Stran 55 od 123

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 9. Jun 2016 ob 17:28
Napisal/-a MrTwelveTrees
Zakaj je drobni tisk "drobni" ? Ker zakon (dopuša?) to, če pa dobnega tiska nebi bilo bi operater sigurno manj zaslužil. Evo simpl. Pa kdo bo zamenjal oeprateja samo zaradi tega ? Da ti izraziš svoje mnenje na neuradnem forumu ... T-2ju dol visi za enega kle ki se razburja zaradi tega, , tudi če bos zamenjal operaterja boš pa plaču 20 eur za odjavo, pa si tam.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 9. Jun 2016 ob 18:52
Napisal/-a Mark
Spirit napisal/-a: Kličem T2 helpdesk in mi tam razložijo, da bi moral storitev sam preklicati. V drobnem tisku piše, da se storitev obračunava dalje po rednem ceniku, ki je pa nesramno drag. 10 eur za dodatnih 200 minut/sms, pa kaj ste vi zmešani!?!?!?!??!
En kratek komentar na to temo. Ponudba je zelo jasno zapisana in s sklenitvijo potrjuješ vse pogoje. V današnjem času si ni težko nastaviti opomnika ali poslati hkrati z naročilom še dopis za odjavo, ko se izteče popust, ki si ga prejel v zameno za točke.

Pa tudi, če ne prebereš pogojev in klikaš kar "na slepo" se lahko kadarkoli pozanimaš pri T-2 na voljo je več uradnih poti, če karkoli ni jasno bi lahko zastavil vprašanje tudi na neuradnem forumu, zato res ne razumem te jeze in pljuvanja čez T-2. Poskusi razumeti, da smo tukaj tudi ljudje, ki se trudimo in tudi v prostem času po lastni volji angažiramo v dobro podjetja in strank in nam ni vseeno, ko potem preberemo takšen prispevek.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 9. Jun 2016 ob 21:14
Napisal/-a PaJo
Mislim da je drobni tisk ok, pač je del vseh pogodb. Pošteno pa bi bilo, da stranka sploh kje v profilu vidi da ima te dodatke vklopljene, nazadnje ko sem gledal se to nikjer ni dalo videt in tudi ne izklopit, kljub temu da je vključeno eposlovanje. Tako da bi bilo dobro še to na servisni strani uredit.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 9. Jun 2016 ob 21:19
Napisal/-a |DSI|
Ne vem kako je glede zakupljenih količin pri telefoniji...ampak v primeru nadgradnje TV sheme ali pa dviga hitrosti interneta na Klubske točke je v Horizontu jasno vidno kaj imaš vključeno.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 9. Jun 2016 ob 21:23
Napisal/-a MrTwelveTrees
Pošteno bi bilo, da bi na listu papirja pisalo (primer) : 3 mesece gratis 500enot na mesec iz nakupa T2 kluba, nato pa se storitev začne zaračunavati po veljavnem ceniku.

ETO ! to je to, ampak zakaj bi to pisali če je v drobnem tisku ? smeh.... jaooo....

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 9. Jun 2016 ob 23:11
Napisal/-a rossi
Jaz sem XL shemo teden dni pred iztekom ugodnosti odjavil preko horizonta in mir. Je pa pac treba logicno razmisljat... Torej ne odjavis xl sheme, ampak prijavis L. Simpl. Sem si pa prebral pogoje (ja 10 minut casa) in si v telefon nastavil opomnik.

Poslano z mojega GT-I9505 z uporabo Tapatalk

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 9. Jun 2016 ob 23:22
Napisal/-a g33k
Verjetno je vsem jasno, da je edini razlog da se storitev avtomatsko ne izklopi po določenem obdobju ta, da podjetje računa na tistih nevem koliko % naročnikov, ki bodo storitev pozabili izklopiti pravočasno in se jim bo zaračunal vsaj še en dodaten mesec. Je pa to dandanes praksa skoraj povsod, kjer ponujajo brezplačno promocijsko obdobje za določeno storitev.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 9. Jun 2016 ob 23:58
Napisal/-a Tosho
rossi napisal/-a:Jaz sem XL shemo teden dni pred iztekom ugodnosti odjavil preko horizonta in mir. Je pa pac treba logicno razmisljat... Torej ne odjavis xl sheme, ampak prijavis L. Simpl. Sem si pa prebral pogoje (ja 10 minut casa) in si v telefon nastavil opomnik.

Poslano z mojega GT-I9505 z uporabo Tapatalk
:pivo: Še sreča, da obstajajo tudi taki ljudje, ki znajo misliti z glavo in ne samo taki, kateri krivijo vse živo zaradi lastne nepismenosti...

