Re: Katere znamke mobilnikov pogrešate pri T-2?
Objavljeno: 26. Sep 2008 ob 21:27
Hja...situacija okol T-2 in njihove tržne strategije mi je izredno zanimiva. Nisem strokovnjak za marketing. T-2 pelje eno čist svojo pot....
Tuš dobiva tisoče uporabnikov zgolj zaradi (začetnih) nizkih cen mobilnikov in navideznih zastonj pogovorih (plačaš npr. 50€ in govoriš 500 minut ''zastonj''). M@ in S! s podobno taktiko cenejših telefonov zadržujeta 100 tisoče ljudi. In kot smo videli v neki drugi temi v poročilu APEKA si je Tuš odrezal kar precejšen kos pogače v enem letu. Res pa je, da je bil omenjen in celo pohvaljen tudi T-2. Očitno jim gre vseeno dobro.
Nekako takole: Pri T-2 moraš sam kupiti dragega Mercedesa s katerim se potem več ali manj zastonj pelješ naokoli, vsi ostali ponudniki ti pa ponudijo Mercedesa (TUŠ celo več) praktično zastonj vendar moraš potem plačevati drag bencin in registracijo . Očitno obe zelo uspešni strategiji. Kaj bi bilo, če bi jih združili? Precej manjši dobički? In zakaj bi menjal taktiko če si uspešen s staro? Ampak dejstvo je, da niti S! ne M@ nista preveč trznila lani ko se je pojavil Tuš....letos poleti oz. konec avgusta pa smo videli kako so se hitro prebudili z izboljšano ponudbo. Je bil razlog 1. junij? Na npch.si se številke prenešenih št. gibljejo med 500 in 600 na dan!
Tuš dobiva tisoče uporabnikov zgolj zaradi (začetnih) nizkih cen mobilnikov in navideznih zastonj pogovorih (plačaš npr. 50€ in govoriš 500 minut ''zastonj''). M@ in S! s podobno taktiko cenejših telefonov zadržujeta 100 tisoče ljudi. In kot smo videli v neki drugi temi v poročilu APEKA si je Tuš odrezal kar precejšen kos pogače v enem letu. Res pa je, da je bil omenjen in celo pohvaljen tudi T-2. Očitno jim gre vseeno dobro.
Nekako takole: Pri T-2 moraš sam kupiti dragega Mercedesa s katerim se potem več ali manj zastonj pelješ naokoli, vsi ostali ponudniki ti pa ponudijo Mercedesa (TUŠ celo več) praktično zastonj vendar moraš potem plačevati drag bencin in registracijo . Očitno obe zelo uspešni strategiji. Kaj bi bilo, če bi jih združili? Precej manjši dobički? In zakaj bi menjal taktiko če si uspešen s staro? Ampak dejstvo je, da niti S! ne M@ nista preveč trznila lani ko se je pojavil Tuš....letos poleti oz. konec avgusta pa smo videli kako so se hitro prebudili z izboljšano ponudbo. Je bil razlog 1. junij? Na npch.si se številke prenešenih št. gibljejo med 500 in 600 na dan!