Stran 1 od 1

[Imam] 5/5 - optika

Objavljeno: 21. Jan 2007 ob 12:25
Napisal/-a Tjulenj
Hoj.
V Kranju na optiki imam 5/5 paket, ampak upload mi ne gre vec kot 2, mogoce 2,5 ... stestirano na speedtest.si, preko www in ftp protokola do kolega (na optiki, 10/10 paket), pošiljanje maila preko t-2 serverja (z upoštevanjem +30% zaradi maila) ... Ne gre in ne gre. Sem klical na t-2, pravijo da je nastavljeno 5/5, da ni panike. Pa ok, redko rabim upload, ampak če plačujem 5M, mi res ni jasno zakaj na optiki 5M ne morem dobit (oz. poslat) s tako hitrostjo? Nasvet, kaj naj še preverim?

Drugače pa, moja zgodba: priklop zelo hitro, ekipa ki je priklapljala - face. Sicer so me najprej čudno gledali, ko sem razložil kje bi rad imel modem, pa smo potem skupaj vse zrihtal brez problema.
Helpdesk? Porazen. Pade linija dol, fiber luča utripa, resetiram milana, isto, kličem na helpdesk, vprašam če je mogoče na omrežju kaj ... drugega kot "resetirejte milana" sploh ne znajo povedat. Če so problemi ni nič narobe če to priznate, popolnoma razumem da včasih kaj crkne, ne razumem pa da se to taji in da potem pokličem 3 kolege, pa nikomur nič ne dela. Tako je včasih delal siol, bodite boljši.
Spet svoja zgodba so pa izgubljene pogodbe/prošnje za prenos telefonske številke k t-2, tako da na žalost še vedno plačujemo predragega škrjančka. Ampak ok, priznam, sem tudi jaz malo len, pa se že 2 meseca nisem spravil (še enkrat) podpisat (še eno) pogodbo.

bump

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 21:10
Napisal/-a Tjulenj
upload še vedno max. okrog 2M, upam da se kdo tukaj zbudi :D

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 21:11
Napisal/-a kitl
Tjulenj ja kaj pa čakaš pokliči tehnično pomoč in prijavi napako.

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 21:14
Napisal/-a T2_Delavec
Ja, ali pa komu od Pooblaščenih T-2jevcev pošlji svojo številko priključka na Zasebna sporočila.

bump

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 21:17
Napisal/-a Tjulenj
Sem že, drugega kot "pri nas je vse ok, nastavljeno je 5/5" oz. v najboljšem primeru "bom zabeležil pa bomo tehnikom sporočili" itak ne znajo povedat. Sem klical večkrat, vedno isto.

Kolikor opažam, je precej tehnikov (ali pa ljudi ki jim ni vseeno za njihovo firmo) po forumih, zato še tukaj sprobavam če bo kaj zaleglo ...

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 21:18
Napisal/-a Tjulenj
Navadni Nimda: e tak odgovor sem čakal. Kdo pa je pooblaščen? :D

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 21:30
Napisal/-a tonimona
Ta, ki ti je odgovoril - Navadni Nimda

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 21:39
Napisal/-a T2_Delavec
Čakam... :)

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 22:38
Napisal/-a nSk
Tjulenj glej če to čakaš tukaj se ne bo premaknilo prav nič :D
navadni Nimda bi ti 100% že pomagal če bi vedel kakšen podatke o tebi... Ki ga pa ne more dobit če ne ve tvoje naročniške številke. Torej pošlji Nimdi ZS z svojimi naročniškimi podatki pa ti bo povedal pa zrihtal tud 100%!

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 22:42
Napisal/-a Tjulenj
Sem mu že poslal, hvala za vse odgovore tudi ostalim, sem vedel da mojstri berejo pa da pomagajo, samo nisem vedel na koga točno se obrnit. So me zgleda ob prvem postu spregledali, se zgodi ...

Objavljeno: 26. Feb 2007 ob 23:03
Napisal/-a came2die
Drugič vsaj malo preleti forum(pravim ti zato, ker bi potem takoj vedel na koga se obrniti s problemi)... Boš izvedel veliko novega, predvsem pa uporabnega! No, važno je, da ma NN tvoje podatke 8)

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 08:05
Napisal/-a madpanter
Drugače pa zavračaj plačilo računa (reklamiraj) dokler ti nebo delalo :!: