Stran 1 od 1

ISDNvmesnik - sinhronizacija časa

Objavljeno: 6. Jun 2007 ob 19:56
Napisal/-a bohi
Po vsakem uspešno upravljenim klicem, se mi pravilno ročno nastavljen čas, na bilo katerem ISDN telefonu prestavi za uro nazaj. Ali se ta sinhronizacija časa da mogoče odklopit, če že t-2 ne nastavi pravilnega časa na centrali?

LP

Objavljeno: 6. Jun 2007 ob 19:57
Napisal/-a T2_Delavec
Takoj pokliči na Podporo: 0590-00-002 in povej za problem. Bodo rešili!

Objavljeno: 6. Jun 2007 ob 21:28
Napisal/-a Malkec
Tako je, to je minutka dela. Pokliči tehnično podporo.

Objavljeno: 6. Jun 2007 ob 21:48
Napisal/-a celloak
Jaz imam podoben problem, a ne vem če je enak:

Imam Pattona, gor pa navezane ISDN telefone, ki točen čas (ugibam) pobirajo iz Pattona. Ko sem imel te ISDN telefone priključene še pri Telekomu, se je čas pravilno sinhroniziral.

Sedaj se pa ne. Klical sem že na tehnično pomoč (na žalost na 0590-00000), kjer NISEM IN NISEM mogel dopovedati, da NOČEM nastavljati ure na telefonu, ker se mi enkrat dnevno avtomatsko nastavi narobe. Predlagal sem, da bi znala biti težava v Pattonu, ampak sem naletel na gluha ušesa.

Bi moral klicati na 0590-00002, ali mi lahko Forumski Veljaki kako pomagate?

Objavljeno: 6. Jun 2007 ob 21:51
Napisal/-a bohi
Hvala za pomoč. Tehniki so bili urni in so zadevo že uredili.

LP

Objavljeno: 6. Jun 2007 ob 21:51
Napisal/-a Razor
Seveda, 02 je tehnicna pomoc..

Objavljeno: 7. Jun 2007 ob 09:03
Napisal/-a Alex
Malkec napisal/-a:Tako je, to je minutka dela. Pokliči tehnično podporo.
Zaradi te minutke dela sem jaz vrnil Pattona in pristal na analognem telefonu.

Objavljeno: 7. Jun 2007 ob 09:46
Napisal/-a Malkec
Alex zakaj že? :roll:

Objavljeno: 7. Jun 2007 ob 10:14
Napisal/-a pack
Sklepam, da je pri njemu "minutka" trajala rahlo dlje. :lol: