Pošiljanje računov za opravljene storitve
Objavljeno: 14. Feb 2007 ob 14:28
Moja zgodba pa nima veze z delovanjem storitev temveč z samo administracijo in papirologijo.
Takoj ko je T2 začel tržit svoje storitve sem dal vlogo za priklop na skupno razvezan dostop v Kopru, vendar mi je bilo sporočeno da Telekom zavlačuje in da verjetno v nekaj mesecih še ne bodo izvajali skupno razvezanega priklopa. Ker nekako nisem hotel prekinit naročniško razmerje s Telekomom sem se odločil da bom še nekaj časa počakal in uporabljal Arnesov dial-up klic zato sem tudi pisno javil da odstopam od pogodbe.
Čez dobro leto sem se preselil v Portorož, dal v novem stanovanju vlogo za skupno razvezan priklop in v roku enega meseca v mesecu maju 2006 so me tudi priključili. Od tistega dne Internet deluje normalno brez težav. Zapletlo pa se je pri izstavljanju računov, saj T2 je enostavno izbrskal moj naslov v prejšnjem stanovanju in začel položnice pošiljat na stari naslov. Dokler je stanovanje bilo prazno ni bilo problema, saj sem mesečno šel tja in vzel pošto, ko pa sem v avgustu stanovanje prodal sem tudi javil na T2 napako pri pošiljanju položnic in jim javil nov naslov.
Od takrat naprej vsak mesec klicarim in jih obveščam da pošiljajo narobe položnice oni pa nič. poslal sem že pisno, po faksu, po e-pošti, vendar se vsa pošta nekam "izgubi". Nazadje sem celo zahteval računovodstvo da preverim kaj je narobe, vendar nič. Ljudje v računovodstvu so skorajda posvečeni saj do njih nikakor ne moremo priti. Torej ta problem s položnicami se vleče že od avgusta in do prejšnjega meseca, ko sem se skorajda že skregal na njihovem help desku so mi zatrdili da bodo sedaj popravili. Evo mesec je spet okoli, položnice pa od nikjer. Pokličem, preverim in oni spet pošiljajo položnico na stari naslov v Kopru.
Takšen odnos se mi zdi popolnoma neprofesionalen do svojih naročnikov. Zaradi take banalnosti v podjetje izgubljam zaupanje in razmišljal sem že da bi prešel še na njihovo telefonijo, samo za zdaj raje ne. Če mi še enih položnic in spremembo naslova ne morejo rešit, kako mi bodo šele kakšne tehnične težave, ko bodo nastropile.
Takoj ko je T2 začel tržit svoje storitve sem dal vlogo za priklop na skupno razvezan dostop v Kopru, vendar mi je bilo sporočeno da Telekom zavlačuje in da verjetno v nekaj mesecih še ne bodo izvajali skupno razvezanega priklopa. Ker nekako nisem hotel prekinit naročniško razmerje s Telekomom sem se odločil da bom še nekaj časa počakal in uporabljal Arnesov dial-up klic zato sem tudi pisno javil da odstopam od pogodbe.
Čez dobro leto sem se preselil v Portorož, dal v novem stanovanju vlogo za skupno razvezan priklop in v roku enega meseca v mesecu maju 2006 so me tudi priključili. Od tistega dne Internet deluje normalno brez težav. Zapletlo pa se je pri izstavljanju računov, saj T2 je enostavno izbrskal moj naslov v prejšnjem stanovanju in začel položnice pošiljat na stari naslov. Dokler je stanovanje bilo prazno ni bilo problema, saj sem mesečno šel tja in vzel pošto, ko pa sem v avgustu stanovanje prodal sem tudi javil na T2 napako pri pošiljanju položnic in jim javil nov naslov.
Od takrat naprej vsak mesec klicarim in jih obveščam da pošiljajo narobe položnice oni pa nič. poslal sem že pisno, po faksu, po e-pošti, vendar se vsa pošta nekam "izgubi". Nazadje sem celo zahteval računovodstvo da preverim kaj je narobe, vendar nič. Ljudje v računovodstvu so skorajda posvečeni saj do njih nikakor ne moremo priti. Torej ta problem s položnicami se vleče že od avgusta in do prejšnjega meseca, ko sem se skorajda že skregal na njihovem help desku so mi zatrdili da bodo sedaj popravili. Evo mesec je spet okoli, položnice pa od nikjer. Pokličem, preverim in oni spet pošiljajo položnico na stari naslov v Kopru.
Takšen odnos se mi zdi popolnoma neprofesionalen do svojih naročnikov. Zaradi take banalnosti v podjetje izgubljam zaupanje in razmišljal sem že da bi prešel še na njihovo telefonijo, samo za zdaj raje ne. Če mi še enih položnic in spremembo naslova ne morejo rešit, kako mi bodo šele kakšne tehnične težave, ko bodo nastropile.