Stran 1 od 3

Katastrofa!!

Objavljeno: 31. Maj 2007 ob 23:54
Napisal/-a uporabnik_6
Hey vsi,

23. maja mi je crknil ta glavni vod (tista ta plavo utirpajoča naprava).

Kličem takoj gor v prelestni Maribor, najprej me ena totalno zelena deklica neki sprašuje tam brez veze in potem ji kapne, da
bi bilo morda bolje, če me veže na tehnično pomoč.
(ja, moja napaka, lahko bi že sam poklical direkt).

No, tip mi tam potem mirno razloži, da je verjetno šel vod, previrla sva še vse kable, dal mi je 10 min časa da to preverim, poklical me je nazaj (pohvalno!) in potem rekel, da bodo poslali mojstra z novo napravo.

In potem tip iskreno reče: "Hja tle smo še malo počasni".
Nisem štekal, kaj se tip gre...

No, zdej, 8 dni po tem klicu jst še vedno brez telefona in faxa oz. lahko imam priklopljeno le internet ali tel. & fax.

Mislim, pa kje živimo? V Albaniji ali morda v Kongu?

Totalna neresnost in pomanjkanje profesionalizma!

Tko da, tisti, ki ste novi, pripravite se na grenke trenutke pri T2-ju.
Dokler zadeva dela, dela recimo ne 90% v redu, ko pa kej zaškripa boste pa prepuščeni na milost in nemilost nesposobnosti podjetje T2.

Odpirarm novo pisarno in ni šans da kupim telefonijo in internet pri T2-ju ej!
Ni šans.

Stay away from T2!!

eh.

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 08:10
Napisal/-a dal
Lahko bi naredili tako, kot imajo narejeno spletne trgovine - da ti pošljejo novo napravo po hitri pošti, zraven je kuverta, v kateri vrneš nazaj pokvarjeno napravo. Tako je problem rešen naslednji delovni dan, stroški poštnine pa so bistveno manjši, kot ura dela in kilometrina mojstra.

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 08:20
Napisal/-a Malkec
dal: Sej to se dela, samo ne za vse naprave.

uporabnik: Pošlji mi podatke na privatno sporočilo in bom pogledal kje se je ustavilo.

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 09:03
Napisal/-a zlatorog
Fantje prvo se takoj obrnite na HD in na forum. Tako bo zadeva stekla veliko hitreje. Ker lahko vsak poda svojo izkušnjo kako je rešeli določen problem.

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 10:36
Napisal/-a uporabnik_6
Malkec napisal/-a: uporabnik: Pošlji mi podatke na privatno sporočilo in bom pogledal kje se je ustavilo.
Poslano.

Sicer že iščem pri siolu ugodno rešitev, mi je dost tega čakanja.
V teh osmih dneh bi že 3x mel siolov VDSL2 priklopljen tle ej.

eh.

No, kakor koli že, tnx za pomoč.

lp

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 10:50
Napisal/-a BOBI
Kaj ti naj rečem, kot samo to "čet komot ga ni"

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 10:51
Napisal/-a Malkec
No da povem, 3 ure po prijavljeni napaki je že šlo vseskupaj v skladišče, ne vem pa kaj dela ta monter ki je paket prevzel :roll:

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 13:56
Napisal/-a uporabnik_6
BOBI napisal/-a:Kaj ti naj rečem, kot samo to "čez komot ga ni"
Ja, tudi to je res.

Ma meni se bolj gre za nemoteno delo. Če bi mi rekli tipi, lej, nimamo kadrov al kaj, pridi v LJ po aparat,
ni blema, bi šel. Tko al tko sem dostikrat v LJ.

Tko pa se gremo tle eno nategancijo...
Ne vem, če si siol ali pa telekom kej tkega privošči.

eh.

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 14:00
Napisal/-a uporabnik_6
Malkec napisal/-a:No da povem, 3 ure po prijavljeni napaki je že šlo vseskupaj v skladišče, ne vem pa kaj dela ta monter ki je paket prevzel :roll:
Ja, to so mi že povedal.

In tudi to, da je bilo naročilo kar po emailu poslano. Tudi to nekak pove, s kakšno organizacijo imamo tle opravka...

In ti monterji so pa mali bogovi, ki ne odgovarjajo nikomur, al kaj?
dai dai.
Balkan party, if you ask me.


Ma ja, bom nehal srat tle po prelesnem T2-ju. Niti pod razno pa ne mislim plačat računa za ta mesec ej.

Vsem tle pa želim, da se vam nobena zadeva ne pokvari in da uživate dokler morete.
:)

Hvala ti, Malkec.

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 15:11
Napisal/-a BOBI
uporabnik_6 napisal/-a:
BOBI napisal/-a:Kaj ti naj rečem, kot samo to "čez komot ga ni"
Ja, tudi to je res.

Ma meni se bolj gre za nemoteno delo. Če bi mi rekli tipi, lej, nimamo kadrov al kaj, pridi v LJ po aparat,
ni blema, bi šel. Tko al tko sem dostikrat v LJ.

Tko pa se gremo tle eno nategancijo...
Ne vem, če si siol ali pa telekom kej tkega privošči.

eh.
Imaš prav, Telekom ti ne prinese, pa četudi plačaš :wink:

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 17:40
Napisal/-a Flux
Po mojih izkušnjah so iz t1 za menjavo opreme pr teb nasljedni dan...
(menjal 2 skurjena modem zarad strel).

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 17:55
Napisal/-a mali-40
Od kje pa si uporabnik_6

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 20:59
Napisal/-a ghdgfdhsf
Mater naslov posta pa tak kot ,da se je ali se bo sesula zemlja :shock:

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 23:25
Napisal/-a r3m1ngt0n
Če se to zgodi v podjetju, ki ima vse preko T-2, je to res katastrofa, 8 dni brez telefona, faksa, POS-a in emailov .... Malo je takih, ki si to lahko privoščijo. :twisted:

Objavljeno: 1. Jun 2007 ob 23:41
Napisal/-a obi
Ob pisanju predloga da bi po pošti pošiljali naše naprave me je vrgla iz stola pa skoraj sem umru od smeha. A si predstavljaš (pisec posta že ve) kako bi zgledalo če bi to delali, jaoooooooooooo šele pol bi mel dela ko bi bilo 3/4 stvari narobe priklopljeno in tako naprej pa polomljeno pa nevem kaj še vse vrjem mi, mam izkušnje ko so stranke same hotele nekaj montirati potem je bil pa T2 kri ker smo ji dali da lahko montira in da je čist na izi. Hja pol bi mel stroške z pošto pa še z monterjem ko bi mogu do 3/4 strank katerim bi bili poslali te zadeve še popravlja zguba časa. Predno se kaj takega nepiše je potrebno vedeti kakšne so nekatere stranke, k ne znajo TV ja več vžgat ko amino gor prklopiš.
Pa brez zamere