Stran 1 od 2

Prenos številke iz T-2 nazaj na Telekom

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 14:12
Napisal/-a maxmagnus
Zanima me, kakšen je postopek, da se številko, ki je bila prenešena s Telekoma na T-2, prenese nazaj na Telekom... A se to da narest, ker doma resno razmišljamo, da bi šli nazaj na Telekom.

Zagotavljali so nam, da na optiki bo pa telefon delal normalno, pa so zadnje čase same težave...

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 15:16
Napisal/-a kitl
Da se samo se mi zdi, da pride 12.000 SIT reaktivacija priključka in še 2500 SIT za prenos številke.

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 15:19
Napisal/-a maxmagnus
V bistvu pa bi to moral poravnati T-2, ker nas je zavedel, da na optiki telefon dela brez problemov...

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 15:35
Napisal/-a Malkec
Kake probleme pa imate s telefonom? In katerega imate? Malo bolj podrobno vse opiši.

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 15:52
Napisal/-a pack
Težave, ki jih ima veliko nas, uporabnikov. Tole misli:

viewtopic.php?t=1321

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 18:33
Napisal/-a finger
Sem se pozanimal pri telekomu in mi je prijazna gospa povedala da stane 9.000,00 sit , sam bom zahteval vrnitev v prejšnje stanje , ker zadeva ne funkcionira in če zadeva ne dela potem krije stroške t-2 .

Žalosti pa me to , da t-2 izgublja naročnike in nič ne ukrene pri tem.

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 18:58
Napisal/-a T2_Delavec
T-2 vam ne bo povrnil nobenega ponovnega vklopa telefonije pri telekomu. To bi bilo samo v primeru, da telefonije ne bi bilo možno vzpostaviti pri T-2. Če so bila vzdrževalna dela nekoliko dlje, kot je bilo predvideno, to še NE pomeni, da telefonija ne dela.

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 19:08
Napisal/-a maxmagnus
Malkec napisal/-a:Kake probleme pa imate s telefonom? In katerega imate? Malo bolj podrobno vse opiši.
Pri nas je na optiki en mesec še kar dobro delalo. Zadnja dva tedna so pa stalno neke težave...

Največkrat se dogaja to, da, ko z nekom govoriš, on tebe sliši normalno, ti pa njega skoraj nič ne slišiš, ker vmes stalno prekinja in se zatika, da slišiš samo pol besede ali pol stavka namesto celega...

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 20:25
Napisal/-a Slowhand
ja je mal megle,pa se kabli mal rosijo in signal ne vid čez...
al se ja fibr mal stisnu zarad mraza,pa pretok podatkov ni glih tak,kt bi mogu bit...

resno - zgleda da so res neke težave pri telefoniji...
bi bla mogoče rešitev,da bi bili optično in "bakreno" omrežje ločeni zadevi - vsaj do sedaj se vsaka posodobitev vsaj na optiki odraža s poslabšanjem signalov

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 21:11
Napisal/-a maxmagnus
Snowhand napisal/-a:resno - zgleda da so res neke težave pri telefoniji...
bi bla mogoče rešitev,da bi bili optično in "bakreno" omrežje ločeni zadevi - vsaj do sedaj se vsaka posodobitev vsaj na optiki odraža s poslabšanjem signalov
Se strinjam... vsakič, ko imajo neka vzdrževalna dela, potem tudi na optiki telefon slabše dela. Bojim se samo, da ne bodo še kaj interneta in televizije razštelali, ker sedaj delata v redu...

Imam pa občutek, da je tale VOIP tehnologija na splošno še v eksperimentalni fazi in da bo vse skupaj delovalo šele čez kakšni dve leti. Do takrat se bodo pa učili in eksperimentirali na uporabnikih...

Pri nas doma bomo najbrž še kakšen mesec potrpeli. Če pa tudi potem telefon ne bo delal normalno, bomo šli pa nazaj na Telekom, ker se bo drugače moji matki zmešalo, ker ne more normalno uporabljati telefona.

Objavljeno: 23. Dec 2006 ob 23:49
Napisal/-a kitl
Očitno IP telefonija dela dobro samo na bakru. Potem smo saj nekje v prednosti :lol:

Objavljeno: 24. Dec 2006 ob 16:49
Napisal/-a lok
Zakaj nazaj na kable saj imamo brezžično telefonijo, pa še ceneje je.

Objavljeno: 27. Dec 2006 ob 13:49
Napisal/-a madpanter
nimda jaz mislim da ce clovek slisi tvojo vsako 10 besedo pa se to na pol, zame pomeni da telefonija ne deluje, razn ce se smatra pod delovanje da se clovek sam z sabo pogovarja :roll: glede nato da je prijateljica u kranju na optiki in se ji to dogaja pol dvomim da bo tudi pri nas kaj bolje ko bo optika, :roll:

Objavljeno: 27. Dec 2006 ob 14:42
Napisal/-a DrM007
Meni se zdi precej nesramno in tudi neprofesionalno, da skoraj vsak večer (takrat ko grem pozno spat) in skoraj vsako jutro (ko vstajam za na šiht) na telefonu gori rdeča lučka in piše PRI.STREZNIK. Včasih tudi sredi dneva.
Telefon sicer uporabljam zelo malo a vseeno lahko pričakujem 24/7 storitev. Bolj bi razumel, če bi mi padal net (travme iz dial-up časov).
Kvaliteta zvoka med pogovorom je večkrat slaba, jakost pa tudi precej niha, dohodni klici ob dvigu slušalke včasih prekinejo.
Večkrat sem že poudaril, da sem izredno zadovoljen z ostalima storitvama od T-2 a telefon je resnično najšikejši člen.
Če moti mene, ki sem prejšnji mesec za pogovore po telefonu plačal 32 sit, potem si ne morem predstavljati kako besni so tisti, ki telefon pogosto uporabljajo.
Tisti, ki so pri T-2 vzeli samo telefon morajo imeti zelo slab vtis o T-2 in si ne upajo vzeti drugih storitev, saj se bojijo da bodo tudi tam imeli težave. :?

Objavljeno: 27. Dec 2006 ob 14:45
Napisal/-a mitja_i
Tisti ki so vzeli telefon pri T-2 in ga redno uporabljajo so zelo zadovoljni.