Stran 1 od 5

brezplačna tehnična pomoč (080)

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 10:16
Napisal/-a crazy1000
še zmeraj me moti da ni brezplačne tehnične pomoči in neprijaznost teh ki delajo tam zmeraj čakaš najmanj 60 sekund pol pa samo malo da pogledam
in zopet naslednjih20 minut.Zadnjič sem nabral vse skupaj 49 minut kličem pa z mobitela tako da več plačujem telefon kot pa internet :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
vidim da sem odprl pravo temo in še dodajam to kako to ko sem hotel povečat hitrost interneta moraš poslat vlogo po pošti ali pa faxu email pa ne velja pa so internetna firma.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 10:21
Napisal/-a T2_Delavec
Kliči ob večernih urah ali ponoči, ko je malo prometa! Teh. pomoč dela 24 ur.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 10:37
Napisal/-a powerrr
Jaz pridem takoj na vrsto kadarkoli kličem. Ne vem kako, da imajo drugi take probleme s tem???

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 10:45
Napisal/-a madpanter
jah problem je ko mas podnevi tezavo pa je zasedeno, kaj njemu pomaga ko zivce pol do noci zgublja :D

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 11:12
Napisal/-a krjefrej
Navadni Nimda napisal/-a:Kliči ob večernih urah ali ponoči, ko je malo prometa! Teh. pomoč dela 24 ur.
Najbrž bo, ko mu bo T-2 izstavil račun le za obdobje, ko ni imel težav!? Bi človek pričakoval manj sarkastičen odgovor od človeka, ki je sicer vedno pripravljen pomagati. Če povzamem svoje izkušnje, sem rešitev dobil prej od tebe, kot od celotedenskega klicanja na helpdesk. In bi raje tebi pir privoščil, kot Telekomu par ur impulzov.

Sam sicer nikoli nisem čakal več, kot par minut (predviden čas čakanja je 30 sekund, me stalno prepričuje glas...), zato pa nisem dobil odgovora na niti en poslan mail. Razen prejetega read receipta...

So pa vseeno vedno bolj jasne nijanse, ki jih T-2 ne obvlada, da bi dejansko, ne le zaradi samohvale, presegel popljuvano konkurenco. Škoda... pa tako optimistično je kazalo...

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 11:16
Napisal/-a T2_Delavec
V določeni optiki, moj odgovor sploh ni bil sarkastičen. Sploh ni bilo mišljeno tako! Hotel sem mu le povedati, naj kliče takrat, ko ni toliko gužve. So stvari, ki se jih ne da poštimati takole preko Foruma in mora to delati pooblaščeni tehnik online preko telefona.

Telefonska je zastonj za tiste, ki so v omrežju T-2. Tudi nekateri drugi operaterji imajo tako urejeno.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 11:30
Napisal/-a bostjank
Navadni Nimda: brez zamere, ampak kaj kmalu se lahko zgodi, da uporabniku (med drugim) ne deluje IP telefonija, torej je res, da te Telekom (ali pa Mobitel) v teh primerih bogato udriha (mobitelov študent denimo plačuje vrtoglavih 52 sit na minuto, če potrebuje pomoč podnevi). O tem, da naj nekdo kliče ponoči, sploh ne bom razglabljal. Saj navsezadnje tudi T-2 priznava, da so zaradi Telekoma možni številni problemi pri delovanju storitev, potem so tu tudi nepoznavanje, pa težave ali vprašanja neposredno zadevajoč T-2, torej ni mogoče očitati, da teh klicev ni oz. ne vplivajo na omembe vredne tekoče stroške uporabnika, ki uporablja vaše storitve.

Kaj ko bi tovrstno batino vrnili Telekomu, konkurenci nasploh, z brezplačno 080 številko ter nenazadnje poskrbeli za ugodno rešitev v primeru težav Svojih uporabnikov?

