Stran 1 od 1

[Imam] 10/1 + IP telefon

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 20:02
Napisal/-a lila
Avgusta sem se odločila in naročila storitve T-2. In od takrat imam same probleme. Telefon ne deluje, kot bi moral. Na T-2 pravijo, da je kriv Telekom. Plačujem pa jaz! Gre za to, da po dveh zvonenjih vrže klic na "zgrešen" in potem seveda kličem in plačam jaz, ker moram klic vrniti. Včasih se po nekaj minutah pogovora kar prekine zveza. Ravno tako je aparat zelo slab. Funkcije, ki jih ima, so zelo, zelo omejene in v primerjavi z ISDN aparatom Euro100 je tako, kot bi imela aparat iz leta 1920.
Internet je v primerjavi s Siolom hitrejši, vendar router ne pridobi IP-ja in ga ne morem uporabljati. Ravno tako hitrost, ko jo testiram, ne dosega tiste, ki jo plačujem. Seveda je njihov telefonski servis popolnoma neuporaben.
Danes so me pa "dotolkli" z računom, kjer mi zaračunavajo dva internetna priključka, enega ( brez TP - karkoli to že pomeni ) in enega preko optike. Cena za prvega, ki ga nimam, je 9000,00 !!! Ko pokličeš, seveda izveš, da moraš reklamirati priporočeno po pošti z dopisom, ali pa poslati po faxu. Mi je zelo žal, jaz namesto faxa uporabljam internetno pošto, ki pa ni opcija za reklamiranje!!! Se pravi - peš na pošto, plačati priporočeno in to vse zato, ker na T-2 stalno delajo napake. Stalno imajo tehnične probleme, v njihovem uradu v Kranju čakaš na vrsto, kot bi dajali zastonj, zaposleni fantje so arogantni in vzvišeni. Še dobro, da imajo v tem uradu dekle, ki je zelo prijazno, seveda pa lahko samo napiše reklamacijo in pripombe, na katere pa potem pristojni ne reagirajo.

Na kratko - če bi se odločala ponovno, se za T-2 ne bi nikoli več odločila !

LP Lila

Objavljeno: 15. Dec 2006 ob 20:30
Napisal/-a T2_Delavec
Če imaš VDSL in optiko odpovej VDSL. Pokliči sedaj ob večernih urah, ko je malo prometa in jim povej, ali pa na Bleiweisovi podpiši pooblastilo za odjavo VDSL TP. Te zadeve morajo biti v pismeni obliki, saj gre tvoj podpis v fascikel. Pravne zahteve, pač.

Router: nastavi na DHCP, ne pa tako kot na SiOLu, če imaš dinamiko. Če imaš pa statiko, pa nastavi router v skladu s tem. Če imaš težave, pokliči ob večernih urah na 0590-00-002 (tehnična podpora) in zahtevaj, da ti pomagajo pri tem. Uporabi stikalo MILAN, ki je za optiko. Ni razloga, da ti ne dela.

Telefonija: 2 dni so bili res problemi. Danes ponoči so vzdrževalna dela rešila problem metanja ven klicov iz telekoma. Baje so tudi telekomovci "poštimali pri sebi" in je sedaj povsem v redu.

Če imaš še druge probleme, mi lahko pošlješ Zasebno sporočilo s svojo številko priključka in ti probam pomagati urediti zadeve, da bodo 100%. :)

Hvala za nasvete in obvestila !

Objavljeno: 16. Dec 2006 ob 10:35
Napisal/-a lila
Račun, kjer mi zaračunavajo dva priklopa, ni prvi račun. To je že tretji račun, vendar na prvih dveh opcije, ki je nimam, niti ne zaračunavajo. Je nimam na pogodbi, ker sem že v začetku želela priklop na optiko in to tudi podpisala. Se pravi, da gre za nesposobnost zaposlenih, ki vnašajo podatke na račune. Za "šlamparijo", po domače. Ki pa ni prva! Najbolj me moti to, da imam po nepotrebnem pota in stroške, ker jaz plačujem za nesposobnost zaposlenih. Kar se tiče routerja, mi na tel. št., ki jo omenjaš, niso znali pomagati. Na hitro so me odpravili, da imam pač jaz slab ali pokvarjen router, če pa ni router, je pa kriv moj računalnik.... Moram reči, da mi pri priklopu na internet niti njihov stokovnjak ni mogel priklopiti routerja. Pa je verjetno načitan v tej smeri.
Ah, saj nimam več volje niti misliti na to. Kar bo, bo. Še enkrat, hvala za napotke in lep pozdrav!
Lila

Objavljeno: 16. Dec 2006 ob 12:30
Napisal/-a T2_Delavec
OK, kakor želiš. Če pa rabiš kakršnokoli pomoč, smo tukaj!