Tole me pa res zanima kjes dubu info?Navadni Nimda napisal/-a:Plačaj telekomu tistih 90 EUR, pa naroči PSTN. Telekom ti mora omogočiti možnost širokopasovnega priključka. Potem plačaš prvi račun, v tem cajtu pa enkrat dobiš T-2. Vzameš polno razvezan dostop (telefonija NI obvezna) in imaš osnovni internet za 20 EUR na mesec. Če želiš še telefonijo, pa doplačuješ 4 EUR na mesec (žični telefon ali PSTN ali ISDN vmesnik dobiš na reverz).
Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
- ToJo
- Faca
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 25. Okt 2007 ob 10:31
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL+dod. TV
- Kraj: Vipava-Ajdovščina
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Po prvem tednu uporabe "več kot zadovoljen". Trenutno mi ni žal da sem prešel iz Siola k T-2.
Uporabljam pa 4/512.
Uporabljam pa 4/512.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Neki v stilu, da ti morajo omogočiti osnovne storitve telefoniranja, ampak da itak vse nove parice vlečejo tako (in po takih štandardih), da s tem omogočajo možnost širokopasovnega priključka.Veron napisal/-a:Tole me pa res zanima kjes dubu info?Navadni Nimda napisal/-a:Plačaj telekomu tistih 90 EUR, pa naroči PSTN. Telekom ti mora omogočiti možnost širokopasovnega priključka. Potem plačaš prvi račun, v tem cajtu pa enkrat dobiš T-2. Vzameš polno razvezan dostop (telefonija NI obvezna) in imaš osnovni internet za 20 EUR na mesec. Če želiš še telefonijo, pa doplačuješ 4 EUR na mesec (žični telefon ali PSTN ali ISDN vmesnik dobiš na reverz).
Optika 100/10
- RobertM
- Moderator
- Prispevkov: 2347
- Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
- Kraj: Okolica Tolmina
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
je pa tudi res,da zadeve razvlecejo v tri PMNavadni Nimda napisal/-a:Neki v stilu, da ti morajo omogočiti osnovne storitve telefoniranja, ampak da itak vse nove parice vlečejo tako (in po takih štandardih), da s tem omogočajo možnost širokopasovnega priključka.
Se vedno te cakam predragi telekom in GVO ,da prelozite tisti dve zeleni zicki na stangi in v centrali
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Na žalost ne bo res. Vse kar Telekom mora zagotovit je 28kbps povezavo, ki pa ni nujno, da omogoče širokopasovni dostop. Vse kar mora po določilih APEKa zagotovit je PSTN s hitrostjo 28kbps. In na žalost, zadnje čase velikokrat poslužujejo PCM naprav.Navadni Nimda napisal/-a:Neki v stilu, da ti morajo omogočiti osnovne storitve telefoniranja, ampak da itak vse nove parice vlečejo tako (in po takih štandardih), da s tem omogočajo možnost širokopasovnega priključka.
Zadnjič spremenil Veron, dne 28. Nov 2007 ob 21:23, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
OK no, sej jih ne mislim hvaliti preveč.
Optika 100/10
- Xandy
- Uporabnik
- Prispevkov: 33
- Pridružen: 9. Jan 2007 ob 22:09
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10+2xTV+TEL.
- Kraj: Kranjsterdam-edino prava....
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Ja zadovoljen sem z storitvami saj določene stvari poštimajo kar se hitro da .Sem pa IZREDNO NEZADOVOLJEN z odnosom tistih ljudi ki pišejo položnice oz imajo opravit z njimi. Ker po treh mesecih in pol po klicnih pritožbah in po pisni pritožbi ,ki so jo poslali z T-2 podružnice (pisarne) v Kranju ,mojemu očetu še vedno pošiljajo dvojno položnico pa me napotijo naj pokličem na 059002212 in glej ga zlomka tisti tam nebi dvignil slušalke pa če bi mu gorelo pod nogami (kličem že 3 dni pa ni sile da bi kdo dvignil). In da bi bila mera polna ,plačali dve dvojni tarifi,eno pač ne saj logično preračunano preplačaš naročnino ,oni pošlejo še opomin .Kaj so res tako nesposobni in neznajo zračunat al kaj?????!!!!!!!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Pošlji mi številko priključka na Zasebna sporočila in bom dal urediti.
