Stran 1 od 2

SMTP T2 problem

Objavljeno: 12. Nov 2006 ob 13:34
Napisal/-a samc
a ma se kdo probleme z posiljanjem poste navzven?

Objavljeno: 12. Nov 2006 ob 15:14
Napisal/-a Slowhand
A to je samo trenutni problem,al ti ne dela sploh

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 10:00
Napisal/-a pack
Pred kakšno uro je T-2jev SMTP padel dol. Pinga ni blo sploh. Sedaj ping deluje, a se očitno server še ne odziva. Na T-2 pravijo, da imajo "manjše" tehnične težave in jih že odpravljajo.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 10:16
Napisal/-a T2_Delavec
Pošta dela.

Potrebno bo dajati smtp avtentikacijo. Gre za hud napad spammerjev in virusarjev. Tole bo objavljeno na webu, tudi en screenshot bo, kje se v Outlook Express nastavi smtp authentication. To bo treba nastaviti tudi za poštne strežnike, ki jih nekateri uporabljajo.

Borba proti spammerjem, smetarjev, kretenom in ostalim je nikoli končana zgodba borbe med Dobrim in Zlim. :)

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 10:23
Napisal/-a pack
Kaj pa če bi pred tem vsem poslali kakšno mail obvestilo??

EDIT: Sem vklopil avtentikacijo in še vedno ne dela. Je potrebno vklopiti še kakšno kodiranje? Drug port?

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 10:32
Napisal/-a T2_Delavec
Dela - avtentikacija je zraven, dela z obema načinoma, dokler se ne bo uredilo drugače.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 10:32
Napisal/-a deckard
tudi meni ne dela... do včeraj mi je še delalo, vklopil sem avtentikacijo, pa ni razlike.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 10:49
Napisal/-a icebreakr
Spet je crknil T2 outgoing... T2: če ste že tko neprofesionalni da zapirate outgoing porte zaradi n00bov, vsaj uredite da vaši strežniki delujejo, kar se dogaja sedaj je skrajno neprofesionalno!

1. Onemogočate nam uporabo lastnih profesionalnih mail strežnikov
2. Vsiljujete svoj unstable SMTP

K sreči imamo v podjetju še Siol... doma je pa kriza.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:10
Napisal/-a madpanter
Citiram z t2:
V primeru težav prosimo, da se obrnete na našo tehnično pomoč na tel. številki 0590-00-002 oziroma na elektronski naslov blokada25@t-2.net. Za reševanje težave bomo potrebovali številko vaše pogodbe, e-poštni naslov iz katerega pošiljate in e-poštni naslov na katerega pošiljate.
Kaj pa narediti ce mi loleki z t2 se niso poslali pogodbe??? :roll: torej rekel ze tudi na obeh cifrah, da ze poslejo pogodbo nazaj in se nic nisem dobil. vidi se pa koliko casa mam t2, res pohvalno :lol: Bi pa prosil nimdo ker drugace je nikoli nebom dobil, ce mal pogleda kam je bila zalozena.

L.P.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:11
Napisal/-a T2_Delavec
Pokliči na HelpDesk in jim to povej. :wink:

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:13
Napisal/-a pack
Jest sem že klical, pa je rekel, da kao dela brez avtentikacije. Meni ne dela ne z ne brez. :lol:

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:13
Napisal/-a madpanter
Meni to? da poklicem? sem ze dostikrat pa nic neznajo povedat :D mate strojanove tam zaposlene al kaj pa kradejo pogodbe? :lol: se opravicujem za sarkazem sam je**ga :wink: mislim da je ta blokada bil mali kiks oz malo vecji :roll:

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:14
Napisal/-a mali-40
pa res ne dela

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:42
Napisal/-a dal
Izgleda, da je problem v IP-jih.

Strežnik smtp.t-2.net je imel doslej enega od IP-jev 84.255.209.71 (CNAME md2.t-2.net), vendar se na njem SMTP ne odziva več.

Sedaj ima smtp.t-2.net IP 84.255.209.81, na katerem SMTP deluje.

Tako da poizkusi narediti "ipconfig /flushdns".

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:47
Napisal/-a pack
Uf,dal... še ena funkcija, ki je še nikoli nisem uporabil. :o

Vendar še vedno ne deluje. Odgovor na podpori je, da napako odpravljajo in bo poštimano tekom dneva.

EDIT (12:15h): Mail DELAAA! Pa brez avtentikacije. :!: