telefon ne dela
Objavljeno: 28. Jun 2007 ob 07:55
Na T2 sem priključen dobra 2 meseca. Imam internet 8/1 , 2xTV in telefon. V prvem mesecu sem imel kar precej problemov,ki pa so se sčasoma uredili. Vzrok je bil slab stik v priključku zračnega voda z modemom (SVM104). Ko je tehnik priključek polotal se je stvar uredila.
Predvčerajšnjim pa mi je crknil telefon. To sem zaznal ob cca 20:30 in nemudoma poklical na T2-servisno stran. Tam niso nič uredili. Sumili so , da ne dela telefon, zato sem ga naslednji dan , to je včeraj nesel na Brnčičevo, kjer so ugotovili, da je telefon v redu. Zamenjal sem tudi mrežni kabel za telefon , pa telefon še vedno ne dela. Naj povem, da so mi včeraj zvečer na T2- ju povedali, da o moji napaki nimajo ničesar zabeleženo, čeprav sem v 24 urah pred tem govoril z najmanj 6 operaterji na številki 059000002. Nek tehnik mi je dal celo številko svojega mobitela , ko sem prinesel telefon v testiranje, da sva lahko direktno kontaktirala do cca 17 :30 ure. Potem pa ni bilo več odziva . Po 17:30 uri se je na servisni številki javila 2x neka ženska(mogoče sta bili 2 -ne vem), ki je obljubila , da bodo napako odpravili, ob 20:30 pa zvem pri drugem operaterju na tej številki, da nimajo ničesar zabeleženega o tej napaki. Se pravi , da je napaka trajala že 24 ur pa na T2 niso imeli ničesar zabeleženega , da obstoja napaka. Na koncu mi je operater ob 21:30 zagotovil, da bo napaka odpravljena v 24 urah. Bom videl , če se bo danes kaj premaknilo.
Predvčerajšnjim pa mi je crknil telefon. To sem zaznal ob cca 20:30 in nemudoma poklical na T2-servisno stran. Tam niso nič uredili. Sumili so , da ne dela telefon, zato sem ga naslednji dan , to je včeraj nesel na Brnčičevo, kjer so ugotovili, da je telefon v redu. Zamenjal sem tudi mrežni kabel za telefon , pa telefon še vedno ne dela. Naj povem, da so mi včeraj zvečer na T2- ju povedali, da o moji napaki nimajo ničesar zabeleženo, čeprav sem v 24 urah pred tem govoril z najmanj 6 operaterji na številki 059000002. Nek tehnik mi je dal celo številko svojega mobitela , ko sem prinesel telefon v testiranje, da sva lahko direktno kontaktirala do cca 17 :30 ure. Potem pa ni bilo več odziva . Po 17:30 uri se je na servisni številki javila 2x neka ženska(mogoče sta bili 2 -ne vem), ki je obljubila , da bodo napako odpravili, ob 20:30 pa zvem pri drugem operaterju na tej številki, da nimajo ničesar zabeleženega o tej napaki. Se pravi , da je napaka trajala že 24 ur pa na T2 niso imeli ničesar zabeleženega , da obstoja napaka. Na koncu mi je operater ob 21:30 zagotovil, da bo napaka odpravljena v 24 urah. Bom videl , če se bo danes kaj premaknilo.