Stran 1 od 3

T2 in njihov odnos do naročnikov

Objavljeno: 7. Maj 2007 ob 17:49
Napisal/-a darkdog
Zadeva je takšna,da sem pred kratkim (prejšnji mesec ugotovil) da mi na računu zaračunavajo tudi storitev,katere nimam naročene,ampak sem jo do sedaj plačeval. Vodijo nam naročnino za 2-5 telefonski priključek,čeprav imam samo en IP telefon ter eno številko in tudi na pogodbi ni drugače označeno - torej popolnoma vaša napaka!

Ker sem prejšnji mesec ugotovil,da me po suhem malce obračajo,sem jim poslal dopis + priloga fotokopije pogodbe,kjer sem jih opozoril na njihovo napako in da jo odpravijo (poslano je bilo dne 16.04.2007) No danes 07.05.2007 pridem domov,me pričaka pošta od t-2,jo odprem in zagledam račun za mesec april 2007,seveda še vedno gor storitev,katere nimamo nikjer naročene!!

Kaj ste res čisto zgubljeni,da ne znate odpraviti napake,katera je nastala popolnoma na vaši strani,vas opozorimo ampak da bi spremenili,to pa ne!!

In kaj mi še preostane,oz. kaj naj naredim da boste spedenali tako,kot mora biti. Se moram res najaviti pri direktorju in vse nekam poslati.

Ker to kar počnete res ni ogled nekega podjetja. Kakorkoli,tukaj na forumu vas je kar nekaj oseb iz podjetja T-2 in vam sporočam,da imam te neresnosti iz vaše strani počasi že dovolj,in če ne odpravite svoje napake,mi ne preostane drugega,kot da zgodbo povem še na drugih koncih!

Lp

Objavljeno: 7. Maj 2007 ob 18:02
Napisal/-a T2_Delavec
Lahko mi daš recimo svojo številko priključka na Zasebna sporočila in bo najhitreje urejeno! Po mojem se tvoja reklamacija še rešuje (odnosno ni še prišla na vrsto)...

nisi edini ki imaš probleme

Objavljeno: 8. Maj 2007 ob 13:28
Napisal/-a crazy1000
jaz rešujem probleme z T-2 http://www.temza.si/pointer.htm

Objavljeno: 8. Maj 2007 ob 17:02
Napisal/-a toni
Darkdog, nč bat, še bo trajalo. Men rešujejo reklamacije že od lanskega maja in junija. Jutr pošljemo odgovor, jutr sigurno :shock: !! In tako se je obrnilo eno leto in še ni odgovora.
S časom se vsega privadiš :lol: :lol: :roll:

Objavljeno: 9. Maj 2007 ob 08:54
Napisal/-a mahi
Ja, administracija jim res šepa. Sam sem ene probleme glede napačnega naslova za pošiljanje računov reševal 5 mesecev. In po 5 mesecih sem problem omenil tu gor in takoj je bilo odpravljeno.

Objavljeno: 10. Maj 2007 ob 10:42
Napisal/-a pack
Dejmo, T-2jevci, sej znate boljš. A je res tako težko poenotit ljudi na administraciji, da bi vsaj govorili eno in isto??

Kličemo "službo pomoči", bi radi finance, in prijazen gospodič izjavi, da pa on ne more dat nobene številke, tudi od faksa ne. Halo?? Firma tukaj, ne Janez s polja, ki ne ve, zakaj že kliče. Pa to sploh ne bi smelo met veze.

"Dejte probat na tisto 001." Probamo na to osnovno faks številko poslat: številka ne obstaja. Še enkrat pokličemo na klicni center, se oglasi ta drugi fantič, mu povemo, da ta osnovni faks ne dela, proba tudi sam in res "verjetno nekaj ne dela", takoj zatem brez problema izusti faks številko direktno od financ. Faks poslan. Čez 10 min tudi osnovni faks (001) deluje. "Ok, kaj se grejo?" Pokličemo še enkrat z namenom oddati feedback nezadovoljne stranke (prisluhniti stranki je dandanes baje ključnega pomena), pa se javi (verjetno ta prvi sogovornik) in ti vrže tako ven, da ti ni nič jasno:

Komentar zaposlenega na administraciji predlagam za izjavo tedna:

"Če nas boste pa 20x poklicala, bo vsak kej drugače povedal."

Objavljeno: 10. Maj 2007 ob 10:49
Napisal/-a Flux
Ahaha :lol:

Objavljeno: 10. Maj 2007 ob 23:09
Napisal/-a wifi4all
sej to se dogaja na vseh help deskih... 100 ljudi, 100 odgovorov...

kaksne odgovore sem ze jst dozivel na siolu... tm so pa res kekci

Objavljeno: 11. Maj 2007 ob 01:25
Napisal/-a pack
Kaj pa vem, SiOLovega helpdeska prav veliko res nisem rabil, ker je vse delalo, kar se ADSLja tiče, in sem bil zadovoljna stranka, če damo ceno na stran. Sicer je pa vedno tko, da z dobro storitvijo lažje požreš višjo ceno, kot pa nižjo ceno upravičit s katastrofalno... :wink:

Objavljeno: 24. Maj 2007 ob 16:14
Napisal/-a Jaka34
Evo moja izkušnja.

