Stran 1 od 4

Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo

Objavljeno: 20. Nov 2006 ob 21:47
Napisal/-a bostjank
Z uporabo telefonije pri T2 sem sicer zelo zadovoljen, sogovornike na T-2 omrežju slišim kot bi sedeli za isto mizo, prav tako ostale v ostalih omrežjih, le ko pokličem na 0590 0000 2 in kaj povprašam tehnično podporo, nekaj časa tehnika še slišim nemoteno, potem pa zelo prekinja, vsako 2. sekundo kar pobira zvok in sploh ga ne slišim na trenutek.

Eden od njih pravi, da mogoče prekinja, ker uporablja slušalke in ima morda kabel že rahlo načet, a do sedaj mi je prekinjalo že pri 10 različnih ljudeh na tehn. podpori.

Zato sem zbegan, zakaj ravno pri njih tako, pri tel. pogovorih z drugimi, pa brez prekinitev.

Pomislil sem celo na to, da mi prekinja pri pogovoru s tehnikom prav zato, ker mi mogoče takrat preverja določene zadeve na mojem priključku (npr. če vprašam za analizo hitrosti priključka ali katero drugo nastavitev mojega priključka), da zato njegovo poizvedovanje zmoti mojo linijo, saj se pogovarjava prek priključka, ki je predmet razprave oz. proučevanja, čeprav takšna motnja ni dobrodošla, saj je zelo težko reševati določen problem če ne moreš brezhibno poslušati tehnika na drugi strani.

Objavljeno: 20. Nov 2006 ob 23:03
Napisal/-a T2_Delavec
Ne, verjetno ima opremo zdrajsano. Razumeti je treba, da je tista slušalka v uporabi skoraj neprekinjeno že eno leto in pol.

Če ti oni merijo linijo, to počno tako, da pogledajo parametre na dslamu. če ti pa spremenijo nastavitve modema, pa se ti vse skupaj resetira za ene 30 sekund.

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 12:24
Napisal/-a DixieFlatline
Neverjetno, tud meni je zdele 2x prekinjalo, ko sem klical na T-2 helpdesk, sem pa klical že nekajkrat v Telekomovo omrežje in je blo vse ok.

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 12:28
Napisal/-a Alex
Verjetno imajo vključen čakajoči klic, pa zato kao prekinja, ko drugi ljudje notri kličejo.

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 13:00
Napisal/-a DixieFlatline
Ne verjamem da gre tlele za čakajoči klic, se mi pa tud ne sanja kaj bi lahko blo.

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 13:24
Napisal/-a finger
mogoče imajo pa probleme pri uploadu ??? ha ha lol !

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 14:07
Napisal/-a madpanter
men pa itak skos prekinja da ne omenjam da sam sebe notri slisim in podobne artifakte Slika

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 14:15
Napisal/-a pack
Same here. Imam ISDN in PSTN vmesnik in sem imel težave z odmevom in šumom v vseh aparatih (odmeva tudi na drugi strani, pri klicočem). Pa sem včeraj prijavil napako na T2 podporo in so danes očitno nekaj štimali (telefon enkrat testno zazvoni - na displeju se namesto številke izpišejo zvezdice). Zaenkrat se mi zdi, da je bolje, ker šuma ne slišim več, za odmev pa ne morem trdit, ker nisem še dovolj sprobal. Poporodne težave pač. Sej na konc se vedno vse poštima. :wink:

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 14:19
Napisal/-a madpanter
Mah uceri je itak mat klicala in dobila nekega baje nadrejenega na tehnični podpori in bojo kao poslali tehnika na dom kar ze oblubljajo 2 mesca Slika upam da bojo res prsli

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 14:22
Napisal/-a Bine
da niso prisluhi & artefakti posledica Slika :twisted:

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 14:24
Napisal/-a madpanter
haha niso (sem nekadilec namrec) :wink:

Objavljeno: 21. Nov 2006 ob 23:46
Napisal/-a AndraZ
Tudi jaz lahko potrdim ta "fenomen". Samo Tehnicna podpora mi zacne prekinjati na enak nacin, ostale stevilke delujejo super.
Ce klicem z mobitela na tehnicno pomoc pa ne prekinja...

Objavljeno: 22. Nov 2006 ob 07:45
Napisal/-a Cobane
Tudi jaz sem že naletel na ta fenomen, ko sogovornika na help desku skoraj nič nisem razumel, ker je blazno veliko prekinjalo. Očitno imajo tiste slušalke res zdrajsane do konca.

Objavljeno: 22. Nov 2006 ob 14:35
Napisal/-a simonpis
Isto je blo pr men ze nekikrat, sam pa pa zmiri pa ne enkol na zacetku pogovora...

Objavljeno: 22. Nov 2006 ob 19:00
Napisal/-a bostjank
Glede na to, da je tehnična podpora oz. komunikacija s tehn. podporo več kot pomembna, bi bilo prav, da se oprema, ki je v okvari pri svetovalcih na tehnični podpori kar najhitreje zamenja z boljšo oz. delujočo.

S tem bo usluga narejena vsem.