Stran 1 od 1

FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 20. Avg 2007 ob 16:52
Napisal/-a karavanke
Ali je mogoče podaljšati čas čakanja DTMF sprejemnikov pri izbiranju posameznih števk na fax vmesniku za POTS telefone in kako?

Starejšim ljudem povzroča vzpostavljanje odhodnih pozivov obilo preglavic, saj je čas med izbiranjem posameznih števk prekratek – izmeril sem 3 sekunde. Ti ljudje s seznama, ki ga tudi ne vidijo dobro, tipkajo npr. po dve števki, iščejo naslednji dve... nakar jih vrže z linije, dobijo pa občutek da je klicoči zaseden. Poskusijo še čez 15 minut ... Stvar se nekajkrat ponovi, dokler si klicočo številko ne zapomnijo toliko dobro, da jo dovolj hitro odtipkajo. Klicanega seveda vprašajo, pa kaj si imel tako doooolgo zasedeno?

Moje starše to zelo moti in jim je postalo hitro precej jasno, da pri Telekomu niso imeli nikakršnih težav. Pozanimali so se še pri kom (seveda starejših), in kar naenkrat se vsi strinjajo, da jim je tam vse delalo, ta mladi pa smo jim podtaknili T2 poceni nedelujočo telefonijo. Naj še dodam, da je pri Telekomu čas med izbiranjem posameznih števk dolg 10 sekund. Zdaj hočejo nazaj k Telekomu, ker jim je tam vse delalo. Naj še povem, da dejansko Telekomova telefonija dela skladno z ETSI standardi.

Ali T2 res ne more urediti tako preprostih stvari? In to za vse uporabnike, kajti vmes so tudi starejši ljudi, ki jih je potrebno še bolj spoštovati in imajo še več drugačnih problemov. Oni namreč ne bodo poklicali servisno številko, kjer čakaš in čakaš v vrsti, niti ne znajo razložiti v čem je točno težava, zato hočejo nazaj. Zdaj je le še vprašanje kakega tedna...!

Karavanke

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 21. Avg 2007 ob 16:07
Napisal/-a mitja_i
Tole vprašanje sem zastavil našim stručkotom. Njihov odgovor:
Čas vzpostavitve zveze po prenehanju tipkanja je domena vsakega operaterja posebej. Kar se tiče TS, imamo ta čas identičen in sicer 4s. Prej ga je imel
TS 6s, vendar ga je zaradi problema vzpostavitve zvez z ostalimi operaterjev znižal.
Glede 10s in "Naj še povem, da dejansko Telekomova telefonija dela skladno z ETSI standardi."......... malce prehitro izrečeno namreč, saj imamo sedaj na T-2 zaposlenega točno tistega, ki je na TS implementiral ravno T10 storitev.

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 21. Avg 2007 ob 16:18
Napisal/-a Steni
Če sem jaz prav razumel "karavanke" naj bi se podaljšal čas med izbiranjem številk; in ne čas po končanem izbiranju. Ali je možno podaljšati čas med izbiranjem številk?

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 21. Avg 2007 ob 23:09
Napisal/-a karavanke
Namenoma se uporabil izraz števka, ki predstavlja numerični karakter. Številka pa predstavlja naročniško številko.

Govorim o času med izbiranjem posameznih števk, ker 3 sekunde ni vedno dovolj niti za mladega človeka, če vmes pogleda na listek. Konkretno na fax vmesniku "Tilgin AB Vood 322" nezadostne 3 sekunde velja med posameznimi števkami od tretje do zadnje, medtem ko med prvo in drugo, ter drugo in tretjo traja res cca 15 sekund.

Naj še povem, da pri Telekomu traja čas med izbiranjem katerekoli števke najmanj 15 sekund in največ 25 sekund, kar je zelo radodarno. To sem danes še nakajkrat pomeril. Včeraj pa sem napačno napisal 10 sekund, ker sem mislil, da v firmi na lastni telefonski centrali uporabljamo enake parametre.

Torej, od T2 želim, da naj svojemu "strokovnjaku" pošljejo pisno vprašanje, ne pa da mu nekdo nekaj razlaga.


Če ste se že obregnili v čas vzpostavljanja zveze (torej po izbrani naročniški številki), pa mi je pri IP telefoniji popolnoma jasno, da čas ne more biti natančno določen, ampak lahko govorimo o želeni statistiki. Pri zemeljski TDM telefoniji (in signalizaciji CCS7) je zadeva praktično tudi v najbolj prometni uri vzpostavljena hipno, pri klicih v mobilno telefonijo pa lahko prihaja tudi do nekaj sekundnih zakasnitev.

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 27. Avg 2007 ob 16:24
Napisal/-a karavanke
Do kdaj je pričakovati odgovor?

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 20. Sep 2007 ob 07:52
Napisal/-a karavanke
In čakam in čakam ...

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 20. Sep 2007 ob 08:46
Napisal/-a Fry
Verjamem da čakaš!
Problem pa je, da je to "neuradni forum"!
Ker je tako, pa ne moreš pričakovat "uradnega" odgovora od T-2jevcev, ki sodelujejo na forumu.

Žal je še vedno pomanjkljiva komunikacija T-2 z uporabniki.
Telefonska številka za podporo je težko dosegljiva, pa tudi ni vedno uporabna (še posebej ne za vprašanja kot je tvoje)
Komunikacija preko e-maila praktično ni mogoča (ali nihče ne bere, ali se pa avtomatsko briše!).
Torej je edina možna komunikacija preko klasične papirnate pošte.
To pa je absurd v dobi elektronskih komunikacij!

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 20. Sep 2007 ob 09:07
Napisal/-a mahi
Kot rešitev vidim v tem, da lahko na večini brezžičnih PSTN ali kako se že reče klasičnih telefonskih aparatih lahko najprej vtipkaš številko in šele nato ukaz za kliči (podobno kot pri GSMjih). Verjetno s tem nisi dobil odgovora na tvoje vprašanje, rešitev pa je le, saj na tak način lahko poljubno dolgo vtipkuješ številko, pa še brišeš jo, če se zatipkaš.

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 20. Sep 2007 ob 09:27
Napisal/-a karavanke
Kot kaže, bom odgovor morda celo dobil, saj mi je danes Nimda svetoval, naj se direktno obrnem na enega od njihovih stučkotov. Sporočim, kako se bo izšlo.

Vsekakor zaradi prehoda na drugega operaterja ne bom menjal telefonov in bi me ta stari ubili, da sem jim nekaj podvalil. Sploh pa ne bi metal v kanto starih 100% zanesljivih aparatov. V mojem primeru bi to pomenilo, naj v hiši zamenjam 5 telefonov s sodobno pokvarljivimi.

Kot pohvalno naj povem, da tudi pri T2 niso verjeli, da mi bo preko njihovega fax vmesnika lahko zvonilo 5 starinskih telefonov hkrati!

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 20. Sep 2007 ob 09:58
Napisal/-a T2_Delavec
Če imaš 5 telefonov, bi se splačalo že počasi razmišljati o "virtualni hišni centrali".

Re: FAX vmesnik - nastavitve parametrov

Objavljeno: 9. Okt 2007 ob 10:07
Napisal/-a karavanke
Včeraj (8.10.2007) so mi zadevo uredili in podaljšali čas med izbiranjem posameznih števk. Baje bo zadeva v neki prihodnosti urejena za vse naročnike. Splačalo se je positnariti. Tenkz NN.