Čakajoči klic
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Čakajoči klic
Preveril sem pri sosedu:stary napisal/-a:A se samo meni zdi al na T-2 telefoniji ni čakajočega klica?
Call waiting dela, ampak ga je treba izrecno zahtevati na helpdesk.
Optika 100/10
-
- Novinec
- Prispevkov: 18
- Pridružen: 25. Mar 2006 ob 03:14
- T-2: Že imam
- Paket: 1/256
- Kraj: Ljubljana
Re: Čakajoči klic
A je to 100&? Ker meni na helpdesku zagotavljajo, da cakajoc klic se ni mozen?Navadni Nimda napisal/-a:Preveril sem pri sosedu:stary napisal/-a:A se samo meni zdi al na T-2 telefoniji ni čakajočega klica?
Call waiting dela, ampak ga je treba izrecno zahtevati na helpdesk.
LP, Gasper
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Čakajoči klic
No, danes sem se spravil testirat, kako deluje čakajoči klic, ki so mi ga vklopili na mojo pisno zahtevo. O tem, da so vklopili, me niso pisno prav nič obvestili, ne po mailu in ne kako drugače, čeprav bi se spodobilo, da bi takšne spremembe malo dokumentirali.
Kljub vsemu pa moram zavpiti tole:
ČAKAJOČI KLIC PRI T2 IP TELEFONIJI JE SRAMOTA, KATASTROFA itd...
Zdaj mi je tudi jasno, zakaj ga imajo po defaultu raje izklopljenega in zakaj so se ga toliko časa raje izogibali.
Navajen (morda je bolje reči razvajen ...) od ISDNja in GSMa sem, da me med pogovorom, ko me pokliče kdo tretji, telefon jasno opozori, da me čaka še en klic in na displaju tudi pokaže indentiteto čakajočega klica, tu pa...
V slušalki sramežljivo nekajkrat bipne, na display-u telefona pa - NIČ!!!
Tako ne veš, kdo te kliče, ne med pogovorom in ne kasneje, ko zaključiš svoj prvotni pogovor. Ni ne na seznamu neodgovorjenih klicev, ne v kaki drugi listi. Totalno neuporabno in v bistvu še slabše, če bi bila ta storitev izklopljena: tako bi vsaj klicatelj slišal, da je zasedeno in bi poklical kasneje, tako pa ne ve, da njegovega klica nisem opazil in ga ne bom mogel poklicati nazaj.
Čakajoči klic je seveda osnova za konferenčne zveze in še morda kaj in sem si mislil, da je kriv moj BELCO IP telefonski aparat, zato sem seveda poklical na T2jev helpdesk, da mi potrdijo, da je za to potrebno imeti boljši telefon.
A se je izkazalo, da ni vzrok telefon, pač pa njihov čakajoči klic ne zna prikazati identitete klicočega. In me je njihov "strokovnjak" na helpdesku poskusil prepričati, da tega skoraj nihče ne uporablja.
Škoda, zares škoda. ISDN je zastarela tehnologija, ampak T2jeva telefonija je žal še krepko zadaj.
Kljub vsemu pa moram zavpiti tole:
ČAKAJOČI KLIC PRI T2 IP TELEFONIJI JE SRAMOTA, KATASTROFA itd...
Zdaj mi je tudi jasno, zakaj ga imajo po defaultu raje izklopljenega in zakaj so se ga toliko časa raje izogibali.
Navajen (morda je bolje reči razvajen ...) od ISDNja in GSMa sem, da me med pogovorom, ko me pokliče kdo tretji, telefon jasno opozori, da me čaka še en klic in na displaju tudi pokaže indentiteto čakajočega klica, tu pa...
V slušalki sramežljivo nekajkrat bipne, na display-u telefona pa - NIČ!!!
Tako ne veš, kdo te kliče, ne med pogovorom in ne kasneje, ko zaključiš svoj prvotni pogovor. Ni ne na seznamu neodgovorjenih klicev, ne v kaki drugi listi. Totalno neuporabno in v bistvu še slabše, če bi bila ta storitev izklopljena: tako bi vsaj klicatelj slišal, da je zasedeno in bi poklical kasneje, tako pa ne ve, da njegovega klica nisem opazil in ga ne bom mogel poklicati nazaj.
Čakajoči klic je seveda osnova za konferenčne zveze in še morda kaj in sem si mislil, da je kriv moj BELCO IP telefonski aparat, zato sem seveda poklical na T2jev helpdesk, da mi potrdijo, da je za to potrebno imeti boljši telefon.
A se je izkazalo, da ni vzrok telefon, pač pa njihov čakajoči klic ne zna prikazati identitete klicočega. In me je njihov "strokovnjak" na helpdesku poskusil prepričati, da tega skoraj nihče ne uporablja.
Škoda, zares škoda. ISDN je zastarela tehnologija, ampak T2jeva telefonija je žal še krepko zadaj.