Optika 100/10
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Predlagam da tebi dvignejo plačo, tehnično podporo pa ukinete!
- Xandy
- Uporabnik
- Prispevkov: 33
- Pridružen: 9. Jan 2007 ob 22:09
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10+2xTV+TEL.
- Kraj: Kranjsterdam-edino prava....
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Ja se strinjam saj si zasluži .
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Zelo sem zadovoljen z delovanjem storitev (TV+Telefon+Interne), sem pa zelo nezadovoljen z naročniško službo. Z njimi dobesedno ne rešiš ničesar. Mislim da bi moralo podjetje že zdavnaj zaposlit sposobne ljudi, ki bi znali za stranke poskrbet kot se pričakuje od njih.Glede tega mislim, da vas prekašajo prav vsi operaterji. Kot dobra storitev pa se gleda celotna ponudba od naročniške službe naprej in ne samo gole cene storitev.
To bi napisal predvsem zaradi tega ker pri vsaki reklamaciji vedno dobiš enak odgovor: "bomo javili naprej" in tukaj se stvar konča. Nikoli ne dobiš nazaj povratne informacije o tvoji reklamaciji. Sam sem namreč reklamiral napačen naslov za pošiljanje računov. Vse skupaj se je vleklo 6 mesecev in po 6 mesecih s posredovanjem NN na tem forumu se je stvar šele uredila. Prej pa sem vsakič na HD dobil odgovor da je javil naprej in da je stvar rešena.
Zdaj imam spet drugo reklamacijo v teku in sicer napačno obračunano določeno postavko. Reklamiral sem pred 14 dnevi in na HD so mi zatrdili da je rešeno in da bom v roku dneva ali dveh prejel popravljen račun. Do danes ga še ni in imam občutek da bom moral še kar nekajkrat klicat da bo stvar (če bo) urejena. Zato tukaj izražam veliko nezadovoljstvo nad naročniško službo saj take igonorance do svojih naročnikov še nisem doživel pri nobenemu operaterju (pa naj so bo to SIOL, Telekom ali Mobitel) v SLO.
To moje pisanje se nanaša predvsem na T-2 administracijo. Glede samo tehnične podpore pa nimam pripomb.
Predlagam moderatorju, da odpre novo anketo z naslovom: Kako ste zadovoljni z naročniško službo in klicnim centrom.
To bi napisal predvsem zaradi tega ker pri vsaki reklamaciji vedno dobiš enak odgovor: "bomo javili naprej" in tukaj se stvar konča. Nikoli ne dobiš nazaj povratne informacije o tvoji reklamaciji. Sam sem namreč reklamiral napačen naslov za pošiljanje računov. Vse skupaj se je vleklo 6 mesecev in po 6 mesecih s posredovanjem NN na tem forumu se je stvar šele uredila. Prej pa sem vsakič na HD dobil odgovor da je javil naprej in da je stvar rešena.
Zdaj imam spet drugo reklamacijo v teku in sicer napačno obračunano določeno postavko. Reklamiral sem pred 14 dnevi in na HD so mi zatrdili da je rešeno in da bom v roku dneva ali dveh prejel popravljen račun. Do danes ga še ni in imam občutek da bom moral še kar nekajkrat klicat da bo stvar (če bo) urejena. Zato tukaj izražam veliko nezadovoljstvo nad naročniško službo saj take igonorance do svojih naročnikov še nisem doživel pri nobenemu operaterju (pa naj so bo to SIOL, Telekom ali Mobitel) v SLO.
To moje pisanje se nanaša predvsem na T-2 administracijo. Glede samo tehnične podpore pa nimam pripomb.
