Stran 1 od 3

[Naročil sem -> Imam] 1 / 1 + IP telefon

Objavljeno: 9. Apr 2006 ob 11:22
Napisal/-a zigomir
Preko obrazca za prijavo, sem včeraj 8. aprila samo izpolnil povpraševalni obrazec, da vidim če je prijava sploh možna.

Zglda imajo avtomatski sistem odgovarjanja na zahteve preko emaila. Tako da sem nekaj trenutkov za tem že dobil email, da njihova storitev pri nas ni mogoča.
Na osnovi vašega vpisa smo preverili možnost optimalnega delovanja storitev T-2 na vaši lokaciji. Ugotovili smo, da vam zaradi oddaljenosti od naše operativne centrale trenutno še ne moremo ponuditi storitev T-2.

Na lokaciji, kjer se nahaja vaš priključek, smo se zaradi obsega povpraševanja odločili, da postavimo novo kolokacijo. Postavitev kolokacije lahko traja več mesecev.
Sem z radovljice, in po zračni imam kakih 700m od centrale. Zdej je pa fora, da pri prijavi nisem mogel izbrati svoje ulice, ker je ni bilo na spisku. Tako sem izbral isto ime ulice iz Radencov (kjer t-2 še ni mogoč) in potem pustil ulico, preimenoval pa poštno številko in ime pošte.
Ker je sicer verjetno, da njihov sistem deluje na tak način da so bili upoštevani podatki iz Radencov se sprašujem kaj lahko naredim. Mail sem jim že odpisal, samo to bo najbrž trajalo. No, itak se mi ne mudi...

Kaj menite vi?

Objavljeno: 9. Apr 2006 ob 12:02
Napisal/-a gulikoza
Če ulice ni na spisku pomeni da je tudi Telekom nima v bazi. Stvar se dokaj zakomplicira, verjetno brez klicanja na helpdesk ne bo šlo. Sigurno je upoštevalo napačno ulico.

Objavljeno: 11. Apr 2006 ob 20:51
Napisal/-a zigomir
Humhm, to bi blo dobr, če bi videl kak T-2 delavec, da jih opozori, ker čene zato cela naša ulica + še katera ne more imet T-2-ja zarad te napake, če praviš da si siguren da je to tko. :roll:

Objavljeno: 12. Apr 2006 ob 08:52
Napisal/-a mitja_i
T-2 dobi podatke o razdalji od centrale od Telekoma. To je ta baza, s katero izbirajo kdo je oddaljen več kot 2 km ali trenutno 1500 m. T-2 dobi podatke o novih ulicah na vsakih par tednov.

Objavljeno: 12. Apr 2006 ob 16:24
Napisal/-a stajerc
Trenutno imam T-2 78 dni, v zadnjem tednu pa so se mi začele pojavljati neke težave. Linija je očitno začela padat. Ko kličem se sliši prekinjanje (požiranje črk), modem se nemalokrat restarta (sindrom utripajoče LINK lučke).

Zadevo sem takoj seveda prijavil na T-2, oni pa jo bodo (upam) posredovali naprej tehničnemu osebju.

Objavljeno: 18. Apr 2006 ob 02:48
Napisal/-a zigomir
Cjoj, kaj pišeš v "mojo" temo, k nima pet posto veze :roll:

No jaz jih bom danes klical kako je s to našo nesrečno ulico, upam da jih dobim na telefon...

Objavljeno: 19. Maj 2006 ob 18:42
Napisal/-a zigomir
So mi poslali pogodbo :) Problem je bil da sem jaz poizvedoval za Gregorčičevo ulico, v bazi je pa radovljiška opisana kot: "Ulica Simona Gregorčiča", hehe :)

Objavljeno: 21. Maj 2006 ob 12:02
Napisal/-a zigomir
Da uporabim svojo temo kot nek blog za potek priklopa na t-2 :)

16.5.2006 sem dobil domov pogodbo za podpisat.
20.5.2006 sem jim poslal podpisano pogodbo.

Objavljeno: 14. Jun 2006 ob 23:57
Napisal/-a zigomir
Skoraj po mesecu še nič odgovora. Edino menda kmalu po poslani pogodbi je klicala neka ženska s T-2 in povprašala za mojo cifro mobitela, pa jo ji je fotr dal, toj pa tut vse kar sej zgodlo do zdaj.

Sem pa slišal da že en sosed, ki je več oddaljen od centrale, že priklopljen...

Objavljeno: 15. Jun 2006 ob 09:34
Napisal/-a zigomir
Eh, samo da se spravim jamrat, hehe in me danes že kliče telekomovec da bodo 20. junija nam sklopili telefon. Torej, če bi blo vse tak ko mora naj bi me na taisti dan T-2 pršli priklopit, prnesl telefon, modem itn?

Bom jih za vsak slučaj še klical, kaj to kr na 0590 00000?

Objavljeno: 20. Jun 2006 ob 13:33
Napisal/-a zigomir
No, in je napočil 20. junij, ko nas je Telekom izklopil.
Včeraj je mati klicala na T-2 in so ji rekli, da bodo danes, ko nas Telekom izklopi, prišli ob 8:30 uredit zadevo, postavit telefon, modem, itn...

[edit]
No, pa se je le prikazal...in to kaj doma zaj najbol rabjo, ko še mene ni je pozabil...telefon kakopak. Bah :roll: Tak da to pride naknadno...upam da čimprej...

zajebancija

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 19:52
Napisal/-a mutni
novembra 2005 podpisal pogodbo za vdsl 1024/256
marca 2006 podpisal pogodbo za vdsl in ip telefon
maja dobim se eno pogodbo, poslem nazaj 15.maj
do sedaj niso se naredili poizvedbe..
klicarim usak dan gor
usak mi pove drugace'
kaj nardit?
use skupej ze izpade smesno
vsakic ko klicem( to se dogaja ze od 25.mja vsak drugi dan) mi recejo da dajo poizvedbo naprej
klicen naslednjic..mi povedo da poizvedba niti se bila dana naprej?
kaj bi naredili na mojem mestu

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 19:56
Napisal/-a slo
Kokrat boš še to napisu, nisem zabit hvala vidim če enkrat napišeš :roll:

Jaz bi se na tvojem mestu osebno tam oglasu pa povprašu kako je ali pa pač izbral drug ISP.

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 22:00
Napisal/-a mutni
ja se oproscam sam sm pol reku da nardim se nov topic
brez zamere
kaj ma morda kdo kaksno drugos tevilko za poklicat?
od administracije alpa kej tazga?

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 23:05
Napisal/-a slo
05 9000 002 To je kao tehnična pomoč nej bi vedl več od 05 9000 000 :?

Ni nikakršne zamere :lol: :wink: