T1 boljši ponudnik od T2?!
-
- Legenda
- Prispevkov: 1286
- Pridružen: 17. Sep 2006 ob 12:58
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO na FTTH
- Kraj: Ljubljana
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Bine: če vaša firma potrebuje 100% uptime do interneta, zakaj nimate UMTS routerja, ki ga povrhu vsega kombinirate z VDSL? Dodaten strošek a kaj danes na račun dosegljivosti ne stane? Sicer pa ste tako kot ostali le naročniška številka v množici in ne pričakujte, da bodo pri Telekomu reagirali drugače. So pač "v socializmu" in sami si moramo pomagati biti iznajdljivi do njihove reorganizacije primarne miselnosti. Ker smo ravno pri iznajdljivosti: da bi kdo skočil domov ali kam v bližino, poinštaliral čitalec kartic in plačal virmane, pa ni šlo? Pomagaj si sam in vsi ti bodo pomagali, kajne mojster?
V Sloveniji nas verjetno čaka tudi zloraba telekomunikacijskih omaric, saj so vse prej kot nedostopne in ustrezno zavarovane.
V Sloveniji nas verjetno čaka tudi zloraba telekomunikacijskih omaric, saj so vse prej kot nedostopne in ustrezno zavarovane.
Bostjank: plačilo virmanov je (bilo) še najmanjši problem. Bi pač odnesel mašino "čez cesto" in plačal od tam, vendar je bilo bolj enostavno, da sem naloge poslal s kurirjem v banko, sam pa sem se ukvarjal z drugimi stvarmi.
Večji problem je bil totalni, več kot 5 dnevni mrk (od tega 3,5 delovni, ker v tujini pač ne praznujejo dva dni).
Ali je šlo za sabotažo ali ne, bo odločala preiskava.
Jaz bom zadevo dal naprej in to predvsem zato, da se ne bi ponavljalo.
Razumel bi, če bi recimo strela udarila, če bi rovokopač potrgal kable... vse to bi razumel, se pač zgodi.
Ne razumem pa, da je kdorkoli pri zdravi pameti šel odrezati v soboto zjutraj 3cm debel kabel. Da je to storil delavec (oziroma podizvajalec) podjetja GVO na osnovi Telekomovega naloga je pa dokazano.
In zato ne razumem, zakaj takšne napake niso mogli/hoteli/whatever odpraviti TAKOJ, saj je bilo potrebno par minut, da so potem v četrtek to uredili. Celo dopoldne pa so razpravljali in modrovali in vedno več jih je bilo... in na koncu si lahko videl, kako so zadevo "sanirali".
Kapiš?
Večji problem je bil totalni, več kot 5 dnevni mrk (od tega 3,5 delovni, ker v tujini pač ne praznujejo dva dni).
Ali je šlo za sabotažo ali ne, bo odločala preiskava.
Jaz bom zadevo dal naprej in to predvsem zato, da se ne bi ponavljalo.
Razumel bi, če bi recimo strela udarila, če bi rovokopač potrgal kable... vse to bi razumel, se pač zgodi.
Ne razumem pa, da je kdorkoli pri zdravi pameti šel odrezati v soboto zjutraj 3cm debel kabel. Da je to storil delavec (oziroma podizvajalec) podjetja GVO na osnovi Telekomovega naloga je pa dokazano.
In zato ne razumem, zakaj takšne napake niso mogli/hoteli/whatever odpraviti TAKOJ, saj je bilo potrebno par minut, da so potem v četrtek to uredili. Celo dopoldne pa so razpravljali in modrovali in vedno več jih je bilo... in na koncu si lahko videl, kako so zadevo "sanirali".
Kapiš?
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Bine: jaz sem že zdavnaj doumel, kaj se je dogajalo, kot bi lahko sam doumel dejstvo, da moraš zagotoviti alternativni dostop do interneta - če se seveda pojavi tehtna potreba. Lahko se pritožuješ po dolgem in počez, kaj vse se je dogajalo nenavadnega, a pri sebi ne boš spremenil ničesar - še vedno boš 3-5 dni brez interneta, ko pride naslednji junak s kleščami ali rovokopačem (slednjega boš celo opravičil).
bostjank: pri Binetu ni problem v dostopu do interneta - to je res tamanjši problem uredit. Problem je, da mora internet tudi dostopati do njega, ali z drugimi besedami, pri Binetu v podjetju teče tudi kakšen strežnik ali dva. Z zelo raznolikimi storitvami, ne samo mailom.
Za pravo dohodno redundanco pa rabiš kaj več kot linksysov dsl/umts router za 250€.
Za pravo dohodno redundanco pa rabiš kaj več kot linksysov dsl/umts router za 250€.
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Muki: naj si potemtakem omisli lastno optiko ali wifi ali kaj drugega iz druge lokacije, če se gre strežniške storitve in želi 100% uptime. Sej ni problem dobit 100% uptime oz. se mu približati v naši državi ali pač?
Sej ne rečem, da ni stvari, ki bi onemogočila internet. Lahko ti ključna soba zgori in ti ne pomaga noben zažgan kabel... Ampak Bine se znaša nad ravnanjem Telekoma... A ne bi bilo bolje, da bi se postavil pred parlament in tam opozoril na svoj problem, če se postavim na njegov nivo pisanja? A jim je predlagal podpis pogodbe, ki zagotavlja 100% uptime in odškodnino, če se problemi ne odpravijo v dogovorjenem času? Vidiš, tako bi lahko imel več možnosti za uspeh.
