Stran 1 od 1

Sprememba imena v TIS

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 10:58
Napisal/-a mirkotra
Ali je možno spremeniti ime in priimek pri vpisu v telefonski imenik? Naročnik T2 sem jaz in zato je v imeniku moje ime. Hočem pa da je v imeniku ime očeta, kot je bilo že prej (Telekom). Sem že poslal dopis na T2 na fax pa me ne "jebejo". Na tis.telekom.si je vpisano moje ime in ne ime očeta.

LP

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 11:58
Napisal/-a Vito

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 12:18
Napisal/-a mirkotra
Podatke telekomu posreduje T2. Sem že enkrat kontaktiral telekom glede vpisa (mobitel), pa so me napotili na operaterja.

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 12:23
Napisal/-a NoName
ko smo ze ravno pri telefonskem imeniku... ob podpisu pogodbe sem dal soglasje za objavo v imeniku. v kaksnem imeniku se pa nahajam, ce ni skrivnost? :roll:

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 12:38
Napisal/-a bostjank
Naročniki so objavljeni, dokler T-2 ne bo imel tudi svojega imenika na spletu, v Telekomovem imeniku http://www.tis.telekom.si/

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 13:04
Napisal/-a NoName
glej ga, zlomka

Noben zapis ne ustreza iskalnim pogojem!

pa sedaj?

Objavljeno: 10. Mar 2007 ob 17:04
Napisal/-a NoName
torej... komu lahko 'zatežim' da bom poleg nekaterih objavljen v telefonskem imeniku slovenije. zaenkrat vidim, da trije naročniki nismo na tis.telekom.si, kot tudi na zadnji uradni izdani cd verziji (pomlad 2007). v dveh primerih gre za pravne osebe, katerega objava bi bila zelo priporočljiva, v enem primeru pa gre zame osebno.

Objavljeno: 10. Mar 2007 ob 17:05
Napisal/-a obi
men ne :lol:
Pardon za off
Se bom pa pozanimal pa ti javim

Objavljeno: 10. Mar 2007 ob 18:00
Napisal/-a Daro
Še moja zgodba! Ko sem prenesel telefonski številki na T-2, sem hotel imet 2 osebi objavljeni v imeniku (ena številka za eno in druga za drugo osebo). Kar v Betnavi smo napisali dopis za to in nato se je začelo čakanje. Klici na hell desk niso nič ponagali, enkrat je to bilo možno, drugič spet ne in tako se je pač vse vrtelo v krogu. Nato sem klical na Teledat (T1 hčerinsko podjetje, ki skrbi za imenik) in vse je bilo urejeno v 1 dnevu!!! Tako samo na Teledat poklicat in bodo vse uredili. T-2 se ne da nič za svoje uporabnike naredit, še za račun moraš prosit, da ti ga pošlejo. :evil:

Objavljeno: 10. Mar 2007 ob 18:04
Napisal/-a T2_Delavec
T-2 plačuje temu tvojemu ljubemu Teledatu za VSAKEGA UPORABNIKA, ki je v imeniku. Za to so pripravili "aplikacijo", ki enkrat tedensko sprejema podatke od T-2. Ampak včasih nekatere zavrne. Po nekaterih podatkih to počne zato, da bi bilo čimveč ljudi nezadovoljnih s T-2.

Toliko o tvoji "upravičeni" jezi. :wink:

Objavljeno: 10. Mar 2007 ob 18:15
Napisal/-a Daro
Glej, mene prav en drek briga, kake probleme imate vi pa T1. Vem samo to, da sem na vašo firmo klical najmanj 10x v zvezi z objavo v imeniku (mene kot naročnika so objavili takoj za obe številki), pa so mi 1x reki gre, drugič ne gre in tak naprej. Ko sem imel vseka preko glave sem klical direktno na Teledat. Poslat sem jim moral dopis na fax in zadeva je bila naslednji dan urejena. Kot sem že zapisal nekajkrat sem vesel, da mi net dela brez problemov, ker si ne predstavljam, kaj bi bilo, če bi še tam bile težave. Do sedaj še nikoli nisem rabil klicat pa prosit za račun, an T-2 pa je očitno to treba. Ampak bo po tvoje najbrž spet kaka partijska celica v Pošti kriva, da kar nekaj ljudi ni prejelo računov v februarju (osebno poznam 3). Same zarote in spletke okoli nas...

Objavljeno: 10. Mar 2007 ob 20:15
Napisal/-a tonimona
Čeprav sem že 261 dni T-2 jevec, 365+ dni preseljen, na Telekomu vse spremembe javljene, tudi preselitev bivše številke na novo lokacijo, se moje ime še vedno pojavlja v spletnem imeniku T-1. Potem pa ni čudno, da se hvalijo, koliko naročnikov imajo.