Pri T-2 imam naročen internet, 10/10 in vse deluje tako kot je treba. Cca. 14 dni nazaj so po našem bloku končno razpeljali optiko. Že naslednji dan po razpeljavi me je v nabiralniku čakal reklamni letak, ki me je pozival naj se priključim na optiko. Na letaku je bila navedena kontaktna številka, ki sem jo seveda tudi z veseljem poklical. Z osebo, ki se mi je na telefon oglasila sem se dogovoril za eventuelni obisk še isti dan (sobota) oz. v ponedeljek. V soboto obiska nisem dočakal prav tako pa ga nisem dočakal v ponedeljek. Sem ga pa zato v torek. Agentu sem povedal kaj želim, on pa si je vse lepo zabeležil in mi povedal, da mi bodo v podpis poslali aneks k moji obstoječi pogodbi. Ko po sedmih dneh po pošti še vedno nisem dobil aneksa sem poklical na klicni center. Tam, na moje veliko začudenje, o kakšnem naročilu optike z moje strani niso vedeli nič. Še bolj smešno je to, da sem potreboval kar nekaj časa, da sem osebo na drugi strani žice sploh prepričal, da sem naročnik njihovih storitev (kao sem preklical naročilo). Ko sem ji to končno dopovedal in to argumentiral s plačevanjem njihovih položnic, sem še enkrat ponovil moje želje glede optike. Zapisala si jih je in mi obljubila pogodbo oz. aneks po pošti. Včeraj me je poklicala neka druga ženska iz T-2 in mi rekla, da mi pogodbe ne bodo pošiljali in da bi bilo najbolje in tudi najhitreje, če bi se oglasil kar na njihovi poslovni enoti v Šiški oz. v Črnučah. O.K. sem si mislil, mogoče ima pa ženska prav. Itak je njihova enota v Šiški od mojega doma odaljena le nekaj 100 metrov. No, danes sem jih obiskal in nisem opravil nič. Razlog za neuspeh je bil banalen. Nisem imel kopije svoje davčne številke. Da se razumemo, davčno številko vem na pamet in sem jo fantu v enoti tudi želel povedati, vendar je zahteval kopijo. Sam originala, torej tistega rumenega listka, ki smo ga dobil nevemvečkaterega leta, že vsaj desetletje nimam. Zaradi tega tudi še nikjer nisem imel problemov. Povsod so se zadovoljili zgolj s številko, po papirju pa me v vseh teh letih ni vprašal še prav nihče.

Če bo tole kdo bral me zanima, zakaj je temu tako in kdo si je to neumnost sploh izmislil? Zanima me tudi, če se lahko temu kako izognem, saj se mi res ne da hoditi po davčnih uradih iz zahtevati kopijo številke. Verjetno bi moral kopijo tudi plačati, pa še izgubil oz. založil bom tisti listek.

Objavljeno: 24. Maj 2007 ob 16:37
Napisal/-a mitja_i
Kopija obvestila rabiš zato, da lahko skleneš pogodbo. Če nimaš, je ne moreš sklenit. Je to dovolj dober razlog, da si jo nabaviš?
Gre pa za to, da je to dokument, ki ima štempelj uradnega organa in tvoje ime, kar lahko dokazuje identiteto v primeru sklenitve pogodbe in prenosa številke.

Objavljeno: 24. Maj 2007 ob 16:53
Napisal/-a Flux
A osebni dokument ni dovolj?

Objavljeno: 24. Maj 2007 ob 17:07
Napisal/-a mitja_i
Osebnih dokumentov po odločbi informacijske pooblaščenke T-2 ne more (sme) hranit.

Objavljeno: 24. Maj 2007 ob 17:09
Napisal/-a Jaka34
mitja_i napisal/-a:Kopija obvestila rabiš zato, da lahko skleneš pogodbo. Če nimaš, je ne moreš sklenit. Je to dovolj dober razlog, da si jo nabaviš?
Gre pa za to, da je to dokument, ki ima štempelj uradnega organa in tvoje ime, kar lahko dokazuje identiteto v primeru sklenitve pogodbe in prenosa številke.
Amapk jaz pogodbo že imam in T-2 ima že vse moje podatke, vključno z davčno številko. :? Potrebno je napisati samo aneks k obstoječi pogodbi.

Ko sem prejšnje leto pogodbo sklepal za VDSL, mi ni bilo potrebno pošiljati nobene kopije davčne številke. Mislim pa, da sem moral poslati fotokopijo moje osebne izkaznice, s katero se ravno tako lahko dokaže moja identiteta.

Objavljeno: 24. Maj 2007 ob 17:13
Napisal/-a mitja_i
Tako, odločba je stara 3-4 mesece. Pri vsakem aneksu je potreben dokument kopija davčne številke.