In še... Na moji lokaciji, ki niti ni središče največjih slovenskih mest, je pa popolnoma reprezentativna za slovensko pokritost ponudnikov spleta, lahko izbiram med praktično vsemi: SiOL, Mobitel, Simobil, T-2, AMIS, VOLJA, KABELSKI PONUDNIK TRIERA.

In še... Samo VOLJA (če izključim T-2) nima brezplačne številke za svoje uporabnike! Da o tem, da je brezplačna številka za vse in ne samo za lastne uporabnike, niti ne govorim.

Kmalu bom na T-2 in na odgovorne v podjetju naslovil dopis v zvezi s tem problemom brezplačne tehnične podpore.

T-2 je optimistično zastavljen projekt, prav gotovo tudi dobičkonost, ampak vrzeli v podpori pa prav gotovo so.

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 11:38
Napisal/-a Anubis
Še Coca-Cola ima 080 pri nas. :lol:
V ZDA ima vsak še tako minor business za stranke 1-800...

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 12:07
Napisal/-a T2_Delavec
Folk, vztrajam, da ima T-2 brezplačno telefonijo v svojem omrežju. Zato predlagam vsem, da preidejo na T-2 telefonijo. Če pa so kdaj slučajno kakšne težave, se pokliče prek GSM. T-2 telefonija je toliko cenejša, da se ta cena klica prek GSM, kadar že mora do tega priti, "notri prinese". Zgoraj našteti operaterji NIMAJO svoje telefonije, razen Voljatela. Ko jo bodo pa končno dobili, njihove podpore prav gotovo ne bodo še naprej zastonj za klicatelje izven njihovega omrežja. :)

BOSTJANK - predlogi se seveda resno obravnavajo. Posebej, če so dobronamerni. T-2, kot rečeno, nekaj da na mnenje uporabnikov. Slika

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 12:16
Napisal/-a razigranmb
Navadni nimda mislis razen Volje, Triere (omejeno, z 2007 pa bodo to omogocali za vse stranke) in SiOLa?! Pa kljub temu imajo 080 cifro :)

Ti pa dam vsekakor prav, da se v kolikor dejansko uporabljas stacionarni telefon s t-2 telefonijo privarcuje denar za ta klic v "sili" iz mobilnega ali kakega drugega omrezja

Offtopic: Moja babica pa trdi, da 080 stevilke niso brezplacne :roll:

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 12:21
Napisal/-a bLADEK
Zelo so počasni na help-desku. 10dni so rabili, da so poslali mail.

http://shrani.si/?untitled2p202.png

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 12:53
Napisal/-a Balonar
Nimda, če dol pade vse skupaj (se pravi internet, TV, telefon) in če stranka kliče Helpdesk bi bilo pravično, da nekdo pokliče nazaj .. sploh če se kliče iz GSM-a in se čaka v vrsti na linijo.

Tvoj argument, da "se pride noter" ne vzdrži, ker ga moram plačati. Ne pridem si nikjer noter .. to ne morem kompenzirati s T2 impulzi .. kaj pe če sem ravno zaradi brezplačne pomoči vzel T2 telefon!?

Resno bi lahko firma s tako široko zastavljeno dejavnostjo privoščila 080 .. če pravite, da so vsi operaterji tako ažurni .. sej potem pa res ne bo velik strošek za firmo .. stranka bo pa zadovoljna .. saj to hočete, kajne?

P.s. predvčerajšnjim sem skuril 10 min GSM --> T2 Helpdesk .. ker je Vam nekdo prekinil linijo. Minuta iz GSM v T2 stane 43 SIT !!!

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 13:32
Napisal/-a came2die
Imo bi bilo še vredu, če bi bil help desk vreden tega :P

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 13:35
Napisal/-a madpanter
se podpisem pod izjavo came2die

amis je bil res u kur** ampak vsaj 080 cifro majo kljub svoji telefoniji :roll:

Objavljeno: 14. Dec 2006 ob 16:15
Napisal/-a Bine
080 (aka zastonj help telefonska) je must have.
Pika.
End of discussion.

Nimda, ne pomaga 101 izgovor.
Treba je imeti 080 cifro.
Pika.
EOD.