Neodzivnost Innbox G92
Objavljeno: 18. Maj 2023 ob 07:31
Pozdravljeni!
V naši hiši so tri stanovanja, ki uporabljajo isti modem. Paket je Oranžni Optimum - FTTH. Približno tri tedne nazaj je pri vseh slika na TV občasno malo štekala. T-2 je poslal tehnika, ki ji prestavil TV-je s switch takoj za modemom neposredno na modem. Zamenjal je tudi sam modem za Innbox G92. Prej je bil en drug model, samo se ne spomnim, kateri. Od takrat naprej je modem dvakrat na dan neodziven, približno na 12 ur. Lučki za PON in Internet svetita, kot običajno. Smo se takoj pritožili, pa so rekli, da bodo naslednji dan na centrali pogledali in popravili. Nato štirinajst dni ni bilo ne duha ne sluha od njih, napaka pa še vedno obstaja. So sicer videli, da se modem dvakrat nazaj gor postavi, ampak očitno nobenemu ni kapnilo, da to morda ni čist v redu. So rekli, naj pokličemo, ko bo modem spet neodziven, da vidijo, kaj se dogaja. Smo poklicali, videli niso pa nič. Tehnika pa niso hoteli poslati. Tehniki na telefunu so čisto neuporabni in nekooperativni, njihov odnos pa vsakič slabši. So dva dni nazaj končni privolili, da bodo nekoga poslali, pa ga niso, ker so kao na centrali neki popravljali. Kaj in zakaj pa sam boh ve.
Po moje je problem na modemu, ker to je bila edina sprememba poleg premikanja kablov. Samo zamenjati ga pa nočejo.
A je kdo že imel ta problem (neodzivnost modema, ne nekooperativnost T-2)? Oziroma, a ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bil vzrok?
V naši hiši so tri stanovanja, ki uporabljajo isti modem. Paket je Oranžni Optimum - FTTH. Približno tri tedne nazaj je pri vseh slika na TV občasno malo štekala. T-2 je poslal tehnika, ki ji prestavil TV-je s switch takoj za modemom neposredno na modem. Zamenjal je tudi sam modem za Innbox G92. Prej je bil en drug model, samo se ne spomnim, kateri. Od takrat naprej je modem dvakrat na dan neodziven, približno na 12 ur. Lučki za PON in Internet svetita, kot običajno. Smo se takoj pritožili, pa so rekli, da bodo naslednji dan na centrali pogledali in popravili. Nato štirinajst dni ni bilo ne duha ne sluha od njih, napaka pa še vedno obstaja. So sicer videli, da se modem dvakrat nazaj gor postavi, ampak očitno nobenemu ni kapnilo, da to morda ni čist v redu. So rekli, naj pokličemo, ko bo modem spet neodziven, da vidijo, kaj se dogaja. Smo poklicali, videli niso pa nič. Tehnika pa niso hoteli poslati. Tehniki na telefunu so čisto neuporabni in nekooperativni, njihov odnos pa vsakič slabši. So dva dni nazaj končni privolili, da bodo nekoga poslali, pa ga niso, ker so kao na centrali neki popravljali. Kaj in zakaj pa sam boh ve.
Po moje je problem na modemu, ker to je bila edina sprememba poleg premikanja kablov. Samo zamenjati ga pa nočejo.
A je kdo že imel ta problem (neodzivnost modema, ne nekooperativnost T-2)? Oziroma, a ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bil vzrok?