali glasovno informacijo o trenutno aktualnih sistemskih "pripetljajih". Tako vsaj takoj na začetku izveš, pri čem si, in v primeru, da je večja sistemska napaka in ne samo tvoj osamljen primer, ti ni potrebno čakati 10min na operaterja, če ga sploh dočakaš.

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 18. Jul 2007 ob 23:33
Napisal/-a Tody
Mater ste vsi paniki... Jest bi naredu tko kot so rekl... vpisat naročniško številko notr al pa čakat na vrsto. Prednost imajo podjetja in nasploh poslovni uporabniki, potem pridejo uni k vejo kam so dal pogodbo z T2 in potem tisti ki se jim ne da it iskat pogodbe in si ne zapomnejo številke...

Men je net ene 2x ali 3x padu pa se zarad tega nisem čisto nič sekiral, pač se zgodi nikjer ne obljubljajo 99 % uptime čeprav se trudijo, to je fizično in psihično nemogoče, ker se preveč kretenov sprehaja nakol in z bagri ruvajo optiko iz zemlje

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 19. Jul 2007 ob 07:10
Napisal/-a madpanter
OrionLady napisal/-a:
madpanter napisal/-a:jah zato ker nikjer ni nič odletelo. Ko pa recimo pol ljubljani nic nedela pa verjemi da pregorijo linije :mrgreen:
Pa saj, če odleti pol ljubljane jim ti s svojim klicom ne boš čisto nič pomagal... jaz se držim ponavadi takega pravila... če mi nič ne dela vzamem gsm v roke in če v roku dveh minut ne pridem do nikogar pač probam še enkrat čez par ur...če pa v tem času stvar začne delat pa še tolk bolje...

Že že sam kako naj jaz vem da je pol ljubljane odletelo ;-) , ker jaz sem take sreče in mam u kurcu linijo, da lahko da je samo meni :neutral:

P.S. zakaj naj bi pa podjetja in poslovni uporabniki imeli prednost??? Naj plačajo več za prednostno obravnavo ker mislim da smo vsi enakopravni pri plačevanju položnic (poslovni in navadni imajo iste cene)

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 19. Jul 2007 ob 11:43
Napisal/-a OrionLady
Ah na Siolu oziroma zdaj telekomu se mi še ni zgodilo, da bi imela prednost kot poslovna uporabnica, pa čeprav plačujem še enkrat več kot navaden uporabnik...

Drugač mi je pa ta ideja všeč... odzivnik s sistemskimi obvestili :) pokličeš pa ti tam odzivnik lepo pove kaj kje ne dela oziroma da je omrežje brez posebnosti... to sploh nebi bilo slabo :) in če je omrežje brez posebnosti, tebi pa ne dela, veš da moraš na HD poklicat :)

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 19. Jul 2007 ob 11:48
Napisal/-a DeeKay
Ali pa če bi vsaj spremenili tisto posneto obvestilo, da bomo na operaterja čakali manj kot minuto. Zakaj ne povejo realno. Če zadeva zame ni nujna in slišim, da bom čakal npr. pet minut, bom poklical kasneje.

Re: zakaj ni HD na 080?!

Objavljeno: 8. Feb 2008 ob 14:35
Napisal/-a andrejs
Razor napisal/-a:Wow, meni je zdej ze drugic zacelo predvajat ta staro musko ob klicu na HD. Prvic po 40s, po 2min20s pa prekinlo, zdej pa kar po 15s menjalo :mrgreen:
Dejte kar pustit to ta staro, je bolsa :)
Še najbolj poceni pa bo če muziko ukinejo. Pa naj namesto tega da muziga špila pač telefon zvoni. Ker do takrat ko muzika ne začne igrat nič ne plačamo. Njih pa tudi nič ne stane.
Taj napisal/-a:hehe...tisti, ki ste danes klicali ste verjetno se načakali. Ampak morte vedt, da takrat, ko vi čakate to pomeni, da so dejansko vsi operaterji zasedeni in ni to neka cheap fora, da vam dnar vlečemo :) se pravi takrat, ko vi stojite v vrsti mi komaj dihamo =)
Saj mi tudi komaj dihamo ko gledamo števec kako hitro šteje denar katerega smo porabili za klic iz mobitela. Pa še ena razlika je za vaše teško dihanje ste plačani, naše teško diganje pa moramo plačat.
DeeKay napisal/-a:Ali pa če bi vsaj spremenili tisto posneto obvestilo, da bomo na operaterja čakali manj kot minuto. Zakaj ne povejo realno. Če zadeva zame ni nujna in slišim, da bom čakal npr. pet minut, bom poklical kasneje.
In kako naj realno povejo koliko boš čakal ?? Edino merodajno sporočilo je da ti odzivnik javi kateri si v čakalni vrsti. Potem pa ko ti začne odštevat pač sam preceniš ali se ti splača čakat ali ne. Pa še v primeru večjega izpada veš da je nekaj pri njih narobe ker ko dobiš sporočilo da si 150 v čakalni vrsti sigurno veš da je nekaj narobe.