Stran 1 od 5

Skupno --> polno razvezan dostop TEŽAVE

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 16:59
Napisal/-a ft2
Ker bi za celotno zgodbo popisal nekaj listov A4 formata naj vse skupaj skrajšam...

Po cca. 1 letu skupno razvezanega dostopa T2 VDSL + ISDN sem se odločil za polno razvezan dostop in pri T2 podpisal pogodbo (prenos stare številke + ISDN vmesnik, da bom lahko uporabljal stare tel. aparate).

V sredo 21.02.2007 me je Telekom izklopil z ISDN-ja. Naj še omenim, da je do sedaj vse delelo brez pripomb. Od trenutka, ko so me pri Telekomu odklopili pa mi ne dela več niti internet, niti telefon - modem se ne postavi. Vse skupaj sem prijavil operaterjem na T2, napako pa je uradno prijavil tudi monter, ki mi je prinesel ISDN vmesnik.

6. dan od izklopa !!! se je oglasil serviser vendar je napaka očino nekje v centrali, zato je baje napako sporočil Telekomu!? Sedaj naj jaz ponovno čakam X dni, da se bo nekomu ljubilo poklicati oz. preverjati naprej...

Ker dostop do interneta nujno rabim (brez telefona ni take panike) prosim, če mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, da vse skupaj čim hitreje pripelje do rešitve...

Hvala in LP

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 17:13
Napisal/-a kitl
ft2 na žalost se pri nacionalnem operaterju vse zavleče. Misilim, da imajo 5 delovnih dni časa od prijave napake, da jo sanirajo.

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 17:18
Napisal/-a ft2
Ampak 5 dni ima po splošnih pogojih tudi T2. Jaz pravzaprav nimam popolnoma nič s Telekomom. Pogodbo z njimi sem s prenosom številke na T2 prekini...

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 17:21
Napisal/-a kitl
Žal je tako ko je linija fizično zanič lahko t-2 ukrepa le preko nacionalnega operaterja, ki je lastnik omrežja.

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 17:24
Napisal/-a ft2
Ne razumem...

Kako je pa lahko pred isklopom Telekoma vse delovalo kot je treba - tudi T2 VDSL? Linija je torej fizično OK!? Nekaj so očitno zamutili ob preklopu?

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 17:37
Napisal/-a mitja_i
No, tudi preklop opravlja telekom... Če on tam zamuti, lahko samo on tudi popravi... :?

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 20:49
Napisal/-a jurcek
tudi meni se dogajajo podobne stvari da se mi modem ne poveze (jaz imam skupno razvezan dostop in 4 mesece delovalo brez problema)in imel ze serviserje doma in napaka je med centralo in hiso in povedal da more dat prijavo na telekom, ter da ima ta 2 delovna dneva cas da odpravi napako.
moja dva dneva sta se ze kdaj izstekla in se vedno isto.
danes govoril se enkrat z tem serviserjem in reko da cez 2 dni more delat da bo podal prijavo na telekom. sedaj bomo pa videli kaj bo v cetrtek ali bo ali nebo

lp jure

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 21:03
Napisal/-a T2_Delavec
Jurček - 3 delovne dneve ima telekom, da odgovori in do 5 delovnih dni, da odpravi morebitno napako. Taka so pravila.

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 21:10
Napisal/-a jurcek
potem pa me je nakuril tisti serviser no se ni panike samo upam da bodo zdaj dokoncno uredili to zadevico tako mi zagotovil ko me je poklical popoldne

lp

Re: Skupno --> polno razvezan dostop TEŽAVE

Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 23:31
Napisal/-a Cobane
ft2 napisal/-a:Ker dostop do interneta nujno rabim (brez telefona ni take panike) prosim, če mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, da vse skupaj čim hitreje pripelje do rešitve...
Greš na telekom z bombo v roki in jim zagroziš, da če takoj ne odpravijo napake, boš zadevo nemudoma sprožil.

Še en primer zavestnega nagajanja Telekoma do uporabikov T-2... brez besed.

Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 07:45
Napisal/-a T2_Delavec
Ne z bombami in nasiljem groziti - uni pedri samo še to čakajo, da bodo lahko sklicali tiskovnio konferenco, kako so oni ena uboga in ogrožena vrsta. :roll:

Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 08:57
Napisal/-a Andy
Hoh, še eden s popolnoma enakimi težavami ??
Tudi jaz sem naročil ISDN vmesnik.

Si slučajno na centrali Trata ??

Tudi jaz sem prej imel skupno razvezan dostop preko ISDN-ja, po prehodu na PRD pa - tema!!
Napaka je sedaj prijavljena na Telekomu! Vsaj tako sem bil obveščen.
Čakanje brez informacij je tisto, kar ubija!!

Za prehod sem se odločil, ker je net odletel ob dohodnih in odhodnih klicih.

Vidim, da je bla to napaka!

Poden!!!!!!!!

Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 10:04
Napisal/-a T2_Delavec
FT2 - lepo prosim, če mi napišeš svojo "številko priključka" na Zasebna sporočila. Tvoji podatki seveda ostanejo popolnoma tajni!

Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 12:16
Napisal/-a Cobane
@Andi: Pa tebi sedaj že dela ali si še vedno v temi? Če si v slednjem izkoristi priliko in daj svoje podatke Nimdi.

Nihče mi ne bo rekel, da Telekom ni sposoben preklopit iz SRD v PRD. To je namerno nagajanje. Namesto, da bi odklopili samo svojo telefonijo, odklopijo še DSLAM. Potem se pa delajo neumne in pravijo, da je napaka na strani T-2. In sedaj bi moral v akcijo stopiti APEK in za vsako tako sranje naložiti Telekomu kazen vsaj 4.000 €.

Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 12:19
Napisal/-a kitl
No res je oni ko dobijo napako za izklop ISDN-ja v večini primerov tudi izpulijo kabel iz dslama iz izgovorom, da jim je bilo tako naročeno. Potem, da najdejo to napako in jo popravijo pa traja 14 dni. APEK je res pravi naslov za to.