[Imam] 5/5 - optika
Objavljeno: 21. Jan 2007 ob 12:25
Hoj.
V Kranju na optiki imam 5/5 paket, ampak upload mi ne gre vec kot 2, mogoce 2,5 ... stestirano na speedtest.si, preko www in ftp protokola do kolega (na optiki, 10/10 paket), pošiljanje maila preko t-2 serverja (z upoštevanjem +30% zaradi maila) ... Ne gre in ne gre. Sem klical na t-2, pravijo da je nastavljeno 5/5, da ni panike. Pa ok, redko rabim upload, ampak če plačujem 5M, mi res ni jasno zakaj na optiki 5M ne morem dobit (oz. poslat) s tako hitrostjo? Nasvet, kaj naj še preverim?
Drugače pa, moja zgodba: priklop zelo hitro, ekipa ki je priklapljala - face. Sicer so me najprej čudno gledali, ko sem razložil kje bi rad imel modem, pa smo potem skupaj vse zrihtal brez problema.
Helpdesk? Porazen. Pade linija dol, fiber luča utripa, resetiram milana, isto, kličem na helpdesk, vprašam če je mogoče na omrežju kaj ... drugega kot "resetirejte milana" sploh ne znajo povedat. Če so problemi ni nič narobe če to priznate, popolnoma razumem da včasih kaj crkne, ne razumem pa da se to taji in da potem pokličem 3 kolege, pa nikomur nič ne dela. Tako je včasih delal siol, bodite boljši.
Spet svoja zgodba so pa izgubljene pogodbe/prošnje za prenos telefonske številke k t-2, tako da na žalost še vedno plačujemo predragega škrjančka. Ampak ok, priznam, sem tudi jaz malo len, pa se že 2 meseca nisem spravil (še enkrat) podpisat (še eno) pogodbo.
V Kranju na optiki imam 5/5 paket, ampak upload mi ne gre vec kot 2, mogoce 2,5 ... stestirano na speedtest.si, preko www in ftp protokola do kolega (na optiki, 10/10 paket), pošiljanje maila preko t-2 serverja (z upoštevanjem +30% zaradi maila) ... Ne gre in ne gre. Sem klical na t-2, pravijo da je nastavljeno 5/5, da ni panike. Pa ok, redko rabim upload, ampak če plačujem 5M, mi res ni jasno zakaj na optiki 5M ne morem dobit (oz. poslat) s tako hitrostjo? Nasvet, kaj naj še preverim?
Drugače pa, moja zgodba: priklop zelo hitro, ekipa ki je priklapljala - face. Sicer so me najprej čudno gledali, ko sem razložil kje bi rad imel modem, pa smo potem skupaj vse zrihtal brez problema.
Helpdesk? Porazen. Pade linija dol, fiber luča utripa, resetiram milana, isto, kličem na helpdesk, vprašam če je mogoče na omrežju kaj ... drugega kot "resetirejte milana" sploh ne znajo povedat. Če so problemi ni nič narobe če to priznate, popolnoma razumem da včasih kaj crkne, ne razumem pa da se to taji in da potem pokličem 3 kolege, pa nikomur nič ne dela. Tako je včasih delal siol, bodite boljši.
Spet svoja zgodba so pa izgubljene pogodbe/prošnje za prenos telefonske številke k t-2, tako da na žalost še vedno plačujemo predragega škrjančka. Ampak ok, priznam, sem tudi jaz malo len, pa se že 2 meseca nisem spravil (še enkrat) podpisat (še eno) pogodbo.