T2 in njihov odnos do naročnikov

Splošni pogovori o T-2
darkdog
Nadebudnež
Prispevkov: 376
Pridružen: 29. Apr 2006 ob 14:28
T-2: Že imam
Paket: T4 optika + 2x sim
Kraj: okolica Kranja

T2 in njihov odnos do naročnikov

Odgovor Napisal/-a darkdog » 7. Maj 2007 ob 17:49

Zadeva je takšna,da sem pred kratkim (prejšnji mesec ugotovil) da mi na računu zaračunavajo tudi storitev,katere nimam naročene,ampak sem jo do sedaj plačeval. Vodijo nam naročnino za 2-5 telefonski priključek,čeprav imam samo en IP telefon ter eno številko in tudi na pogodbi ni drugače označeno - torej popolnoma vaša napaka!

Ker sem prejšnji mesec ugotovil,da me po suhem malce obračajo,sem jim poslal dopis + priloga fotokopije pogodbe,kjer sem jih opozoril na njihovo napako in da jo odpravijo (poslano je bilo dne 16.04.2007) No danes 07.05.2007 pridem domov,me pričaka pošta od t-2,jo odprem in zagledam račun za mesec april 2007,seveda še vedno gor storitev,katere nimamo nikjer naročene!!

Kaj ste res čisto zgubljeni,da ne znate odpraviti napake,katera je nastala popolnoma na vaši strani,vas opozorimo ampak da bi spremenili,to pa ne!!

In kaj mi še preostane,oz. kaj naj naredim da boste spedenali tako,kot mora biti. Se moram res najaviti pri direktorju in vse nekam poslati.

Ker to kar počnete res ni ogled nekega podjetja. Kakorkoli,tukaj na forumu vas je kar nekaj oseb iz podjetja T-2 in vam sporočam,da imam te neresnosti iz vaše strani počasi že dovolj,in če ne odpravite svoje napake,mi ne preostane drugega,kot da zgodbo povem še na drugih koncih!

Lp

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 7. Maj 2007 ob 18:02

Lahko mi daš recimo svojo številko priključka na Zasebna sporočila in bo najhitreje urejeno! Po mojem se tvoja reklamacija še rešuje (odnosno ni še prišla na vrsto)...
Optika 100/10

crazy1000
Uporabnik
Prispevkov: 29
Pridružen: 12. Jun 2006 ob 14:39
T-2: Že imam
Paket: 10/2
Kraj: ptuj

nisi edini ki imaš probleme

Odgovor Napisal/-a crazy1000 » 8. Maj 2007 ob 13:28

jaz rešujem probleme z T-2 http://www.temza.si/pointer.htm

Uporabniški avatar
toni
Guru
Prispevkov: 775
Pridružen: 29. Dec 2006 ob 15:22
T-2: Že imam
Paket: T4 Optika
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a toni » 8. Maj 2007 ob 17:02

Darkdog, nč bat, še bo trajalo. Men rešujejo reklamacije že od lanskega maja in junija. Jutr pošljemo odgovor, jutr sigurno :shock: !! In tako se je obrnilo eno leto in še ni odgovora.
S časom se vsega privadiš :lol: :lol: :roll:

Uporabniški avatar
mahi
Legenda
Prispevkov: 1217
Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
T-2: Že imam
Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
Kraj: Portorož

Odgovor Napisal/-a mahi » 9. Maj 2007 ob 08:54

Ja, administracija jim res šepa. Sam sem ene probleme glede napačnega naslova za pošiljanje računov reševal 5 mesecev. In po 5 mesecih sem problem omenil tu gor in takoj je bilo odpravljeno.
Slika

Uporabniški avatar
pack
Legenda
Prispevkov: 1037
Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
T-2: Že imam
Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a pack » 10. Maj 2007 ob 10:42

Dejmo, T-2jevci, sej znate boljš. A je res tako težko poenotit ljudi na administraciji, da bi vsaj govorili eno in isto??

Kličemo "službo pomoči", bi radi finance, in prijazen gospodič izjavi, da pa on ne more dat nobene številke, tudi od faksa ne. Halo?? Firma tukaj, ne Janez s polja, ki ne ve, zakaj že kliče. Pa to sploh ne bi smelo met veze.

"Dejte probat na tisto 001." Probamo na to osnovno faks številko poslat: številka ne obstaja. Še enkrat pokličemo na klicni center, se oglasi ta drugi fantič, mu povemo, da ta osnovni faks ne dela, proba tudi sam in res "verjetno nekaj ne dela", takoj zatem brez problema izusti faks številko direktno od financ. Faks poslan. Čez 10 min tudi osnovni faks (001) deluje. "Ok, kaj se grejo?" Pokličemo še enkrat z namenom oddati feedback nezadovoljne stranke (prisluhniti stranki je dandanes baje ključnega pomena), pa se javi (verjetno ta prvi sogovornik) in ti vrže tako ven, da ti ni nič jasno:

Komentar zaposlenega na administraciji predlagam za izjavo tedna:

"Če nas boste pa 20x poklicala, bo vsak kej drugače povedal."
Slika
Za počitnice varčujem pri T2!

Uporabniški avatar
Flux
Faca
Prispevkov: 138
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 11:16
T-2: Še nimam
Paket: Adsl 2+ 10/1
Kraj: Ljubljana -Brod
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Flux » 10. Maj 2007 ob 10:49

Ahaha :lol:

wifi4all
Navdušenec
Prispevkov: 640
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:29
T-2: Že imam
Paket: 1/256
Kraj: Koseze

Odgovor Napisal/-a wifi4all » 10. Maj 2007 ob 23:09

sej to se dogaja na vseh help deskih... 100 ljudi, 100 odgovorov...

kaksne odgovore sem ze jst dozivel na siolu... tm so pa res kekci

Uporabniški avatar
pack
Legenda
Prispevkov: 1037
Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
T-2: Že imam
Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a pack » 11. Maj 2007 ob 01:25

Kaj pa vem, SiOLovega helpdeska prav veliko res nisem rabil, ker je vse delalo, kar se ADSLja tiče, in sem bil zadovoljna stranka, če damo ceno na stran. Sicer je pa vedno tko, da z dobro storitvijo lažje požreš višjo ceno, kot pa nižjo ceno upravičit s katastrofalno... :wink:
Slika
Za počitnice varčujem pri T2!

Jaka34
Znanec
Prispevkov: 56
Pridružen: 26. Okt 2006 ob 08:23
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant - FTTH
Kraj: Otočec

Odgovor Napisal/-a Jaka34 » 24. Maj 2007 ob 16:14

Evo moja izkušnja.

