Stran 66 od 116

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 12:03
Napisal/-a kitl
toni napisal/-a:Resna firma ne rešuje problemov preko FB in podobnih sranj.

Ne gre se za reševanje problemov ampak FB je kanal po katerem lahko resno firmo obvestiš o nepravilnem delovanju stortive in več bo ljudi, ki bodo težili bolj bodo videli, da je problem širše narave in ne samo pri nekaj posameznikih. Tako kot za TV2GO preko web vmesnika še nihče ni javil, da zadeva ne deluje dobro pa se še do danes zadeva ustavlja itd. je ubistvu neuporabna.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 12:31
Napisal/-a nathanhund
vse je res kar pišete, samo če prijavi isto napaku več uporabnikov, je skrb podjetja da stvari sledi in ugotovi kje so težave, ter jih odpravi oziroma na uradni strani napiše da so na določeni storitvi težave ki se odpravljajo. če čakajo da vsak uporabnik prijavi isto napako ki se pojavlja pri večini, potem še lahko zaposlijo lepo število delavcev v klicnem centru. eno je če ne deluje tv2go ki je zastojn, drugo pa plačljive storitve. razume da se ne da napake odpravit v 1 dnevu, ne more pa to trajati tedne pa da ne bi sami ugotovili da je nekaj narobe. tu se pa pojavi večni problem o obveščanju kajti na uradni strabi kaže vedno da so storitve ok, ali je res tak problem tam napisat o določenih težavah ki se rešujejo pa bi bilo pol manj klicev na in pa tudi pisanja tu gor. mislm pa da je forum namenjen tudi debati o težavah in ne vem kaj nekatere vedno tako moti kaj kdo napiše, saj ne veste kdo je kaj prijavil na HD ampak ker se več dni nič ne zgodi se še pač potoži tu, ker mu drugega ne preostane vemo pa da forum prebirajo uradniki ki nam pomagajo če se le da. :pivo:

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 16:59
Napisal/-a toni
Dokler jst kličem HD in nežnemu glasku govorim da gledam tv in TS kocka ona men nazaj da to pa skor ne more bit res, da nimajo nobene pripombe na TS. Se pa s kolegi pogovarjam in vsi mamo identične težave in skor vsi so klical na HD ona pa da ni prijavljenih težav. Mal se mi fučka za tist ToGo, zarad mene če je al pa ne. TS pa plačujem in prosim da tisto kar plačam tudi dobim. In ja,lahko pride do težav, samo ne mi po dveh tednih štekanja govorit da ni napake.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 18:28
Napisal/-a kitl
Na FB profilu ni zaznati, da bi bil sploh kakšen problem iz TS-jem. Sam pa tudi ne bom več moril, ker izgleda tako kot, da samo meni ne dela.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 19:10
Napisal/-a OmegaBlue
Problem je v tem da gre za več faktorjev. Na enem koncu se (boleče) odpravlja in upam da bo ta teden narejeno kaj več. Seveda to ne izključuje lokalnih težav (velenje press. (čeprav naj bi bilo zdaj bolje urejeno tam))

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 3. Mar 2014 ob 19:24
Napisal/-a kitl
Bomo danes videl ko bova zvečer z ženo poskušala gledati Banshee upam, da bo delal, ker potem si lahko še kaj obetam drugače bom ostal zopet brez :oops:

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 00:58
Napisal/-a jst1
A odgovorni na t2 nimajo naročenih t2 storitev, da bi sami opazili, da nekaj ne deluje pravilno? Morda jih ne moti?

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 08:42
Napisal/-a Gianni8
kitl napisal/-a:Na FB profilu ni zaznati, da bi bil sploh kakšen problem iz TS-jem. Sam pa tudi ne bom več moril, ker izgleda tako kot, da samo meni ne dela.
Kitl ni zaznati ja...trenutno je vec pritozb zaradi sk1 ker ni delal. :)

Drugače pa se tudi pri meni še vedno pojavlja veliko pokanja in štekanja pri TS. Zvečer ko pridem iz sluzbe in gredo zena in otroci spat si vedno privoscim par delov 2 and a half man serije, pa vedno šteka in poka.

In to ni samo na RTL 2 HR ampak tudi drugje. Tako da mislim, da je to kar problem trenutno, mogoče celo taksen, da ga tehniki oziroma tisti , ki so zadolženi za to enostavno neznajo rešiti!

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 08:58
Napisal/-a slow_slow
Večinoma ob najbolj gledanih urah(21-22:30) začne štekat...
nekaj se je delalo v teh dneh na izboljšavah...

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 09:23
Napisal/-a Gianni8
slow_slow :

kaj pa tvoje mnenje- neslužbeno? V čem bi bil lahko problem?

Preslaba oprema?

Jaz sem si dal zdaj ponovitev še enkrat pa ni razlike. Isto šteka kot vceraj zvecer. Zanimivo je predvsem to, da ni to štekanje na vseh programih ampak samo nekaterih, določenih.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 09:28
Napisal/-a nemo
Jaz zdaj nekaj časa nisem opazil težav, mogoče tudi zato ker sem malo gledal tv, je bilo pa včeraj zvečer nekaj časa obupno, oziroma negledljivo (pokanje, štekanje). Čez pol ure pa spet OK.

Spet pa ponavljam: customer care je t2 španska vas. Če veste - in očitno je, da veste - da vam ne dela OK, objavite na spletni strani in povejte študentom na hd, da se ne bodo lagali. Če šefom ni jasno, da to naredi slabo situacijo še 10x slabšo, potem nimajo pojma, kaj delajo.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 09:31
Napisal/-a Gianni8
Word! :plosk: :car:

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 09:31
Napisal/-a slow_slow
Pomoje je lijak efekt.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 09:52
Napisal/-a Gianni8
Aha torej ne gre skozi. :)

Zamašeno.

Re: Timeshift / Časovni zamik

Objavljeno: 4. Mar 2014 ob 10:03
Napisal/-a slow_slow
Zato pa pravim, nekaj stvari so ponoči spremenili.