Stran 1 od 8

Racuna nikjer, opomin pa prisel :O

Objavljeno: 9. Jun 2007 ob 15:44
Napisal/-a Anubis
Sem bil cisto sokiran, ko sem prejel danes opomin za placilo racuna za aprilske storitve. Racuna namrec ni bilo (tudi ko sem naknadno poklical in je operater izjavil, da bo sel osebno pogledat v racunovodstvo, kje se je ustavilo) - vsaj ne novega, ker so mi tako svetovali na T2, saj sem starega reklamiral, ker sem menjal paket storitev in je bil znesek previsok.
Kaj zdaj?
Se dobro, da sem si zabelezil tocne dneve in ure, ko sem bil na telefonu s T2. :twisted:

Opomin?!?!?!?

Objavljeno: 9. Jun 2007 ob 16:50
Napisal/-a Pizzicato
Tudi sam se danes dobil opomin, da nisem plačal za april. Po pregledu prometa na "kliku" sem videl da je račun bil plačan. Jezno pokličem na t2, gospodična pa mi enostavno reče, da če sem plačal, naj opomin vzamem kot brezpredmeten. Kako ga naj vzamem kot brezpredmeten??!?!? Tako da mi bodo čez 30 dni odklopili T2?

Objavljeno: 9. Jun 2007 ob 16:51
Napisal/-a lukec
najbolje da posljes en dopis da si pac klical in da so ti zagotovili da bodo preverli in da bi ti lahk nov racun poslali. pol pac napisi kdaj si klical in poslji na brncicevo. pa malo se notri druge podrobnosti daj in to je to.

lp

Objavljeno: 9. Jun 2007 ob 17:15
Napisal/-a jery
Jebemti, da imajo birokracijo čisto na glavo.
Tudi jaz sem za marčevski račun poslal reklamacijo.
Potem mi po enem mesecu in pol pošljejo, da so mi pač upošteval dobropis 2,00 eura zaradi spremembe paketa 4/1 na 4/512 in da moram ostali nesporni del računa (čeprav mi je dol metalo linijo,...) poravnati.
Lepo sem jim napisal, naj mi pošljejo novo položnico z popravki.
Dokler ne bom prejel položnice za marec korektno obračunane (z popravki) pač ne bom plačal. Nej kr odklopjo, sploh ni problema.
Moram pa povedat, da so ostale položnice bile obračunane tako kot je treba.

Objavljeno: 9. Jun 2007 ob 17:17
Napisal/-a Anubis
Ironija je v tem, da ce odklopijo, potem racun ne bo nikoli vec mogel biti placan. :roll: :twisted: E-banking. ;)

Objavljeno: 10. Jun 2007 ob 22:21
Napisal/-a pavlopavlin
Jst sm tut dobil opomin pa mi not nakladajo da nism za vse skupaj 60€ datumi so pa 30.4.2006, 30.4.2007, 31.3.2006 pa še ene trije. V prejšnjem letu sem res nekaj računov reklamiral ker telefon ni delal pa take bedarije. sam da ti to po enem letu vn vržejo!!!

A mogoče kdo ve kaj je vezni dokument o katerem mi tle pišejo?

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 10:05
Napisal/-a Idol
Js sem tud dobil opomin. Tud brez kakršnih koli konkretnih podatkov za kateri mesec se gre.
Težava pa se pojavila, ko sem poskušal dobit informacije o opominu. Številka katera je bila napisana je zasedana in to do tega trenutka(od 8.ure zjutraj tega dne). Na splošnih info. nimajo pojma, tehnične sploh ne moreš dobiti. :evil: :?:

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 10:26
Napisal/-a jurcek
tudi jaz danes prijel opomin kr nekaj.

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:05
Napisal/-a jery
Tole je pa malo too much.
Tudi meni so poslali opomin, čeprav sem jim v dopisu napisal naj mi pošljejo novo položnico.
NN kje si sedaj?

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:15
Napisal/-a mitja_i
Ljudje, malo premislite.
1. Če ne dobiš položnice ste DOLŽNI opozorit na to.
2. Novih položnic SE NE pošilja.
3. Reklamacije so SAMO pismene.
Je bilo že nekajkrat napisano. Številke so točne za T-2. Če se ne strinjate je najbolje pismena pritožba. Ima pa klicni center tudi navodila za te primere.

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:18
Napisal/-a T2_Delavec
JERY in drugi z opomini:

Sem preveril: telefonska opominske službe je na opominu. Klicati in se zmeniti z računovodkinjami, ki so zadolžene za to.

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:29
Napisal/-a jurcek
evo sem jih koncno dobil na telefon. vse se da lepo zmenit samo poklicat treba :) pa povedat kak pa kaj na stvari, prijazna gospodicna na drugi strani vse zabelezla tako da bo uredila stvari.

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:33
Napisal/-a jery
Poglej NN tu se gre za princip.
V dopisu sem jim prav lepo in vljudno obrazložil kaj in kako (pač, da sem imel nestabilno linijo, telefon je bil mrtev, nisem dosegal takega uploada kot bi ga moral;...), da smo spremenili paket iz 4/1 na 4/512 (na položnici je bil obračunan paket 4/1), ter naj lepo pošljejo drugo položnico.
Zdej mi pa povej zakaj bi moral neprestano nekam telefonarit (sem že najmanj 50X, tudi še zaradi katerih drugih stvari) ter se prerekat in prepričevati če pa krivda ni na moji strani.
Moram povedat, da pri prejšnem isp-ju (pa ne bom povedal kateremu) nikoli ni bilo takih problemov. :( :(

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:34
Napisal/-a Tedy
Ljudje, malo premislite.
1. Če ne dobiš položnice ste DOLŽNI opozorit na to. JA PA KAJ ŠE.
2. Novih položnic SE NE pošilja. MORAJO
3. Reklamacije so SAMO pismene.
Je bilo že nekajkrat napisano. Številke so točne za T-2. Če se ne strinjate je najbolje pismena pritožba. Ima pa klicni center tudi navodila za te primere.

Da pa nikoli ne dajo telefonske za poslovalnico KRANJ recimo je pa OBUP.

Objavljeno: 11. Jun 2007 ob 11:36
Napisal/-a tonimona
NIMDA IN PODOBNI:
tel. št. na opominu 059002212 ne deluje! :x