[Imam] 10/1 + IP telefon
Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 20:02
Avgusta sem se odločila in naročila storitve T-2. In od takrat imam same probleme. Telefon ne deluje, kot bi moral. Na T-2 pravijo, da je kriv Telekom. Plačujem pa jaz! Gre za to, da po dveh zvonenjih vrže klic na "zgrešen" in potem seveda kličem in plačam jaz, ker moram klic vrniti. Včasih se po nekaj minutah pogovora kar prekine zveza. Ravno tako je aparat zelo slab. Funkcije, ki jih ima, so zelo, zelo omejene in v primerjavi z ISDN aparatom Euro100 je tako, kot bi imela aparat iz leta 1920.
Internet je v primerjavi s Siolom hitrejši, vendar router ne pridobi IP-ja in ga ne morem uporabljati. Ravno tako hitrost, ko jo testiram, ne dosega tiste, ki jo plačujem. Seveda je njihov telefonski servis popolnoma neuporaben.
Danes so me pa "dotolkli" z računom, kjer mi zaračunavajo dva internetna priključka, enega ( brez TP - karkoli to že pomeni ) in enega preko optike. Cena za prvega, ki ga nimam, je 9000,00 !!! Ko pokličeš, seveda izveš, da moraš reklamirati priporočeno po pošti z dopisom, ali pa poslati po faxu. Mi je zelo žal, jaz namesto faxa uporabljam internetno pošto, ki pa ni opcija za reklamiranje!!! Se pravi - peš na pošto, plačati priporočeno in to vse zato, ker na T-2 stalno delajo napake. Stalno imajo tehnične probleme, v njihovem uradu v Kranju čakaš na vrsto, kot bi dajali zastonj, zaposleni fantje so arogantni in vzvišeni. Še dobro, da imajo v tem uradu dekle, ki je zelo prijazno, seveda pa lahko samo napiše reklamacijo in pripombe, na katere pa potem pristojni ne reagirajo.
Na kratko - če bi se odločala ponovno, se za T-2 ne bi nikoli več odločila !
LP Lila
Internet je v primerjavi s Siolom hitrejši, vendar router ne pridobi IP-ja in ga ne morem uporabljati. Ravno tako hitrost, ko jo testiram, ne dosega tiste, ki jo plačujem. Seveda je njihov telefonski servis popolnoma neuporaben.
Danes so me pa "dotolkli" z računom, kjer mi zaračunavajo dva internetna priključka, enega ( brez TP - karkoli to že pomeni ) in enega preko optike. Cena za prvega, ki ga nimam, je 9000,00 !!! Ko pokličeš, seveda izveš, da moraš reklamirati priporočeno po pošti z dopisom, ali pa poslati po faxu. Mi je zelo žal, jaz namesto faxa uporabljam internetno pošto, ki pa ni opcija za reklamiranje!!! Se pravi - peš na pošto, plačati priporočeno in to vse zato, ker na T-2 stalno delajo napake. Stalno imajo tehnične probleme, v njihovem uradu v Kranju čakaš na vrsto, kot bi dajali zastonj, zaposleni fantje so arogantni in vzvišeni. Še dobro, da imajo v tem uradu dekle, ki je zelo prijazno, seveda pa lahko samo napiše reklamacijo in pripombe, na katere pa potem pristojni ne reagirajo.
Na kratko - če bi se odločala ponovno, se za T-2 ne bi nikoli več odločila !
LP Lila