Stran 1 od 1

VOOD 322

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:43
Napisal/-a pack
Ali ga kdo ima? Zanima me, če ti delujejo telefonske funkcije (ala preusmeritev klicev...).

Meni namreč funkcije na *1..., *3... in *4.... ne primejo, po vnosu samo 4x za tutuja in to je to. Ne zgodi se nič.

Če pa uporabim funkcijo *2..., zatutuja 2x in potem je moja številka zasedena (oz. nedosegljiva). T2 podpora v tem primeru ne more narediti nič (pri njih zgleda vse OK), lahko le drugi port še enkrat skonfigurira. Sam sem pogruntal, da to lahko popravim le tako, da resetiram vood na gumb. Potem je številka spet dosegljiva, dokler spet ne uporabim funkcije *2.

Imam občutek, da tale Vood 322 nekako ujame te ukaze, tako da ne prideje sploh do centrale, ampak vood sam neki zabluzi. Lahko imam pa samo smolo in ga bo treba zamenjati. :?:

EDIT: Očitno mi zablokira samo pri funkcijah brezpogojne preusmeritve klicev (aktivacija, izklop, pregled). Pri vseh ostalih funkcijah pa samo zatutuja in se ne zgodi nič.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 11:59
Napisal/-a Cobane
Lahko da imaš Vood skonfiguran tako, da takih ukazov ne pošilja naprej...
Jaz sem imel podoben primer, ko mi ni pošiljal DTMF tonov.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 12:08
Napisal/-a pack
(12:00h)

Ti, tole je dobra ideja, ja, sam dej mi povej, koga naj pokličem. Že cel dopoldne se klicarmo gor in dol s podporo, isto zgodbo povem 100x, ker je vsakič tisti "moj" tehnik nedosegljiv in vsakič rešujeva z drugim (baje me je vmes klical celo en iz Maribora in sem ga prosil za ime in priimek pa telefonsko, zdej pa ta telefonska ne obstaja...:).

Se ubadam že cel dopoldan s tem in mam pritisk v nebesih, da mi v ušesih že šumi. :roll:

EDIT (17:45h): Sem priklical in klepetal s celim Mariborom in Ljubljano skupaj, pa jim ni ratalo pogruntati. Nastavitve na voodu, kar se tiče DTMF event typea (telephone, relay), so bile sprobane in škatla še vedno ni posredovala ukazov naprej. Sem nesel nazaj in dobil Vood 142, na katerem pa funkcije delajo, tako kot treba.

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 19:47
Napisal/-a Cobane
No, fino... potem sem ti s mojim prejšnjim odgovorom le pomagal... :D

Objavljeno: 6. Dec 2006 ob 23:45
Napisal/-a pack
Ja, itak, ful hvala. Se pozna razlika, če veš, kaj moraš spraševat oz. tehnike peljat v pravo smer. Stvari se potem začnejo odvijat. Zdej si pa predstavlji eno mamo oz. nekoga, ki je tehnično bolj nepismen: "Zdele mam tle uno vašo škatlo, pa nič ne dela. Me kličejo, pa me ne morjo dobit. Pol neki cajta dela, pol pa spet ne." T-2 podpora pa: "Ja, gospa, bom javila napako naprej tehnikom, da pogledajo." In mine kakšen dan ali dva... Potem se ne čudim, ko ljudje kličejo na Hitovo odprto linijo in se pritožujejo čez in čez. Roko na srce, T-2 še neki časa ne bo tako po maslu laufalo, kot pa recimo pri Telekomu... no, to je pa itak dolga zgodba, pa ne bom tle... :)