Stran 5 od 22
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 18. Nov 2010 ob 18:16
Napisal/-a Majstr
A je kakšna možnost, da se pošlje SMS več prejemnikom hkrati? Hvala...
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 18. Nov 2010 ob 18:19
Napisal/-a gogi1
Zdaj delajo servisne ok!Samo niso pa delale najmanj 7 dni...Vseeno hvala skymaniak..

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 19. Nov 2010 ob 05:20
Napisal/-a Cobane
Majstr napisal/-a:A je kakšna možnost, da se pošlje SMS več prejemnikom hkrati? Hvala...
Ta trenutek ne in pa tudi ne vidim neke blazne prednosti... telefonsko številko moraš tako ali tako ročno vnesti (ali od kje skopirati - brez omrežne), za besedilo pa lahko uporabiš funkciji kopiraj-prilepi.
Večjo prednost pri tej storitvi bi videl, če bi lahko v polje za sporočilo lahko vnesel več kot 160 znakov in bi spletna aplikacija to znala razbiti na več SMS-ov.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 19. Nov 2010 ob 08:41
Napisal/-a Majstr
No ja, SMS moram poslat cca. 30 kontaktom, katerih številke lahko z enim klikom izvozim v poljubno obliko (npr. comma delimited). Vseeno bi bilo precej bolj učinkovito kliknit pošlji enkrat, kot pa 30x kopirat naslovnika in vsebino SMS-a... kakorkoli že, hvala za info!
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 19. Nov 2010 ob 09:09
Napisal/-a Cobane
Poglej, to je samo moje mnenje s stališča moje uporabe SMS storitev.
Ti imaš še vedno možnost lobirati za omenjeno funkcionalnost. Ne vrži puške v koruzo tako na brzino, sploh pa ne zaradi mojega mnenja. Com'on!
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 19. Nov 2010 ob 10:29
Napisal/-a Hevidi
Cobane napisal/-a:Upam, da misliš samo svoje mobilne številke

To itak, da so naše mobilne številke! Ampak, če se prijavim kot 386XXXXXXXX, lahko vidim porabo tudi od 386YYYYYYYYY (kar je nelogično), pošiljati SMS-ov pa ne morem (kar je seveda pravilno). Obe številki mobilni številki sta seveda v naši lasti!
To ni sporno, ker je naročnik teh številk samo ena oseba, plačuje za vse in ima pravico vpogleda v čisto vso porabo. Jst bi dostop samo z eno mobilno številko do servisnih ukinil, ker itaq nima pointa. Lastnik/plačnik ima pravico pošiljati z vseh in gledati porabo od vseh številk, za katere je sklenil pogodbo in plačuje.
Kako to uredijo znotraj družine/podjetja, če si ne zaupajo; enostavno, vsak sklene svojo naročnino in imajo vse povsem ločeno, skupaj z dostopom do servisnih.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 19. Nov 2010 ob 10:58
Napisal/-a maxus
V servisne strani bi lahko dodali še T-2 Agent in bi me s tem prikrajšali vsakokratnega vpisovanja uporabnika in gesla.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 19. Nov 2010 ob 12:44
Napisal/-a gali
V tem trenutku se na servisnih straneh pri mobilnih stevilkah ne da spremljati detajlov klicev posameznih stevilk. Torej ko kliknem na svojo mobilno stevilko v tabeli, ne dobim izpisa klicev. Ali kdo ve, kdaj bo ta funkcionalnost vrnjena.
Malce sem razocaran, ker sem pred kratkim oddal T-2 narocilo, da bom detajle svojih racunov spremljal samo na servisnih straneh in sem se odpovedal papirnim izpiskom, sedaj pa elektronska verzija ne deluje.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 19. Nov 2010 ob 13:50
Napisal/-a skymaniak
gali posreduj mi prosim naročniške podatke na ZS. hvala.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 20. Nov 2010 ob 19:25
Napisal/-a gulikoza
Hevidi napisal/-a:To ni sporno, ker je naročnik teh številk samo ena oseba, plačuje za vse in ima pravico vpogleda v čisto vso porabo. Jst bi dostop samo z eno mobilno številko do servisnih ukinil, ker itaq nima pointa. Lastnik/plačnik ima pravico pošiljati z vseh in gledati porabo od vseh številk, za katere je sklenil pogodbo in plačuje.
Kaj ni ravno zaradi tega informacijska pooblaščenka uvedla tiste xxx zaradi katerih niti na svojem računu ne vidim klicanih številk?

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 21. Nov 2010 ob 11:33
Napisal/-a voyager2
Ne tisto so uredili poslanci, da se ne vidi več koga so klicali.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 22. Nov 2010 ob 15:08
Napisal/-a gali
Upam, da se bo situacija na servisnih straneh hitro uredila. Imam 3 mobilne T-2 stevilke in mobilni internet. Dosedaj sem lahko na servisnih straneh hitro preveril racun in postavke po stevilkah s prijavo z eno stevilko.
Od danes naprej je T-2 uvedel novost, da se moram logirati za vsako stevilko posebej, ce zelim spremljati porabo. Nimam pa vec moznosti celotnega pregleda nad racunom in stroski!!!
T-2 bo dobil od mene posto, da zelim vsak mesec dobiti razclenjeno porabo po posti brezplacno, seveda v stirih kuvertah, enako kot je urejen sedaj dostop do servisnih stani. Sicer bo na vsaki kuverti isti naslov, ampak tudi na vsaki mobilni stevilki in mobilnem internetu je isti naslovnik in narocnik.
Zelo mi je zal, da sem prejsnji teden ustregel zelji T-2 in poslal pismo, da bom spremljal porabo na spletnih stranih, saj T-2 v svojem dopisu ni omenjal kastracije servisne strani do nivoja neuporabnosti v tako bliznji prihodnosti.
Svoje pripombe sem ze sporocil helpdesku in razumeli so moje nezadovoljstvo nad spremembami.
Prosim neuradnike T-2, da v firmi sporocijo, kaksno nezadovoljstvo je prinesel ta ukrep in da stranke, ki imajo vec storitev pri T-2, zelijo imeti pregled nad stroski tudi v elektronski obliki za kompleten racun in ne samo po posameznih telefonskih stevilkah. Torej zelim ponovno dostop preko enega uporabniskega imena in gesla za vse svoje narocene storitve, tako kot je bilo to do sedaj.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 22. Nov 2010 ob 16:07
Napisal/-a Cobane
Od danes naprej je T-2 uvedel novost, da se moram logirati za vsako stevilko posebej, ce zelim spremljati porabo. Nimam pa vec moznosti celotnega pregleda nad racunom in stroski!!!
Sem ravnokar preveril... še vedno imaš možnost pregleda na vsemi telefonskimi številkami (UMTS), če se prijaviš z glavnim uporabniškim imenom.

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 22. Nov 2010 ob 16:13
Napisal/-a Hevidi
Cobane, če stranka nima stacionarnega priključka, potem tega združenega pregleda (zaenkrat) nima, bomo tudi to uredili.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 27. Nov 2010 ob 18:49
Napisal/-a Jaka
Nova napaka:
Napaka pri ustvarjanju elektronskega predala.
Prosimo pokličite na 0590 00 000 !