Stran 1 od 1

prevezava klica

Objavljeno: 22. Jan 2007 ob 18:20
Napisal/-a NoName
torej.. kaka ideja kak se preusmeritev aktivnega klica nardi na panasonicih, vezanih na voode?

nekje sm cul da v stilu

**123# (pri cemer je 123 interna cifra na virtualni centrali)

sam zal ne funkcionira. na helpdesku so mi zatrdil, da se vood ne podpira virtualne centrale... go figure... je pa to nujno nujno _NUJNO_ potrebno... al pa bo treba ujagat nekje wireless ip telefone...

Objavljeno: 24. Jan 2007 ob 21:52
Napisal/-a marko.rossi

Objavljeno: 24. Jan 2007 ob 21:52
Napisal/-a marko.rossi
sorry to ni to

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 01:18
Napisal/-a veiztex
Ja to so te kode za preusmeritev klicev...
ki bi morale delat.

LP

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 01:46
Napisal/-a pack
Am, on pomojem govori o prevezavi aktivnega klica med telefonskimi aparati, se pravi, ko ti že dvigneš in govoriš z nekom, pa bi ga rad "prevezal" na drugi telefon.

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 18:53
Napisal/-a flier
NoName kaj pa tisto kar pise v navodilih, INT + stevilka slusalke ? Potem pritisnes tipko prekini ali pa 3 (s slednjo ustvaris "konferenco").
Dodatek: to deluje pri brezzicnih slusalkah povezanih na eno bazo - ne vem ce je tvoj setup enak.

Objavljeno: 25. Jan 2007 ob 20:30
Napisal/-a NoName
torej... vem kaj pise v navodilih ja... ampak js mam prvo kot prvo samo tri panasonice (ostalo so swissvoici). vsi so po moji logiki skonfigurirani na virtualno hisno centralo (smatram po tem, da ce klicem samo tromestno interno stevilko ter lojtro, zacne cingljat drug telefon), dela iz panasonicov ter swissvoicov. iz swissvoicov ni nben problem naredit prenosa klica, magari na panasonica.. pac.. stisnes hold, pol stevilko, pol transfer... al neki v tem smislu...
torej se enkrat..

rad bi prenesel AKTIVNI klic na drug aparat, magari na swissvoica, ce je to potrebno.

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 12:10
Napisal/-a ConsumeR
Da ne odpiram nove teme me zanima, če je možna taka situacija: Imel bi 1 IP-telefon in 2 analogna, in 2 številki (01 -prenos od telekoma, 0590). Ali se ta naštimat tako, da če nekdo pokliče na 01 da zvonijo vsi telefoni, če pa pokliče na 0590 pa samo določen (kao privat linija)?

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 12:59
Napisal/-a Cobane
Nažalost ne.

Objavljeno: 27. Jan 2007 ob 13:41
Napisal/-a ConsumeR
Pa bo to kdaj možno? Oz. vsaj tista "virtualna centrala"? :roll:

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 00:29
Napisal/-a pack
O teh "željah" sem pa jest že tle pisal, sam zaenkrat ni še nič.

viewtopic.php?t=498&postdays=0&postorder=asc&start=45

:cry: