Stran 1 od 2

Preusmeritve klicev iz tel. BCIP-300

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 11:51
Napisal/-a luky
Ker sam nisem vedel kako gre preusmeritev iz IP BCIP-300 telefona ( v navodilih tega ni ) sem se pozanimal in zadevo preizkusil, ter deluje. Koga zanima naj pogleda kako narediti preusmeritve če ne ve.

1. TAKOJŠNJA PREUSMERITEV NA DRUGI TEL. *21štev.tel.kam*#

2. ČE JE LINIJA ZASEDENA: *22štev.tel.kam*#

3. PREUSMERITEV PO 5X ZVONJENJU: *23štev.tel.kam*#


IZKLOP PREUSMERITEV: *231*#

Mogoče bo komu prišlo prav.

:lol:

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 14:30
Napisal/-a T2_Delavec
Luky, hvala za te informacije!

Mislim, da tele Belcoti le niso tako zanič. Me prav zanima, kaj se še da ali se bo dalo vse narediti z uporabo IP telefonije! 8)

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 15:29
Napisal/-a Cobane
Evo, če rabite kej več kod za T-2 telefonijo (zadnjih 6 nisem sprobaval, če delujejo):

BREZPOGOJNO POSREDOVANJE KLICEV:
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *21tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *21*#
- Izključitev posredovanja: *211*#
- Pregled statusa: *212*#
POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI (on busy):
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *22tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *22*#
- Izključitev posredovanja: *221*#
- Pregled statusa: *222*#
POSREDOVANJE KLICEV, KO NI ODGOVORA (no answer):
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *23tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *23*#
- Izključitev posredovanja: *231*#
- Pregled statusa: *232*#
POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI IN KO NI ODGOVORA:
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *24tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *24*#
- Izključitev posredovanja: *241*#
- Pregled statusa: *242*#
IZKLOP VSEH PREUSMERITEV:
- Izklop: *25*#

SPLOŠEN CLIR (vklopljen CLIR = izklopljena identiteta; izklopljen CLIR = vklopljena identiteta):
- Vklop CLIR: *260*#
- Izklop CLIR: *261*#
- Pregled statusa: *262*#
CLIR ZA EN KLIC:
- Vklop CLIR, če je izključen splošen CLIR: 997tel.št.#
- Izklop CLIR, če je vključen splošen CLIR: 998tel.št.#

GLASOVNA POŠTA:
- Poslušanje: *900*#
- Poslušanje iz drugih omrežij: 386(0)59009900#

ZADNJA KLICANA/PREJETA ŠTEVILKA:
- Zadnja sprejeta številka - glasovna izgovorjava: *11#
- Klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *4#
- Zadnja klicana številka - glasovna izgovorjava: *12#
- Klic zadnje klicane številke: *3#
- Število zgrešenih klicev – glasovna izgovorjava: *13#
- Lastna telefonska številka – glasovna izgovorjava: *14#

ČAKAJOČI KLIC, KONFERENCA, OSTALO:
- Konferenca – postavi dva aktivna klica (eden je na čakanju) v konferenco (do max. tri klice): *9#
- Čakajoči klic – postavi aktiven pogovor na čakanje, poveže čakajoči klic nazaj ali ponudi nov ton za klicanje: **
- Končanje trenutnega klica in priklic čakajočega klica nazaj: *#
- Pregled funkcij (call baring) – glasovna izgovorjava: *19#
- Triggers Call Transfer to call forward busy destination: *2#
- Ustavitev pošiljanja DTMF ukazov. DTMF ukazi bodo poslani po koncu klica: *33#

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 15:35
Napisal/-a T2_Delavec
Cobane, tole ti bom ukradel in objavil na webu! :D

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 15:40
Napisal/-a Antrax
Smem vprašat kako pa se glasovna pošta VKLOPI?

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 15:57
Napisal/-a Skorc
Navadni Nimda napisal/-a:Cobane, tole ti bom ukradel in objavil na webu! :D
Lahko bi že prej "kradel" :wink: Spomnim se, da sem te kode že sprintal. Recimo: Telefonija/ Dodatne storitve telefonije

Uporabnik Štajerc, datum objave 18. marec 2006
Uporabnik Jest, datum objave 07. avgust 2006

Pa nikakor ne dajem v nič prispevek uporabnika Cobane, da ne bo pomote. Celo nasprotno, pohvalno.

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 16:08
Napisal/-a Antrax

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 16:16
Napisal/-a OrionLady
hm, a te kode delujejo samo z belcotom, al se da tudi z drugimi telefoni, ki so pač vklopljeni v t2 omrežje kaj podobnega sčarati? :)

lp OrionLady

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 16:25
Napisal/-a Cobane
Kot ste opazili, zadeve nisem jaz prvi lansiral. Tudi sam sem se že pred časom napajal iz tega posta in vse skupaj stestiral in uredil.

@Antrax: Za aktivacijo glasovne pošte sem poslal dopis.

@Nimda: Nimam nič proti, če zadevo daš na web... vendar previdnost pri spodnjih točkah, namreč teh nisem testiral. Za predzadnjega pa sploh ne vem kaj bi to lahko bilo, zato tudi nisem prevajal:

GLASOVNA POŠTA:
- Poslušanje iz drugih omrežij: 386(0)59009900#

ČAKAJOČI KLIC, KONFERENCA, OSTALO:
- Konferenca – postavi dva aktivna klica (eden je na čakanju) v konferenco (do max. tri klice): *9#
- Čakajoči klic – postavi aktiven pogovor na čakanje, poveže čakajoči klic nazaj ali ponudi nov ton za klicanje: **
- Končanje trenutnega klica in priklic čakajočega klica nazaj: *#
- Pregled funkcij (call baring) – glasovna izgovorjava: *19#
- Triggers Call Transfer to call forward busy destination: *2#
- Ustavitev pošiljanja DTMF ukazov. DTMF ukazi bodo poslani po koncu klica: *33#

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 16:28
Napisal/-a Cobane
@OrionLady: Jaz sem to testiral na PSTN telefonu (s PSTN vmesnikom), za IP telefon in ISDN telefon pa ne vem. Bodo drugi to stestirali in naj povejo, če deluje tudi tam.

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 16:31
Napisal/-a Antrax
a tajnica se kaj plača?

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 16:36
Napisal/-a Cobane
@Antrax: Po moje ne, ker se klic na tajnico sploh ne zabeleži v pregledu klicev.

Objavljeno: 26. Okt 2006 ob 18:58
Napisal/-a OrionLady
fensi zadeva :D sem sprobala...
kul :D

Objavljeno: 30. Okt 2006 ob 19:05
Napisal/-a T2_Delavec

Objavljeno: 30. Okt 2006 ob 19:39
Napisal/-a Cobane
Stran zelo lepo zgleda... vendar, kot sem ti že zgoraj omenil, nisem stestiral slednje funkcionalnosti:
- vse po točko "Čakajoči klic, telekonferenca, ostalo"
- glasovna pošta "Poslušanje iz drugih omrežij"

Preden se še to ne preveri, bi jaz na tvojem mestu te točke umaknil z uradne strani. No razen, če nisi tole že sam preveril oz. nekdo drug...