Stran 1 od 1

Elektronska pošta

Objavljeno: 10. Sep 2025 ob 11:48
Napisal/-a milan58
Spoštovani uporabniki,

V ponedeljek 8.9.2025 sem dobil od T-2 SMS sporočilo da so mi onemogočili nadaljno pošiljanje in prejemanje e-pošte zaradi kao neželene ali prejemanja e-pošte spam.Zamenjal sem geslo in javil na T-2 in so mi rekli da bodo to odpravili in da dobim od njih SMS ko mi bodo odblokirali pošto.Do danes sem klical večkrat in vedno isti odgovor bomo javili naprej.Za to ne rabiš pol ure dela jaz pa čakam že tretji dan in pošta mi še vedno ne deluje.
To samo v vednost kakšne nesposobneže imamo tam na T-2.

Re: Elektronska pošta

Objavljeno: 10. Sep 2025 ob 12:00
Napisal/-a NoName
Če mi privat javiš email naslov, lahko malo pofirbcam pa dam naprej, da se čimprej uredi. Upam pa, da je tvoje novo geslo ustrezno kvalitetno in dolgo - več tukaj

Re: Elektronska pošta

Objavljeno: 10. Sep 2025 ob 14:54
Napisal/-a NoName
Sem dal naprej... držim pesti, da bo uspešno rešeno.

Re: Elektronska pošta

Objavljeno: 10. Sep 2025 ob 20:32
Napisal/-a milan58
Še vedno nimam omogočeno pošiljanje in sprejemanje e-pošte in to od 8.9.25.
Pa to ni normalno.

Re: Elektronska pošta

Objavljeno: 11. Sep 2025 ob 11:18
Napisal/-a milan58
Danes 11.9.25 in še vedno niso zrihtal, katastrofa nesposobneži.

Re: Elektronska pošta

Objavljeno: 2. Okt 2025 ob 11:42
Napisal/-a DustWolf
Ni razloga za nesramnost, pač imajo veliko e-pošte za predelati. Načeloma je več dela za se ukvarjati z ljudmi da preveriš da so res spremenili geslo in preverili računalnike za viruse, kot to da sprostiš blokado.

Tudi ne blokira se kar tako. Blokira se samo če vpišeš svoje geslo v phishing, dobiš virus ki pošlje tvoje geslo hekerjem, ali pa imaš nastavljeno geslo ki ga je možno uganiti. V vseh primerih si ti tisti ki je "nesposoben". Je pa jasno da so tiste stranke ki so same krive za težave in to vedo vedno tiste ki se najbolj pritožujejo.

LP,
Jure