Stran 1 od 1

[Imam] 1024/256 + obdržal ISDN linijo

Objavljeno: 29. Nov 2006 ob 12:08
Napisal/-a iztok
13. novembra sem preko spleta oddal naročilo na T2 internet. 17 novembra sem dobil pogodbo v podpis, poslal sem jo še isti dan nazaj.
23. novembra so me klicali iz 05 številke, da bo prišel 7. decembra monter, in da si naj uredim da bo nekdo doma, da me bodo pa za vsak slučaj še 1 dan prej kontaktirali.

Glede dosedanjih dogodkov, sem zelo zadovoljen z T2, upam da bo tako tudi potem ko bo vse delovalo, saj bom verjetno prešel tudi na telefonijo k t2. Sedaj imamo zaenkrat še ISDN. No pa paket bom potem po no vem letu malce povišal, najbrž na 4mbit.
:D

Objavljeno: 29. Nov 2006 ob 15:48
Napisal/-a Steni
Kaj naj rečem drugega kot SREČNEŽ

Objavljeno: 7. Dec 2006 ob 12:57
Napisal/-a iztok
Eto že pišem iz T-2 omrežja, skratka danes zjutraj ob 7 uri ko sem vstal, mi na Siolovem Iskrinem modemu ni več utripala lučka za ADSL. Malo pred osmo se je pred hišo ustavil bel clio in telekomovec mi je zamenjal razcepnik z VDSLjevim.

Potem sem pa čakal, dokler mi ob pol enajstih ni zazvonil GSM, in ko sem se javil se je slišal glas: Dober dan, T-2 tukaj! Dano mi je bilo vedeti da bo čez eno uro pri meni, povprašal me je še za pot kako do mene, da me ne bo iskal.

No, točno ob pol dvanastih je pozvonil zvonec in prišel je monter. Povezal modem, zamejal polomljen konektor iz vdsl razcepnika, potem sma pa oba čakala na signal za link z centralo, ampak glej ga zlomka, lučka je samo utripala. Ga poveže direkt na linijo, spet isto. Pokliče v mb na T-2, se menita in tuhtata ampak ne najdeta napake. Reče, da verjetno na centrali niso dali dovolj natančno kabel in da mi bo sedaj pustil vse tukaj, da pa ko bo na centrali odpravljena napaka bo začel delat in bo vse ok, imel pa bom popolnoma odprto linijo do takrat oz še malo več časa, da bom videl kako hitro bo delalo brez omejitve 8) No ravno, ko podpišem papirje, kjer je označil da se modem noče vzpostavit, pogledam na modem in vidim malo več prižganih lučk kakor prej, ravno takrat pa ga pokličejo iz T-2, da so videli da je linija aktivna in da je vse ok, očitno in mi nastavili naročeno hitrost (ti, šment, niti minuto nisem okusil par 10 megabitov :lol: ).

Mi lepo nastavi na računalniko IPje in DNSje stestirama če dela www in je bilo vse ok.

Skratka, hvala montažerju, oz. celotni ekipi, ki so res hitro uredili prehod iz SIOLa.

:D

Objavljeno: 8. Dec 2006 ob 12:48
Napisal/-a iztok
Aja pa ravno sedaj stestirano, ob dohodnih klicih, internetne linije ne prekinja :D Nice!

Objavljeno: 8. Dec 2006 ob 17:36
Napisal/-a Boro
naj si svoje razcepnike nekam ....... :shock:
mene so dokončno RAZCEPILI 21.11. ko sem poslal zahtevo za polno razvezan dostop :wink:

Objavljeno: 9. Dec 2006 ob 01:53
Napisal/-a bandogge
iztok napisal/-a:Aja pa ravno sedaj stestirano, ob dohodnih klicih, internetne linije ne prekinja :D Nice!
Koliko pa si oddaljen od centrale? Oddaljenost je namreč ključnega pomena pri tovrstnih prekinitvah, jst sem žal med tistimi ki nam linijo vn meče.



Navadni Nimda, upam da imaš prav in da bo Telekom končno začel z
zamenjavo razcepnikov v centralah. Čeprav se mi poraja vprašanje, kaj pa z razcepniki na strani uporabnikov, saj so ti tudi škart, mar ne?

Objavljeno: 9. Dec 2006 ob 10:33
Napisal/-a iztok
Glede centrale ne vem točno koliko sem oddaljen po kablih, zračne linije pa je verjetno nekje tam 300m

Objavljeno: 10. Dec 2006 ob 14:39
Napisal/-a iztok
*mi je Navadni Nimda (ki bi mimogrede moral imet ime Super Nimda, ko nam tako pomaga in priskoči na pomoč (upam da berejo to šefi na T2, da vidijo kakšnega super zaposlenega imajo)) povedal, da (citiram):
Ufa, dobro imaš urejeno glede povezave - 422 metrov je dolžina fizičnega kabla od centrale. Modem bi pa se ti lahko postavil tja do 35/10, torej lahko izbiraš skoraj poljuben paket ali storitev!
Super!

Objavljeno: 10. Dec 2006 ob 15:07
Napisal/-a mitja_i
To informacijo bi lahko hitreje in bolj enostavno (poleg drugih informacij) dobil na 0590 00 002.

Objavljeno: 10. Dec 2006 ob 15:28
Napisal/-a iztok
Nimdi sem poslal pet minut preden sem objavil to sporočilo, oz se mi je sam ponudil da mi poišče, ko sem v neki drugi temi o tem spraševal kako naj pridem do tega podatka. Skratka ni minilo 5 minut, od tega ko me je kontaktiral naj mu pošljem št naročnika, ko sem dal to vprašanje na forum...

Objavljeno: 10. Dec 2006 ob 16:36
Napisal/-a kitl
mitja_i je hotel samo povedati, da te informacije dobite na številki za tehnično pomoč, takoj ko pokličete.

Objavljeno: 10. Dec 2006 ob 16:40
Napisal/-a T2_Delavec
Ja, vedno je najbolje uradno prek Klicnega centra take stvari urejat. Nimda ni vedno dosegljiv, ali pa ima kej drugega za počet. Klicni center je pa na voljo 24 ur na dan, poleg tega pa tudi ponoči! :D

Objavljeno: 10. Dec 2006 ob 17:09
Napisal/-a pack
Hehe, Nimda: 24 ur na dan in še celo ponoči! To si pa napisal v stilu naših fuzbalerjev: Zahvaljujem se svojim staršem, predvsem mami in očetu. :lol:

Objavljeno: 10. Dec 2006 ob 17:15
Napisal/-a T2_Delavec
Pa 7 dni v tednu in tudi med vikendom! :D

Objavljeno: 10. Dec 2006 ob 17:25
Napisal/-a pack
Pa še ob nedeljah! :roll: