Stran 1 od 1

[Imam] 4/1 + 2x IP telefon

Objavljeno: 3. Apr 2007 ob 09:24
Napisal/-a benjo77
Tudi jaz sem postal uporabnik t-2 storitev.
Pogodbo poslal 1.3.2007, poizvedba pričeta 14.3.2007, poizvedba končana 14.3.2007, izgradnja pričeta 16.3.2007, datum preklopa 30.3.2007, 12:00

Monter je prišel ob 12h in 10 minut 30.3.07. Vse priklopil, delalo ni nič. :) Se nisem velik sekiral, ker so oblubili da pridejo v poned. 2.4. zmerit linijo.
Pridejo, tehnik ugotovi, da je linija super in da je modem zanič. Zamenja modem, stvar dela takoj. Download 465k, upload čez 100k. Dejansko tako kot mora bit. Pozabu sm kolk je oddaljenost. Men se zdi, da okul 850m. Sem pa iz Nm.

Pri telefonih zaenkrat delujejo samo klici noter. Baje se mora naredit neki preklop. Bo že.

Drugače sem zelo zadovoljen.

Vprašanje: Prej sm mel siol adsl, zanenkrat mi še zmerej delajo servisne strani in elektronska pošta. Mislite, da so pozabili poslat odjavo siolu? Ne plačuje se mi še ene položnice za net.

Lp,

Benjo

Objavljeno: 3. Apr 2007 ob 09:42
Napisal/-a Cobane
Za ziher takoj pošlji en dopis na Siol (priporočeno), da odpoveduješ njihove storitve... tako boš najbolj siguren, da je zadeva odpovedana.

Objavljeno: 3. Apr 2007 ob 14:24
Napisal/-a Steni
Verjetno je, da ti bodo servisne strani delale še cca. 10 dni, vendar je priporočljivo poslati dopis na Siol, ker nikoli ne veš kaj ti bodo zaračunali. Vsaj pri meni je bilo podobno, zaračunali pa niso nič preveč.

Objavljeno: 3. Apr 2007 ob 16:27
Napisal/-a Labsy
Glede telefona: pokliči na HelpDesk 059 000 002 in povej, da ti ne dela. V par sekundah ti bodo zadevo porihtali, kajti ni prvič, da naletim na takšno situacijo. Pač še vedno rahla neusklajenost administracije in tehnike pri T-2 :roll:

Glede SiOL računa: T-2 avtomatsko odjavi ADSL, pod pogojem, da si poleg pogodbe podpisal tudi pooblastilo za odpoved linije. Lahko pa za ziher pokličeš SiOL na 080 1000 in vprašaš, če je tvoje naročniško razmerje skenslano.

Objavljeno: 4. Apr 2007 ob 14:34
Napisal/-a benjo77
Pooblastil sem t-2, da me odjavi, za ziher sem pa učer poslal še sam priporočeno. Ko pridem iz službe preverim telefone. Če ne dela kličem HD in razjasnim situacijo.

Lp, B.

Objavljeno: 4. Apr 2007 ob 15:58
Napisal/-a Krypto
@labsi Tvoja trditev glede telefona je totalni paradoks. On očitno še nima vklopljenega bilinga (storitev zaračunavanja), saj klice na noter lahko sprejema. Biling se ne vključi predhodno v dobro stranke, saj dejansko ne more dobiti zaračunanih klicev preden ni dejansko priklopljen na storitev. Get it? Ok, me veseli, pa lp.

p.s. Biling lahko stranka pospeši na tak način, da poskusi opravit en klic na ven in enega na noter.

Objavljeno: 4. Apr 2007 ob 16:45
Napisal/-a benjo77
Vse deluje. Brez problemov.

Vse pohvale.
Zdaj pa čakam jesen in na optiko. Cev je že v hiši.