[Naročil sem] 1/1
Objavljeno: 6. Apr 2006 ob 09:28
Daljnega januarja naročim 1/1, izpolnim pogodbo, navedem lokacijo, na zadnji strani pa tel. številko iz druge lokacije, za katero pooblaščam T-2 za odklop. V prostih okvirčkih navedem, da se selim. Prva poizvedba se izvede na tel. št. in ni prava. T1 javi, da imam PCM. Kličem T-2, kjer mi prisluhnejo in naročijo naj pošljem faks s spremembo podatkov za poizvedbo. Čakam 14 dni kličem nazaj. Nič še. Čez en teden help desk T-2 javi, da ta zadeva s faksom ni prava in da moram izpolnit novo povpraševanje. Besen naredim. Podpišem pogodbo in jo vrnem. Čez 14 dni odgovor isti PCM. Naročim, naj preverijo pravilnost podatkov, najdejo nov odgovor, ni prostih rezerv. Operater mi zagotovi, da to ni težava in da bo poslal nalog na T1 za vklop. Mine 14 dni kličem T-2, kako kaj napreduje. Novi operater mi da odgovor, da priklop ni možen, ker ni T1 pozitivno odgovoril in da ni nikakršen nalog za vklop poslan naprej. Kličem popoldne, novi operater mi zagotovi, da imam možnosti, za priklop in da bo poslal nalog za vklop še enkrat.
Zmešnjava totalna, kredibilnost na nuli, saj vsak operater mi ponuja svoje razlage in informacije, ki pa si nasprotujejo in vsak trdi, da je njegova prava. Kaj naj zdaj storim?
Zmešnjava totalna, kredibilnost na nuli, saj vsak operater mi ponuja svoje razlage in informacije, ki pa si nasprotujejo in vsak trdi, da je njegova prava. Kaj naj zdaj storim?