1. Nismo (govorim zase) klicali v računovodstvo.mitja_i napisal/-a:Seveda ste - vsi ki brezveze pišete v to temo, ste dobili pismeni uradni opomin, da ste bili na dan izdanja opomina dolžni nekaj denarja T-2. Drugega sploh ni za pisati. Še enkrat - nobene splošne napake s strani T-2 ni bilo. Noben pogovor preko telefona tega ne bo spremenil. Številka za računovodstvo je pa sedaj močno obremenjena ravno zaradi tistih, ki tega ne razumejo in če hočete slišati da vam po telefonu računovodstvo pove isto kot jaz, morate pač malo počakat. T-2 pa o izdaji opominov nima kaj pisat na svojih straneh, saj gre za povsem normalno delovanje podjetja.Cobane napisal/-a:Pa še kako velika neresnost je to... ali smo slučajno dobili kakšno opravičilo oz. uradno razlago?
p.s. tudi klicni center dobiva po 4x več klicev samo zaradi nesmiselnih pogovorov o opominih. Klicev je sedaj več, kot ko kakšna stvar ne deluje...
2. Tistih 11 centov zamudnih obresti od decembra 2006 bo (je bilo že) plačanih.
3. Opomine za zamudne obresti se ne pošilja za pol leta nazaj, ampak se jih obračuna takoj pri naslednji položnici. Ne mi prosim trdit, da niste zajebali v računovodstvu in da je to normalna pot za "izterjavo".
Podoben zajeb ste imeli tudi s tistim "spamom". Če bi bil tisto res spam, bi imel poln predal te svinjarije.... od takrat ni ne duha ne sluha - ne od vas, ne od "spama".
Dejte se že enkrat naučit, da je napake potrebno najprej priznat in potem se še opravičit. Takšen odnos, ki ga trenutno zganjate, vas ne bo daleč pripeljal. Je pa res, da imate dobrega učitelja (Siol in Telekom) proti katerima imate toliko za povedati. Dejte se že enkrat zresnit - vsi na T-2ju.