[Naročil sem] 1/1, polno razv. dostop
[Naročil sem] 1/1, polno razv. dostop
Pozdravljeni
pogodbo sem poslal 14. 11
do včeraj ni bilo nobenega odgovora, potem sem poklical in izvedel, da je poizvedba zavrnjena
Me niso mogli oni poklicat pa sporočit, da internet ni mogoč, so me raje pustili čakat v negotovosti
Skrajno neodgovorno!
pogodbo sem poslal 14. 11
do včeraj ni bilo nobenega odgovora, potem sem poklical in izvedel, da je poizvedba zavrnjena
Me niso mogli oni poklicat pa sporočit, da internet ni mogoč, so me raje pustili čakat v negotovosti
Skrajno neodgovorno!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
McMare - pokliči nazaj na 0590-00-000 in zahtevaj, da SPET naredijo poizvedbo. Sej bi jo naredili itak sami, čez nekaj cajta.
Zadnjič spremenil T2_Delavec, dne 25. Jan 2007 ob 15:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Optika 100/10
- veiztex
- Nadebudnež
- Prispevkov: 457
- Pridružen: 14. Dec 2006 ob 15:56
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10
- Kraj: Ljubljana
@Navadni Nimda
kot najbrz sam ves so poizvedbe placljive in jih ne delamo kar tako
potrebno je preveriti razlog zavrnitve in pogledati ce je resen oz
kaj se je naredilo na tem oz ce so parice vse zasedene se poslje cez nekaj
casa da se preveri ce se je sprostira kaksna parica telefona ne priklapljamo
in odklapljamo vsaki dan;
najbrz pa poznas bolje ozadnje kot jaz tega primera in si mu najverjetneje
po tem dal odgovor.
LP
kot najbrz sam ves so poizvedbe placljive in jih ne delamo kar tako
potrebno je preveriti razlog zavrnitve in pogledati ce je resen oz
kaj se je naredilo na tem oz ce so parice vse zasedene se poslje cez nekaj
casa da se preveri ce se je sprostira kaksna parica telefona ne priklapljamo
in odklapljamo vsaki dan;
najbrz pa poznas bolje ozadnje kot jaz tega primera in si mu najverjetneje
po tem dal odgovor.
LP
Grem kar na amis, ker so prijazni
Sj storitve se mi zdijo ugodne, me pa moti odnos do stranke - na kar sem tudi zelo alergičen. Logično je, da se mora ponudnik zajebavat okoli stranke in mu lezti v rit na takšne in drugačne načine, ne pa da je obratno.
Če bi mercedes posloval na takšen način, ne bi prodal enega avta
Ajd, fajn se mejte
Sj storitve se mi zdijo ugodne, me pa moti odnos do stranke - na kar sem tudi zelo alergičen. Logično je, da se mora ponudnik zajebavat okoli stranke in mu lezti v rit na takšne in drugačne načine, ne pa da je obratno.
Če bi mercedes posloval na takšen način, ne bi prodal enega avta
Ajd, fajn se mejte
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10