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 10. Jun 2016 ob 07:54
Napisal/-a Mark
g33k napisal/-a:Je pa to dandanes praksa skoraj povsod, kjer ponujajo brezplačno promocijsko obdobje za določeno storitev.
Če T-2 sam ponudi brezplačno promocijsko obdobje se programi samodejno vklopijo in izklopijo. Če pa uporabnik aktivira, pa je potrebno ročno izklopit. Klubske promocije je možno alternativno aktivirati tudi po telefonu ali v poslovalnici, saj marsikdo nima dostopa do spleta. Ob naročilu si prav tako jasno opozorjen, da se storitev kasneje zaračuna in jo je možno kadarkoli brezplačno odjaviti (Dobiš tudi pisno in izgleda podobno, kot je zapisal MrTwelveTrees). Vzameš lahko tudi tiskane splošne pogoje, saj imaš pravico do njih.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 10. Jun 2016 ob 17:22
Napisal/-a Dami
Sem se tudi sam opekel, ker nisem prebral drobnega tiska in šele na računu ta mesec videl da bom plačal dodatne enote tako za maj kot za junij. Ko bi vsaj bilo v profilu lepo zabeleženo da je to VKLOPLJENO. Edini clue je bil pod "poraba". Da je vse skupaj še bolj noro, sploh ni možnosti zadeve izklopit preko horizonta. Dajte to uredit.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 10. Jun 2016 ob 20:23
Napisal/-a Mark
Ob naročilu prejmeš na veljaven elektronski naslov tudi sporočilo. Kopiram en del.

Po obdobju, določenemu v sami ponudbi se storitev do preklica oz. odjave storitve obračunava po vsakokratnem veljavnem ceniku. Naročnik lahko storitev kadarkoli odjavi preko klicnega centra, v poslovalnicah ali z lastnoročno podpisanim dopisom in preko Horizont T-2.

Prosimo preglejte pravilnost podatkov v tem sporočilu ter ga natisnite ali shranite v izogib morebitnim nesporazumom.

V primeru nejasnosti z naročilom, lahko kontaktirate center za pomoč uporabnikom na 080 64 64 ali nam pišete na klub@t-2.com. Prosimo, da navedete vašo številko stranke ali številko naročila.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 10. Jun 2016 ob 20:31
Napisal/-a roCkY
g33k napisal/-a:Verjetno je vsem jasno, da je edini razlog da se storitev avtomatsko ne izklopi po določenem obdobju ta, da podjetje računa na tistih nevem koliko % naročnikov, ki bodo storitev pozabili izklopiti pravočasno in se jim bo zaračunal vsaj še en dodaten mesec. Je pa to dandanes praksa skoraj povsod, kjer ponujajo brezplačno promocijsko obdobje za določeno storitev.
Meni je logično, da naročilo velja do preklica. Prvi 3 meseci je pač rabat "zaslužen" z točkami.

Smo tudi taki, ki imamo določeno storitev naročeno in ko se nabere zadosti pik koristimo rabat. Višek pik gre na karitas in ne za nekaj kar se v osnovi sploh ne rabi. Tistih 10% linije itak ne bom dobil. 100% dodatka pa ne rabim. Le tistih 10% bo nominalno nekaj več.

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 14. Jun 2016 ob 08:32
Napisal/-a Gizoman
Kaj sem jaz trd ali je nekdo drug?

Pošta Slovenije ima možnost dostave po 16h. To uredi pošiljatelj (v tem primeru bi moral to urediti T2). Mislim da je doplačilo 1,5€ če se ne motim, kar bi z veseljem plačal.

Sem poslal vprašanje na T2klub, glede mojega naročila in dostave po 16h, ker je paket velik, težak in vem kako pošta dela s paketi, ter ker dopoldan ni nobenega doma, pa da se paket ne preklada brez veze in še kaj polomi.

Dobim odgovor:

"zahvaljujemo se vam za sporočilo, vendar vam žal iz naše strani ne moremo zagotoviti dostave po 16. uri. Pošiljke namreč pošiljamo preko Pošte Slovenija. V primeru, da vas v času dostave ne bo doma, vas bo tako izdelek počakal na vaši pošti. Zahvaljujemo se vam za razumevanje."

Kaj mi lahko kdo tu pomaga? edit: ne rabim več pomoči...

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 14. Jun 2016 ob 16:16
Napisal/-a white
in kaj si zrihtal ? :)

Re: T-2 Klub in številne ugodnosti

Objavljeno: 14. Jun 2016 ob 17:46
Napisal/-a Gizoman
Nič nisem zrihtal. Ne da se mi z nesposobneži več ukvarjat, ker sem jih imel to leto preveč na grbi, pa smo komaj na polovici. Če bo praskica na paketu gre nazaj.