Stran 1 od 1

Ko te pokliče T2 Help desk

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 19:57
Napisal/-a kitl
No čisto tako me zanima če se vam tudi to dogaja. Namreč v zadnjem tednu so me klicali, kar dvakrat :D Nazadnje pred 10 minutami in me vprašali kako mi deluje TV.:oops: Iz zanimanjem ga vprašam kaj če je kaj na robe, da meni deluje brez problemov. Mojster mi odgovori, da ni nič samo da so nekaj nastavljali in kako deluje. Hitro mu povem, da mi sedaj paket 10/4 dela OK prav tako TV brez, da bi menjal inštalacijo in mu hitro rečem naj ne spreminjajo nič in naj tako pustijo :D da sem super zadovoljen. No v glavnem sem pozitivno presenečen nad T-2 kako lepo skrbijo za nas stranke, ker kaj takega pri Siol-u nisem doživel nikdar. Hecno je pa to, da nikoli nisem prijavljal, da mi TV ne bi kaj delovala razen enkrat za upload to pa je tudi vse. V glavnem zanima me če se je to še komu zgodilo?

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 20:09
Napisal/-a total
Mene so poklicali pred 4 dnevi in mi sporočili, da bo billing za IP telefon vključen čez 30 minut. :)

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 20:16
Napisal/-a mali-40
Tudi mene so že trikrat klicali ko sem prijavil nihanje linije in vsakič so me poklicali in vprašali če deluje sedaj uredu,tudi ko sem dvignil hitrost sem še vedno dobival staro položnico pa sem sam nakazal višji znesek in me je gospa iz računovodstva klicala nazaj ter rekla da so sedaj uredili da bo prihajal pravi znesek tisto pa kar sem sam plačal preveč naj pri naslednjem obroku odtegnem ker je to njihova napaka ne moja če niso pravočasno spremenili računa tako da svaka čast

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 20:54
Napisal/-a sce
Danes klicali tudi mene, nažalost nisem bil pri telefonu.

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 22:13
Napisal/-a opajec
kitl, sem ti povedal da so me klicali že prejšnji četrtek, toda žal nič ne pomaga TV kocka in kocka..., TK trdi da je linija OK na T2 pa da je linja polna šumov in imam precej CRCjev... Res ne vem več kaj naj še storim
lp

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 22:20
Napisal/-a T2_Delavec
Vztrajno javljaj napako, T-2 bo vztrajno dajal zahtevke TKju, ki bo prej ali slej naredili tisto, kar bi moral. Valjda ni kdo tolk butast, da bi mislu, da VDSL modemi v Domžalah ne delajo, drugod pa! :o

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 22:21
Napisal/-a kitl
Razumem vas, da so vas klicali glede na vaše težave, ki jih imate. Samo mene so klicali, kar tako glede TV-ja s katerim nisem imel nikoli problema.
opajec morda so pa meni zdaj malo linije vzeli pa jo tebi dodali :lol: pa so zato klicali če še vse vredu deluje.

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 22:57
Napisal/-a opajec
HE HE Kitl :D
Nimda javljam in težim včeraj, danes, jutri... :lol:, če bi obupal bi že odjavil pa iz principa nočem, jeb... jim mam... TKju

Objavljeno: 28. Nov 2006 ob 23:54
Napisal/-a KoMar
Mene so, ko sem še hotel naročiti T-2, klicali, da jim nisem poslal kopije osebnega dokumenta (ki sem jim jo) in potem niso hotli priznati, da so jo izgubili. Yay.

Objavljeno: 30. Nov 2006 ob 10:55
Napisal/-a OrionLady
mene so ubistvu med testnim obdojem se mi zdi da iz gratela klicali, kolk sem kej zadovoljna z vsem skupej... ce mi TV dela okej, ce je telefon vredu, ce internet dela tako kot se zagre...
Sem bila ubistvu pozitivno presenecena, ker se nisem dozivela, da bi nekdo tolk skrbel za svoje narocnike :)

Objavljeno: 5. Dec 2006 ob 22:23
Napisal/-a jump
ja sam nimda(verjetno zaposleni T2--po izjavah,se opravičujem če grešim) super si,ampak ali veš da vsako poizvedbo oz.nalog (intervencija TS) T2 plača(kolko sem slišal kar precej niso to tako nedolžne številke cca 25k sit da ne bo pomote),tako da tisto T2 bo vztrajno dajal ....

ne vem no,malce drago rata za enega uporabnika (hipotetika 8 prijav) cca 200k :shock:

ojla se šalimo,sej TS ne bo treba nič drugega delat kot namerno povzročat napake(saj se jim prelepo godi--ŠE VEDNO)da bi karkoli spreminjali
:x :x :x

lp

Objavljeno: 5. Dec 2006 ob 22:30
Napisal/-a kitl
jump imam občutek, da si malo temo zgrešil :lol:

Objavljeno: 5. Dec 2006 ob 22:34
Napisal/-a T2_Delavec
JUMP - negativnega odgovora se NE plačuje, vsaj kakor sem jaz slišal. 8)