Stran 5 od 6

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 9. Jun 2008 ob 19:35
Napisal/-a tadei
Jaz grem v sredo na razgovor.. ;)

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 15. Jun 2008 ob 14:52
Napisal/-a bbnm
Jaz pa sem (že) po treh prošnjah in 4-ih mesecih obupal. :?

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 19. Jun 2008 ob 10:04
Napisal/-a tadei
men so tut rekli na razgovoru da bom dobil obvestilo v roku dveh dni, če sem sprejet ali ne zdj pa spet nč ni.. pa je že več kot en teden

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 19. Jun 2008 ob 20:14
Napisal/-a dal
Mogoče bo komu ta informacija koristila: Telekom Slovenije razpisuje štipendije.

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 20. Jun 2008 ob 19:27
Napisal/-a bbnm
bbnm napisal/-a:Jaz pa sem (že) po treh prošnjah in 4-ih mesecih obupal. :?
EDIT: Danes dobil službo! (pa ne na T-2) :mrgreen: tko, da adijo :blbl:

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 12:51
Napisal/-a dudeee
Kolk klicev ima v popoldanskih in nočnih terminih v povprečju agent?
Kakšna je kej urna podstavka? Pripomore kaj k večji urni podstavki, če imaš 1 leto delovnih izkušenj v drugem klicnem centru?
Ali se agenti na tehnični javljajo tudi na splošne informacije itd.?
Morajo agenti na tehnični klicati stranke glede raznovrstnih težav, odjava napak itd.?
So možni "maratoni", kakšni vikendi - 24ur straight :D

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 12:57
Napisal/-a slow_slow
Kolk klicev ima v popoldanskih in nočnih terminih v povprečju agent? odvisno od dneva, novosti in vremena, v povprečju med 60-140 klicev v večini so po 4-5ur non stop na liniji pri čemer se upošteva 8 ur dela.
Kakšna je kej urna podstavka? Pripomore kaj k večji urni podstavki, če imaš 1 leto delovnih izkušenj v drugem klicnem centru?
Urna postavka je prvi mesec nižja zaradi uvajanja na T-2, drug mesec se dvigne, na tehnični je še višja.
Ali se agenti na tehnični javljajo tudi na splošne informacije itd.?
tehnični se večinoma ne javljajo na splošne informacije razen če pač stranka pokliče se ji svetuje tudi tam.
Morajo agenti na tehnični klicati stranke glede raznovrstnih težav, odjava napak itd.?
odpravo napak ima drug oddelek, ti so zadolženi za klicanje strank in odpravo napak. na klicnem so za prvo pomoč ko se v klicnem ne more več pomagat se prijavi napaka in jo dobim jaz ali kdo drug v oddelku.
So možni "maratoni", kakšni vikendi - 24ur straight :D
maratoni niso možni!

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 13:22
Napisal/-a dudeee
v večini so po 4-5ur non stop na liniji pri čemer se upošteva 8 ur dela.
To pomeni, da ima agent lahko 3 ure malice/odmora?

Kako pa je kej urejeno glede pisnega komuniciranja? Odgovarjanje na maile? Je večja urna, ali se s tem ubadajo v drugih oddlekih?

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 13:29
Napisal/-a slow_slow
ne 4-5ur boš mel samo pogovora, 3 ure so čakanje na klic, pripada ti pa 30min malice in pač manjše pavze.
pisno odgovarjanje se dela občasno med vikendi če ni klicev. drugače pa to odpisujejo drugi.

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 13:33
Napisal/-a Mark
kaj ko bi ti v primeru zainteresiranosti poslal mail, ki je naveden na uradni strani? Pošlji prvo mail, če si želiš delati in tam boš dobil vse napotke in URADNE info za v prihodnje, tudi glede malice in kaj boš delal (ne vem kako ti lahko sploh pride na pamet, da imaš 3 ure malice, s takšnim razmišljanjem nevem če bo kaj)!

Zdi se mi žalostno tudi, da se najprej vpraša plačilo in kaj se dela! Ni vse denar, važna je zainteresiranost in veselje do dela! Če se ti to zdi ok, piši in se oglasi na razgovor (Ne iskati ovinkov)!


T-2 Zaposlitev

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 13:50
Napisal/-a dudeee
Vprašal sem na forumu zato, ker po pregledu prejšnjih komentarjev vsi čakajo nekaj časa za odgovor.
Zdi se mi žalostno tudi, da se najprej vpraša plačilo in kaj se dela! Ni vse denar, važna je zainteresiranost in veselje do dela! Če se ti to zdi ok, piši in se oglasi na razgovor (Ne iskati ovinkov)!
Veselje do dela? Če bi bili vsi uporabniki vsaj kokr tok sposobni to sploh ne bi bil problem. V enem letu odkar delam v konkurenčni firmi v klicnem centru sem naletel že na tok tečnih/nesposobnih/"pametnih" strank katere te z lahkoto spravijo ob živce že na začetku delovnika. Zato, da, urna podstavka je še kako pomembna! Sprašujem pa samo zaradi tega, ker na T2 HDju imajo agenti dostop do porta na centrali, do uporabnikove opreme itd., kar pa v trenutnem HDju kjer delam nimamo in je zato življenje težje :D

Bom vseeno poslal mail.

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 13:51
Napisal/-a slow_slow
za kateri klicni center pa sploh želiš delat?

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 13:55
Napisal/-a dudeee
Ljubljana, torej na Brnčičevi.

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 3. Jul 2008 ob 21:27
Napisal/-a stajerc
V enem letu odkar delam v konkurenčni firmi v klicnem centru sem naletel že na tok tečnih/nesposobnih/"pametnih" strank katere te z lahkoto spravijo ob živce že na začetku delovnika.

Ne smeš dovoliti, ker potem se to prenaša še kam drugam ;) Recimo Simobil ima zuadeve fajn porihtane, kar se komunikacije s strankami tiče :) stranki pač poveš ključne informacije. Če se zgodi, da ti palamudi in spreminja temo, lepo razložiš, da se naj pritoži. Ponavadi se najde neka skupna beseda. Če pa ni mogoča pa uporabiš "imaginarno zainteresiranost" za katero drugo težavo pa je ;-)

Re: Študentsko delo T2

Objavljeno: 16. Jul 2013 ob 16:30
Napisal/-a snipex
Ali v klicnem centru še potrebujete študente?
Prošnjo sem poslal približno teden nazaj in še nisem dobil odgovora.