Pri T-2 imam naročen internet, 10/10 in vse deluje tako kot je treba. Cca. 14 dni nazaj so po našem bloku končno razpeljali optiko. Že naslednji dan po razpeljavi me je v nabiralniku čakal reklamni letak, ki me je pozival naj se priključim na optiko. Na letaku je bila navedena kontaktna številka, ki sem jo seveda tudi z veseljem poklical. Z osebo, ki se mi je na telefon oglasila sem se dogovoril za eventuelni obisk še isti dan (sobota) oz. v ponedeljek. V soboto obiska nisem dočakal prav tako pa ga nisem dočakal v ponedeljek. Sem ga pa zato v torek. Agentu sem povedal kaj želim, on pa si je vse lepo zabeležil in mi povedal, da mi bodo v podpis poslali aneks k moji obstoječi pogodbi. Ko po sedmih dneh po pošti še vedno nisem dobil aneksa sem poklical na klicni center. Tam, na moje veliko začudenje, o kakšnem naročilu optike z moje strani niso vedeli nič. Še bolj smešno je to, da sem potreboval kar nekaj časa, da sem osebo na drugi strani žice sploh prepričal, da sem naročnik njihovih storitev (kao sem preklical naročilo). Ko sem ji to končno dopovedal in to argumentiral s plačevanjem njihovih položnic, sem še enkrat ponovil moje želje glede optike. Zapisala si jih je in mi obljubila pogodbo oz. aneks po pošti. Včeraj me je poklicala neka druga ženska iz T-2 in mi rekla, da mi pogodbe ne bodo pošiljali in da bi bilo najbolje in tudi najhitreje, če bi se oglasil kar na njihovi poslovni enoti v Šiški oz. v Črnučah. O.K. sem si mislil, mogoče ima pa ženska prav. Itak je njihova enota v Šiški od mojega doma odaljena le nekaj 100 metrov. No, danes sem jih obiskal in nisem opravil nič. Razlog za neuspeh je bil banalen. Nisem imel kopije svoje davčne številke. Da se razumemo, davčno številko vem na pamet in sem jo fantu v enoti tudi želel povedati, vendar je zahteval kopijo. Sam originala, torej tistega rumenega listka, ki smo ga dobil nevemvečkaterega leta, že vsaj desetletje nimam. Zaradi tega tudi še nikjer nisem imel problemov. Povsod so se zadovoljili zgolj s številko, po papirju pa me v vseh teh letih ni vprašal še prav nihče.

Če bo tole kdo bral me zanima, zakaj je temu tako in kdo si je to neumnost sploh izmislil? Zanima me tudi, če se lahko temu kako izognem, saj se mi res ne da hoditi po davčnih uradih iz zahtevati kopijo številke. Verjetno bi moral kopijo tudi plačati, pa še izgubil oz. založil bom tisti listek.

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 24. Maj 2007 ob 16:37

Kopija obvestila rabiš zato, da lahko skleneš pogodbo. Če nimaš, je ne moreš sklenit. Je to dovolj dober razlog, da si jo nabaviš?
Gre pa za to, da je to dokument, ki ima štempelj uradnega organa in tvoje ime, kar lahko dokazuje identiteto v primeru sklenitve pogodbe in prenosa številke.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

Uporabniški avatar
Flux
Faca
Prispevkov: 138
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 11:16
T-2: Še nimam
Paket: Adsl 2+ 10/1
Kraj: Ljubljana -Brod
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Flux » 24. Maj 2007 ob 16:53

A osebni dokument ni dovolj?

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 24. Maj 2007 ob 17:07

Osebnih dokumentov po odločbi informacijske pooblaščenke T-2 ne more (sme) hranit.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

Jaka34
Znanec
Prispevkov: 56
Pridružen: 26. Okt 2006 ob 08:23
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant - FTTH
Kraj: Otočec

Odgovor Napisal/-a Jaka34 » 24. Maj 2007 ob 17:09

mitja_i napisal/-a:Kopija obvestila rabiš zato, da lahko skleneš pogodbo. Če nimaš, je ne moreš sklenit. Je to dovolj dober razlog, da si jo nabaviš?
Gre pa za to, da je to dokument, ki ima štempelj uradnega organa in tvoje ime, kar lahko dokazuje identiteto v primeru sklenitve pogodbe in prenosa številke.
Amapk jaz pogodbo že imam in T-2 ima že vse moje podatke, vključno z davčno številko. :? Potrebno je napisati samo aneks k obstoječi pogodbi.

Ko sem prejšnje leto pogodbo sklepal za VDSL, mi ni bilo potrebno pošiljati nobene kopije davčne številke. Mislim pa, da sem moral poslati fotokopijo moje osebne izkaznice, s katero se ravno tako lahko dokaže moja identiteta.

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 24. Maj 2007 ob 17:13

Tako, odločba je stara 3-4 mesece. Pri vsakem aneksu je potreben dokument kopija davčne številke.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

Odgovori