Predlagam moderatorju, da odpre novo anketo z naslovom: Kako ste zadovoljni z naročniško službo in klicnim centrom.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Še enkrat je potrebno prebrati splošne pogoje poslovanja. Reklamacije so samo pisne, poslane najkasneje v 8 dneh od prejetja računa in tudi odgovori na reklamacije so samo pisni. Če traja reševanje dlje, se v roku 14. dni pošlje pisno, da bo trajalo dlje. Če še toliko kličeš, na HD ti po telefonu NIHČE ne more rešiti reklamacije. Popravljenih računov pa se v nobenem primeru ne pošilja. Kvečjemu dobropise.Reklamiral sem pred 14 dnevi in na HD so mi zatrdili da je rešeno
Če želiš podrobnejše informacije o svojem primeru, mi lahko pošlješ svojo številko računa in ti bom poskušal objasniti v kakšni fazi postopka si.
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Reklamacijo sem poslal pisno. In sicer na faks in istočasno še na tisti e-nalsov administracija@t-2.net. Kakšen dan ali dva po tem sem pa poklical še na HD in jih povprašal o tej zadevi. Skratka pa, pri računu je napaka v tem, da je obračunano premalo. V njem namreč ni obračunana postavka TV zato nikakor ne gre za dobropis. Verjetno bi marsikdo bil tiho in plačal tako, jaz pa imam rad da so stvari urejene pravilno, da me ne boste čez nekaj časa ganjali zaradi neplačane TV.
Številko priključka ti bom poslal na ZS.
Številko priključka ti bom poslal na ZS.
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
bla, bla, bla .....
Ti povem moj primer (plačilo prenosa številke):
prvi dopis (pošta): 15.10.2007
drtugi dopis (pošta): 23.10.2007
tretji dopis (pošta priporočeno): 22.11.2007
četrti dopis e-mail + skenirani dopisi: 28.11.2008
peti dopis e-mail + skenirani dopisi z opozorilom, da sem znesek odštel od zadnjega računa: 18.12.2007
Šele na ta zadnji dopis 818.12.2007) je T-2 pripisal v odgovor e-maila:
Glede na vaše perfektno sodelovanje med posameznimi službami, pa sedaj pričakujem opomin za premalo plačan račun z grožnjo o izklopu storitev.
Da ne govorim o tem, da sem le nekaj manj časa porabil, da sem vam dopovedal, da nimam dva telefona.
Če bo šlo tako naprej, pričakujem da bom vsak mesec porabil uro ali dve za dopisovanje s T-2 jem.
Zato se kar strinjam z eno prejšnjih ugotovitev:
Razen poceni storitev, se nimate s čim pohvaliti.
Pa ne spet: Telekom je kriv.
Sosed je zaradi prekinjenega optičnega kabla bil en teden brez storitev.
To pove vse!
Ti povem moj primer (plačilo prenosa številke):
prvi dopis (pošta): 15.10.2007
drtugi dopis (pošta): 23.10.2007
tretji dopis (pošta priporočeno): 22.11.2007
četrti dopis e-mail + skenirani dopisi: 28.11.2008
peti dopis e-mail + skenirani dopisi z opozorilom, da sem znesek odštel od zadnjega računa: 18.12.2007
Šele na ta zadnji dopis 818.12.2007) je T-2 pripisal v odgovor e-maila:
Torej po dveh mesecih dopisovanja so uspeli ugotoviti, da sem jim poslal reklamacijo.Potrjujemo prejem reklamacije
..........
Za zamudo pri reševanju se Vam opravičujemo
Glede na vaše perfektno sodelovanje med posameznimi službami, pa sedaj pričakujem opomin za premalo plačan račun z grožnjo o izklopu storitev.
Da ne govorim o tem, da sem le nekaj manj časa porabil, da sem vam dopovedal, da nimam dva telefona.
Če bo šlo tako naprej, pričakujem da bom vsak mesec porabil uro ali dve za dopisovanje s T-2 jem.
Zato se kar strinjam z eno prejšnjih ugotovitev:
Razen poceni storitev, se nimate s čim pohvaliti.
Pa ne spet: Telekom je kriv.
Sosed je zaradi prekinjenega optičnega kabla bil en teden brez storitev.
To pove vse!
- lazyass
- Navdušenec
- Prispevkov: 518
- Pridružen: 1. Nov 2006 ob 01:33
- T-2: Že imam
- Paket: T4 optika 400/100
- Kraj: LJ
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Ta mesec bo pa ornk plača kajFry napisal/-a: 818.12.2007)