Da se bi zanašal na parico in T-2, pa je kar lahko precenjevalno.
UMTS kajpak ni primeren za strežniški upload z maksimumom 64 kbits.
Sej ne rečem, da ni stvari, ki bi onemogočila internet. Lahko ti ključna soba zgori in ti ne pomaga noben zažgan kabel... Ampak Bine se znaša nad ravnanjem Telekoma... A ne bi bilo bolje, da bi se postavil pred parlament in tam opozoril na svoj problem, če se postavim na njegov nivo pisanja? A jim je predlagal podpis pogodbe, ki zagotavlja 100% uptime in odškodnino, če se problemi ne odpravijo v dogovorjenem času? Vidiš, tako bi lahko imel več možnosti za uspeh.
Da se bi zanašal na parico in T-2, pa je kar lahko precenjevalno.
UMTS kajpak ni primeren za strežniški upload z maksimumom 64 kbits.
Zadnjič spremenil bostjank, dne 5. Maj 2007 ob 19:35, skupaj popravljeno 4 krat.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Drži, res ni problema. Jaz imam na domačem naslovu 100% uptime odkar sem na Gratelovi optiki FTTH, če ne štejem par resetov strežnika (http://www.Hyde-Park.si) zaradi update-a operacijskega sistema.
Optika 100/10
Ta črni kabel je bil že prej ali so ga sedaj zasilno potegnili?
Ko so nas preklopili na nove kable, so fantje od GVO stare porezali, nove pa slabo zvezali (ni bilo kontakta). Nekako sem jih uspel pravilno zvezati, tako da je ADSL deloval. So pa tudi na centrali nekaj zamočili ob preklopu kablov, tako da sem imel par dni telefonsko številko nekoga drugega.
Ko so nas preklopili na nove kable, so fantje od GVO stare porezali, nove pa slabo zvezali (ni bilo kontakta). Nekako sem jih uspel pravilno zvezati, tako da je ADSL deloval. So pa tudi na centrali nekaj zamočili ob preklopu kablov, tako da sem imel par dni telefonsko številko nekoga drugega.
@bostjank: jaz ne zahtevam od Telekoma ničesar. Tudi prvič slišim, da bi moral plačevati zato, da ne delajo neumnosti. Ali moram tudi Elektro podjetju plačati zato, da ne pride nek njihov monter in precvika kable?
In vodovodnemu, da ne prebijejo cevi?
Po mojem ne.
Več kot 4 leta smo na tej lokaciji in vseskozi je bilo vse OK; praktično v vseh teh letih nismo imeli 4 ure downtime-a.
Imamo server tudi v ZDA, vendar ne za mail.
Kaj pomeni redundanca mi je tudi znano, vendar mi nismo tako bogati, da bi si lahko privoščili zrcaljenje našega sistema na nadomestni lokaciji.
Če bo kdaj hiša zgorela, smo na to pripravljeni... in v takšni situaciji bodo tudi stranke razumele nekaj dnevni down-time, ker bi to bila pač izjemna situacija. Ampak en qurčev presekan kabel pa res ne sme povzročiti 5-dnevnega downtimea. Ne sme.
In prepričan sem, da so si nas malo sposodili, ker nismo njihova stranka.
Trdno prepričan.
Da zaključim: moj očitek Telekomu in GVO-ju je samo ta, da so precvikali kabel brez preverjanja. In ko smo problem prijavili, so bili preprosto jebivetrski, namesto, da bi rekli "ups, smo zajebali... dajmo hitro popravit"...
@Nimda: ja, tudi jaz nestrpno čakam na FTTH. In na 100/100 Mbps.
@dal: ne vem, kako je bilo prej, ker nisem nikoli gledal in preverjal kako gre kabel. Ampak, kot sem razumel GVO-jevce, je ta kabel visel po fasadi tiste hiše že prej in oni so ga samo precvikali, ker je tako zahteval lastnik hiše.
In vodovodnemu, da ne prebijejo cevi?
Po mojem ne.
Več kot 4 leta smo na tej lokaciji in vseskozi je bilo vse OK; praktično v vseh teh letih nismo imeli 4 ure downtime-a.
Imamo server tudi v ZDA, vendar ne za mail.
Kaj pomeni redundanca mi je tudi znano, vendar mi nismo tako bogati, da bi si lahko privoščili zrcaljenje našega sistema na nadomestni lokaciji.
Če bo kdaj hiša zgorela, smo na to pripravljeni... in v takšni situaciji bodo tudi stranke razumele nekaj dnevni down-time, ker bi to bila pač izjemna situacija. Ampak en qurčev presekan kabel pa res ne sme povzročiti 5-dnevnega downtimea. Ne sme.
In prepričan sem, da so si nas malo sposodili, ker nismo njihova stranka.
Trdno prepričan.
Da zaključim: moj očitek Telekomu in GVO-ju je samo ta, da so precvikali kabel brez preverjanja. In ko smo problem prijavili, so bili preprosto jebivetrski, namesto, da bi rekli "ups, smo zajebali... dajmo hitro popravit"...
@Nimda: ja, tudi jaz nestrpno čakam na FTTH. In na 100/100 Mbps.
@dal: ne vem, kako je bilo prej, ker nisem nikoli gledal in preverjal kako gre kabel. Ampak, kot sem razumel GVO-jevce, je ta kabel visel po fasadi tiste hiše že prej in oni so ga samo precvikali, ker je tako zahteval lastnik hiše.