Net+ISDN prekinjanje. Kaj sploh se narediti?
Objavljeno: 2. Maj 2007 ob 11:40
Oj,
celotna situacija s T-2 je, vsaj za nas, prav žalostna. Od naročila na prvi dan delovanja t-2.net, do priklopa je preteklo več kot 1 leto(!!).
Odločili smo se obdržati ISDN (če sem že jaz bil pripravljen riskirat z novim "rookie" ISPjem, starši definitivno niso bili pripravljeni kar tako na hitro zamenjat ponudnika telefonije).
Vse od prvega dne priklopa, se internetna povezava prekine, kadar kdo telefonira. Na helpdesku so ze večkrat obljubili, da bodo poslali nekoga, ki bo opravil meritve (čeprav ne vem kaj se bo potem dalo izboljšati, ker problem _NI_ v hišni napeljavi).
Na helpdesk sem klical trikrat, v enomesečnih intervalih, pa kljub vsakokratnemu začudenju s strani operaterja, češ "A že tok časa je od prijave, pa vas še niti poklical niso? Nemogoče!", po pol leta ni še nicesar.
Pisna interakcija je na podnu. Reklamacij ne jebejo pet posto, kot da niso ničesar prejeli. Celo, da so mi poslali z njihove strani podpisano pogodbo, sem moral fehtarit po telefonu.
Stanje z ISDN razcepniki je neznano: so ali pa niso. Odvisno koga poznas/koliko jamras očitno. Tako da prehod na T-2 telefon, kar naj bi pomagalo, četudi se opogumimo za tako hrabro potezo, ni nujno mogoč.
Ok, zdaj pa konec izlivanja žolča in h konkretnim vprašanjem.
Ali gre sploh še upati na to, da se bo v prihodnosti ISDN+VDSL situacija popravila (se bodo zamenjali tisti filtri, al karkoli pač že). Bo lahko mogoče VDSL2 pomagal?
Ali pa ostaneta le možnosti prekrižanja prstov, naročila T-2 telefonije in upanja na ISDN vmesnik oz. vrnitve na ADSL?
lp,
Jaka
celotna situacija s T-2 je, vsaj za nas, prav žalostna. Od naročila na prvi dan delovanja t-2.net, do priklopa je preteklo več kot 1 leto(!!).
Odločili smo se obdržati ISDN (če sem že jaz bil pripravljen riskirat z novim "rookie" ISPjem, starši definitivno niso bili pripravljeni kar tako na hitro zamenjat ponudnika telefonije).
Vse od prvega dne priklopa, se internetna povezava prekine, kadar kdo telefonira. Na helpdesku so ze večkrat obljubili, da bodo poslali nekoga, ki bo opravil meritve (čeprav ne vem kaj se bo potem dalo izboljšati, ker problem _NI_ v hišni napeljavi).
Na helpdesk sem klical trikrat, v enomesečnih intervalih, pa kljub vsakokratnemu začudenju s strani operaterja, češ "A že tok časa je od prijave, pa vas še niti poklical niso? Nemogoče!", po pol leta ni še nicesar.
Pisna interakcija je na podnu. Reklamacij ne jebejo pet posto, kot da niso ničesar prejeli. Celo, da so mi poslali z njihove strani podpisano pogodbo, sem moral fehtarit po telefonu.
Stanje z ISDN razcepniki je neznano: so ali pa niso. Odvisno koga poznas/koliko jamras očitno. Tako da prehod na T-2 telefon, kar naj bi pomagalo, četudi se opogumimo za tako hrabro potezo, ni nujno mogoč.
Ok, zdaj pa konec izlivanja žolča in h konkretnim vprašanjem.
Ali gre sploh še upati na to, da se bo v prihodnosti ISDN+VDSL situacija popravila (se bodo zamenjali tisti filtri, al karkoli pač že). Bo lahko mogoče VDSL2 pomagal?
Ali pa ostaneta le možnosti prekrižanja prstov, naročila T-2 telefonije in upanja na ISDN vmesnik oz. vrnitve na ADSL?
lp,
Jaka