Stran 1 od 2

Čakajoči klic

Objavljeno: 10. Apr 2006 ob 21:40
Napisal/-a stary
A se samo meni zdi al na T-2 telefoniji ni čakajočega klica?

Objavljeno: 10. Apr 2006 ob 22:55
Napisal/-a stajerc
Za klic na čakanju izberi HOLD na telefonu, ali pa pritisni ** med klicem. Kar se pa tiče aktivne linije in dodatnega klica na aktivno linijo je pa omogočen !

Objavljeno: 11. Apr 2006 ob 17:41
Napisal/-a orbter
stajerc napisal/-a:Za klic na čakanju izberi HOLD na telefonu, ali pa pritisni ** med klicem. Kar se pa tiče aktivne linije in dodatnega klica na aktivno linijo je pa omogočen !
Čakajoči klic "Call waiting" na T-2 še vedno ne dela! Vsaj nikomur, ki ga jaz poznam ne. Vsi že nekajkrat klicali na T-2 in vedno isti odgovor: najprej da to seveda dela, ko poveš, da to še nikoli ni delalo pri njih pa ugotovijo, da res še ni software popravljen.

Objavljeno: 12. Apr 2006 ob 16:21
Napisal/-a stajerc
Pravkar sem se pogovarjal s T-2 (splošne info).

Glede čakajočega klica mi ni znal nič povedat. dejal je le, da bo posredoval naprej. Je pa verjetno zaradi sofrware-a tako.

Objavljeno: 14. Apr 2006 ob 19:23
Napisal/-a orbter
stajerc napisal/-a:Pravkar sem se pogovarjal s T-2 (splošne info).

Glede čakajočega klica mi ni znal nič povedat. dejal je le, da bo posredoval naprej. Je pa verjetno zaradi sofrware-a tako.
Jaz vztrajno reklamiram naročnino na telefon ker ne delajo vse storitve, ki so omenjene v pogodbi. Med drugim tudi Call waiting. Danes pa sem dobil pismo na reklamacijo, da moram Call waiting naročiti in da so mi storitev vklopili.

AMPAK

Če bi delalo, in je treba naročiti bi to lahko povedali tehniki v vsaj enem izmed N klicev zaradi tega.
Kljub temu, da so me "kao" naročili nanj, še vedno ne dela :-)

Spodaj je bil podpisan sam Turk. Očitno še sam ne ve kaj dela in kaj ne...

Objavljeno: 14. Apr 2006 ob 19:29
Napisal/-a mitja_i
ker ne delajo vse storitve, ki so omenjene v pogodbi.
No, a mi poveš točno katere storitve pa pišejo na pogodbi, ki si jo ti podpisal? Jaz sem vidil samo pogodbo, na kateri piše Naročam: širokopasovni dostop, telefonijo T-2, Televizija. Nič ne piše o call waitingu...

Objavljeno: 14. Apr 2006 ob 21:56
Napisal/-a orbter
mitja: Na njihovi strani so objavljeni splošni pogoji družbe T-2 (http://www.t-2.net/docs/pogoji_20051202.pdf), kjer v 16. členu piše, da T-2 naročniku zagotavlja:
- čakajoči klic (CW)
- tri točkovno konferenčno zvezo

Nobena od teh storitev NE dela, kar pomeni, da T-2 ne izpolnjuje svojih lastnih splošnih pogojev...

Pred kratkim sem poslal že tretjo reklamacijo in očitno se jim ne zdi vredno niti, da bi odpravili težave, niti da bi odpisali na maile poslane na prijavo napak, pač pa vztrajajo pri tem, da vse deluje, medtem ko njihovi tehniki na 0590 00 002 potrdijo, da gre res za težavo in da bo odpravljena v kratkem (traja namreč že 4. mesec kar sem priklopljen, verjetno pa so težave bile tudi že prej).

Objavljeno: 16. Apr 2006 ob 15:10
Napisal/-a stajerc
Zanima me, kam se lahko pritožim, da bodo začeli migat. razmišljam že o kakem inšpektoratu, ker to, kar se pa t2-jevci grejo je pa nesramno. Pravkar sem spisal dopis, ki ga bom faxiral v Ljubljano. Glede na to, da mi skačejo po glavi že od samega začetka, sem odločen prestopiti h konkurenci :roll:

Objavljeno: 16. Apr 2006 ob 15:58
Napisal/-a T2_Delavec
Orbter - v splošnih pogojih piše da "nudi", ne da "zagotavlja".
Vsaj malo pismenemu je razlika jasna že iz orbite. :mrgreen:

Objavljeno: 16. Apr 2006 ob 23:59
Napisal/-a stajerc
Piše pa tudi, da bodo zagotavljali ponudbo storitev v dogovorjeni oziroma predpisani kvaliteti. Če plačujem naročnino, potem želim 100%. Tudi telekom NUDI to storitev :roll:

Objavljeno: 17. Apr 2006 ob 06:49
Napisal/-a T2_Delavec
To imaš pa prav! :wink:

Objavljeno: 17. Apr 2006 ob 10:55
Napisal/-a orbter
V vsakem primeru to ne zgleda resno. Helpdesk pravi eno, Turk na dopisih drugo...

Objavljeno: 17. Apr 2006 ob 14:23
Napisal/-a stajerc
V vsakem primeru bodo dobili jutri zjutraj čestitko iz Maribora. Šele zdaj vidim, kako so neresni v svojih namenih. Bom pač samo poravnal nesporni del računa :wink:

Objavljeno: 17. Apr 2006 ob 14:42
Napisal/-a T2_Delavec
V vsakem primeru gremo lahko na kateregakoli drugega operaterja, če nam tu ne paše. Meni osebno dol maha za call waiting in ostajam pri T-2. 8)

Objavljeno: 17. Apr 2006 ob 16:22
Napisal/-a stajerc
ma pun kufer mam takih nesposobnežev, kot so tam, najprej rabijo za priklop nevemkoliko časa, se zgovarjajo na telekom to, telekeom ono, apek to, apek ono. Vsi so krivi, samo cerkveni t-2 NE.Pol mi priklopijo pokvarjen switch, pošljejo montera, ki nezna ping napisat, kliče drugega monterja kako se pride do comand prompt, nemorem uporabljat net in telefon hkrati, ampak morem na switch preklapljat, pol mi končno zrihtajo zadevo, zaprosim za dodatno številko za PSTN rabijo pof**** mesec dni da mi sporočijo da ni bil dopis podpisan po 100 interveniranjih, dopisih. Se razpizdim, grem na storitveni center v Lj, so sladki in prijazni, zadevo uredijo takoj. Ko mislim, da je vsega konec, pa še internet včasih obupno deluje, tehnična pomoč je za njih to, da ti rečejo "a ste že probal modem resetirat?" - "ja bom jaz to našemu tehniku posredovala"

NAJ GREJO ZA PEKE NESPOSOBNEŽI :evil: Grem k operaterju, ki je bolj poceni, bolj hiter, bolj kvaliteten!

Tak, da ne mi palamudit kaj lahko v vsakem primeru naredim !