Odhajam iz T-2 - (ne)zadovoljen uporabnik
Objavljeno: 22. Mar 2007 ob 13:14
Ko nihče ni nič kriv, narobe pa je vse...
Moj namen pisanja tega prispevka je, da bo marsikateri potencialni ali že obstoječi uporabnik storitev T-2 lahko bolj seznanjen z nekaterimi dejstvi o tehnologiji VDSL, ki še kako vplivajo na kakovost delovanja vseh naročenih storitev pri ponudniku VDSL dostopa do interneta (v tem času je poleg T-2 z VDSL, VDSL2 ponudil tudi Telekom oz. SiOL).
Gre namreč za to, da sem sam bil že od začetka zadovoljen s kakovostjo storitev T-2 televizije, telefona kot tudi interneta samega, a vendarle je prišlo do nenehnih prekinitev linije (izguba sinhronizacije modema) in skupaj s tehnično podporo, ki ji sicer (v tem trenutku) manjka kar nekaj spretnosti in organizacije, smo ugotovili oz. predvsem potrdili naslednji domnevi dveh uporabnikov tehnologije:
VDSL ti lahko pade dol, če nekdo v bližini prdne. Modem se postavi nazaj in piči dalje.
Če v bajti prižgem določeno luč, pa še to ne vedno, mi prekine VDSL.
Zaradi tovrstnih razlogov, zaradi katerih je uporabnik praktično nemočen, mora postaviti na tehnico zanesljivost in dobrobit (npr. cenovni prihranek) rabe sodobnih storitev, ko se odloča za ponudnika. Pravzaprav se je primoran pustiti presenetiti, sej se vse morebitne motnje in težave na strani ponudnika, uporabnika ali iz okolja pojavijo šele tekom rabe in jih ni mogoče napovedati za določeno linijo oz. parico. Za prihodnost lahko izpostavim le to, da optične povezave niso občutljive na motnje iz okolja in da pri optiki teh problemov ni.
Še enkrat poudarjam. Delovanje VDSL storitev (pa naj bo katerikoli ponudnik) je zaradi narave tehnologije odvisno tako od ponudnika, uporabnika (denimo kakovost notranje inštalacije) kot tudi okolja - torej prisotnosti oz. odsotnosti najrazličnejših elektromagnetnih polj in podobno, na katere ima uporabnik neznaten vpliv. Slednje so tudi botrovale moji odločitvi za prekinitev pogodbe s T-2.
Moj namen pisanja tega prispevka je, da bo marsikateri potencialni ali že obstoječi uporabnik storitev T-2 lahko bolj seznanjen z nekaterimi dejstvi o tehnologiji VDSL, ki še kako vplivajo na kakovost delovanja vseh naročenih storitev pri ponudniku VDSL dostopa do interneta (v tem času je poleg T-2 z VDSL, VDSL2 ponudil tudi Telekom oz. SiOL).
Gre namreč za to, da sem sam bil že od začetka zadovoljen s kakovostjo storitev T-2 televizije, telefona kot tudi interneta samega, a vendarle je prišlo do nenehnih prekinitev linije (izguba sinhronizacije modema) in skupaj s tehnično podporo, ki ji sicer (v tem trenutku) manjka kar nekaj spretnosti in organizacije, smo ugotovili oz. predvsem potrdili naslednji domnevi dveh uporabnikov tehnologije:
VDSL ti lahko pade dol, če nekdo v bližini prdne. Modem se postavi nazaj in piči dalje.
Če v bajti prižgem določeno luč, pa še to ne vedno, mi prekine VDSL.
Zaradi tovrstnih razlogov, zaradi katerih je uporabnik praktično nemočen, mora postaviti na tehnico zanesljivost in dobrobit (npr. cenovni prihranek) rabe sodobnih storitev, ko se odloča za ponudnika. Pravzaprav se je primoran pustiti presenetiti, sej se vse morebitne motnje in težave na strani ponudnika, uporabnika ali iz okolja pojavijo šele tekom rabe in jih ni mogoče napovedati za določeno linijo oz. parico. Za prihodnost lahko izpostavim le to, da optične povezave niso občutljive na motnje iz okolja in da pri optiki teh problemov ni.
Še enkrat poudarjam. Delovanje VDSL storitev (pa naj bo katerikoli ponudnik) je zaradi narave tehnologije odvisno tako od ponudnika, uporabnika (denimo kakovost notranje inštalacije) kot tudi okolja - torej prisotnosti oz. odsotnosti najrazličnejših elektromagnetnih polj in podobno, na katere ima uporabnik neznaten vpliv. Slednje so tudi botrovale moji odločitvi za prekinitev pogodbe s T-2.