Čudne stvari zadnje čase pri T-2
Objavljeno: 16. Dec 2022 ob 16:15
T-2 je moj ponudnik četverčka že kakih 14 let, s storitvami sem v večini zelo zadovoljen, če me kdaj kaj spravi v slabo voljo, pa se samo spomnim neumnosti in nesramnosti, ki sem jih bil prej deležen pri Siol/Telekomu. Zato me toliko bolj čudi, kaj se mi dogajala zadnje tedne.
V poslovalnici osebno uredim prehod iz T-4 Tera na T-4 prilagodljivi, kamor vežem dve mobilni številki, prej je bila del Tera paketa lahko samo ena. To uredim v poslovalnici, doma isti dan še preverim v Horizontu in obe mobilni številki sta zanesljivo del paketa. Potem pa začetek naslednjega meseca pride račun in nenadoma se ena mobilna številka znajde kot ločena naročnina. Sledi osebno v poslovalnici reklamacija in kasneje mi odobrijo dobropis.
Podobno se mi je zgodilo s prostorom v Horizontu. Osebno v poslovalnici odjavim 100 GB, naročim 1 TB, preverim doma v Horizontu, vse lepo in prav, 1 TB je naročen, potem pa čez nekaj tednov naročenih 1 TB čudežno izgine in ostanem z 10 GB! Tokrat se mi ne ljubi spet osebno v poslovalnico, kličem tehnično podporo, fant na drugi strani se čudi, ne ve kaj se je zgodilo (oz. vsaj meni ne pove), ter uredi zadevo. Stanje v Horizontu izgleda v redu, bom dokončno videl, ko dobim račun.
Kaj se dogaja z T-2 podatki o naročnikih in naročenih storitvah, kakšne so procedure pri spremembah? Kot, da levica na T-2 ne ve, kaj dela desnica. Zgoraj opisane stvari se mi v preteklih letih niso dogajale.
V poslovalnici osebno uredim prehod iz T-4 Tera na T-4 prilagodljivi, kamor vežem dve mobilni številki, prej je bila del Tera paketa lahko samo ena. To uredim v poslovalnici, doma isti dan še preverim v Horizontu in obe mobilni številki sta zanesljivo del paketa. Potem pa začetek naslednjega meseca pride račun in nenadoma se ena mobilna številka znajde kot ločena naročnina. Sledi osebno v poslovalnici reklamacija in kasneje mi odobrijo dobropis.
Podobno se mi je zgodilo s prostorom v Horizontu. Osebno v poslovalnici odjavim 100 GB, naročim 1 TB, preverim doma v Horizontu, vse lepo in prav, 1 TB je naročen, potem pa čez nekaj tednov naročenih 1 TB čudežno izgine in ostanem z 10 GB! Tokrat se mi ne ljubi spet osebno v poslovalnico, kličem tehnično podporo, fant na drugi strani se čudi, ne ve kaj se je zgodilo (oz. vsaj meni ne pove), ter uredi zadevo. Stanje v Horizontu izgleda v redu, bom dokončno videl, ko dobim račun.
Kaj se dogaja z T-2 podatki o naročnikih in naročenih storitvah, kakšne so procedure pri spremembah? Kot, da levica na T-2 ne ve, kaj dela desnica. Zgoraj opisane stvari se mi v preteklih letih niso dogajale.